מוזיאון פיפ”א, ציריך – המדריך המקיף ביותר בעברית | Fifa Museum

עדכון אביב 2024

בעונה זו בציריך עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון פיפ”א בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון פיפ”א: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון פיפ"א בכמה מילים

מוזיאון פיפ”א (Fifa Museum) בציריך נפתח בשנת 2016 ומשתרע על שטח של כ-3,000 מ”ר. המוזיאון מוקדש להיסטוריה ולתרבות של הכדורגל ומופעל על ידי התאחדות הכדורגל הבינלאומית (פיפ”א). המוזיאון מציג תערוכות ותצוגות אינטראקטיביות החוקרות את ההיסטוריה של הכדורגל ממקורותיו ועד ימינו. הוא כולל אוסף של מזכרות כדורגל, כגון כדורי כדורגל היסטוריים, גופיות וגביעים, ומתקני מולטימדיה המציגים רגעים חשובים בתולדות הכדורגל. המוזיאון כולל גם אוסף של חפצי המונדיאל, כולל גביע המונדיאל הנוכחי. המבקרים יכולים לחקור את ההיסטוריה של המונדיאל וללמוד על הקבוצות, השחקנים והמשחקים שהפכו את הטורניר לאחד האירועים הנצפים ביותר בעולם.

במוזיאון תערוכות ומוצגים על שחקני כדורגל, קבוצות, ומשחקים היסטוריים במוזיאון תערוכות ומוצגים על שחקני כדורגל, קבוצות, ומשחקים היסטוריים

מה רואים במוזיאון פיפ”א

מוזיאון פיפ”א הוא יעד חובה לאוהבי הכדורגל. במוזיאון יש את אחד האוספים המשובחים ביותר של חפצים המוקדשים לכדורגל הבינלאומי והוא מראה כיצד משחק הכדורגל האגודה ממשיך לחבר ולעורר השראה בקרב אנשים ברחבי העולם. בלב המוזיאון נמצאת גלריית FIFA World Cup, המוקדשת להיסטוריה של גביע העולם לגברים ולנשים כאחד. ישנם מופעי ראווה המוקדשים לכל מונדיאל שהיה, בנוסף לתחנות אינטראקטיביות ותוכן אור-קולי. מאז פתיחת המוזיאון הוא משמש גם כביתם של גביע המונדיאל לגברים ולנשים. גביעים אלו עוזבים את התצוגה רק כאשר מתחרים עליהם. מעבר לכך, ישנם מיצגים הממחישים את הטבע הגלובלי של הכדורגל ואת התפקיד שהוא ממלא בחייהם של אנשים היום וגם לאורך ההיסטוריה, כמו כן תוכלו למצוא מכונת פינבול וכדורגל שולחן באמצעותם ניתן לבחון את כישורי הכדור שלכם. יתר על כן, המוזיאון מציג יותר מ-1,000 פריטים של מזכרות ולבוש, כולל חולצות הכדורגל הלאומיות של האגודות החברות בפיפ”א. התצוגות תוכננו כך שיפנו הן לאוהדי כדורגל והן לאלה הסקרנים לדעת יותר על המשחק.

כרטיסים והגעה למוזיאון פיפ”א

מבקרים רבים המגיעים לציריך מעוניינים להגיע למוזיאון פיפ”א, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה. על כך השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס כניסה

הכרטיס כולל כניסה למוזיאון פיפ”א וגישה לכל התערוכות הקבועות והזמניות. הכרטיס עולה 24.11 יורו למבוגר (16+), 14.07 יורו לילד (17-15), ו-18.08 יורו לקשישים (65+) ולסטודנטים (בהצגת כרטיס סטודנט). הכניסה לילדים בגיל 6 ומטה בחינם.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

דרכי הגעה

דרכי ההגעה למוזיאון פיפ”א בתחבורה הציבורית מגוונות. ראשית, בחשמלית (tram) יש לנסוע ל-Bahnhof Enge בקווים 5, 6 או 7 או ל-Bahnhof Enge/Bederstrasse בקווים 13 או 17. לחלופין, ניתן לקחת את הS-Bahn ל-Bahnhof Enge בקווים 2, 8, 21 או 24. באוטובוס, מומלץ לרדת ב-Alfred Escher-Strasse, שנמצאת במרחק של 400 מטרים ממוזיאון פיפ”א. מאחר ולמוזיאון פיפ”א אין חניון, מומלץ  להשתמש בתחבורה ציבורית במידת האפשר.

הזמנת כרטיסים למוזיאון הפיפ"א בציריך- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים במוזיאון פיפ"א

  • הביקור במוזיאון פיפ”א מומלץ לאוהבי הכדורגל בכל הגילאים.
  • מומלץ לבקר במוזיאון פיפ”א בסמוך לפתיחתו מאחר ובזמן זה המוזיאון אינו עמוס.
  • מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון פיפ”א בין שעתיים לשלוש שעות על מנת לחקור את כל מה שיש למוזיאון להציע.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם במוזיאון פיפ”א עם ביקור בבית השוקולד של לינדט (Lindt Home of Chocolate) הנמצא במרחק נסיעה קצרה מהמקום.
  • מומלץ להגיע למוזיאון פיפ”א בתחבורה ציבורית מאחר ואין למוזיאון מגרש חנייה.
  • הביקור במוזיאון פיפ”א מתאים לאוהבי הכדורגל בכל הגילאים, מבוגרים וילדים כאחד.
  • בקרבת מוזיאון פיפ”א יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל המוזיאון ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Motel One Zürich אשר ממוקם במרחק של 0.7 ק”מ ממוזיאון פיפ”א. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון citizenM Zürich אשר ממוקם במרחק של 1 ק”מ מהמוזיאון. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • פנסיונרים (גילאי 65+) וסטודנטים (בהצגת כרטיס סטודנט) זכאים לכרטיס כניסה מוזל.

שאלות נפוצות על מוזיאון פיפ"א

מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון פיפ"א בין שעתיים לשלוש שעות על מנת לחקור את כל מה שיש למוזיאון להציע.

מומלץ לבקר במוזיאון פיפ"א בסמוך לפתיחתו מאחר ובזמן זה המוזיאון אינו עמוס.

הביקור במוזיאון פיפ"א מומלץ לאוהבי הכדורגל בכל הגילאים

סרטון על מוזיאון פיפ”א

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ימי ג’-א’ בי השעות 18:00-10:00. ביום ב’ סגור.
  • מחיר: נכון לשנת 2023, כרטיס כניסה למבוגר עולה 24.11 יורו.
  • כתובת: Seestrasse 27, 8002 Zürich, Switzerland
  • דרכי הגעה: בחשמלית (tram) יש לנסוע ל-Bahnhof Enge בקווים 5, 6 או 7 או ל-Bahnhof Enge/Bederstrasse בקווים 13 או 17.  ניתן לקחת את הS-Bahn ל-Bahnhof Enge בקווים 2, 8, 21 או 24. באוטובוס, מומלץ לרדת ב-Alfred Escher-Strasse, שנמצאת במרחק של 400 מטרים ממוזיאון פיפ”א.
  • קישור לאתר הרשמי של מוזיאון פיפ”א