1. עמוד הבית
  2. »
  3. שוויץ 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ציריך, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמגיעים לבירת שוויץ | Zurich
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ואזורים בציריך
  8. »
  9. טיול יום לגרינדלוולד ואינטרלקן, ציריך – המדריך המקיף ביותר בעברית | Day Trip to Grindelwald & Interlaken

טיול יום לגרינדלוולד ואינטרלקן, ציריך – המדריך המקיף ביותר בעברית | Day Trip to Grindelwald & Interlaken

עדכון אביב 2024

עם האביב בציריך כמות התיירים שמגיעים מכל רחבי העולם עולה, ותמשיך לעלות ככל שנתקרב אל הקיץ. בשל כך, הביקוש לסיורים כמו טיול יום לגרינדלוולד ואינטרלקן עולה, ובחלק מימי הסיור יתכן ולא יישארו מקומות להצטרף לסיור. אומנם לא מדובר עדיין בהיעדר זמינות כמו שיש בקיץ או בסיורים מבוקשים יותר, אבל אם ברצונכם להבטיח את מקומכם בסיור מומלץ להזמין מקום מראש. להזמנת כרטיסים מראש לטיול יום לגרינדלוולד ואינטרלקן ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

טיול יום לגרינדלוולד ואינטרלקן בכמה מילים

גרינדלוולד (Grindelwald) ואינטרלקן (Interlaken) הן שתי עיירות נופש הממוקמות בקנטון ברן בשווייץ הידועות בנופים המדהימים סביבן הכוללים את רכס הרי האלפים, נהרות ואגמים.
גרינדלוולד נמצאת בעמק השוכן למרגלות שני קרחונים גדולים ושני הרים- הר פירסט מצדה הצפוני והר אייגר המתנשא מעליה מצדה הדרומי שפסגותיהם מושלגות לאורך כל השנה. העיירה מושכת אליה מבקרים רבים בעיקר בזכות אתרי הסקי שמציעה, מסלולי הליכה ותצפיות על הנוף המרהיב.
אינטרלקן שוכנת בין אגם ברינץ (Brienzersee) ואגם תון (Thunersee) ומכאן שמה בלטינית Inter Lacus, שמשמעו בין האגמים. בתוך העיירה עובר נהר ארה (Aare), יובל של הריין שנחשב לנהר הלאומי של שווייץ. אינטרלקן בעיקרה עיירת נופש ומציעה למבקרים בה מגוון אטרקציות כמו פעילויות ספורט, תצפיות ומסלולי הליכה ואופניים.

אינטרלקן נקראת גם העיירה בין האגמים מפני ששוכנת בין אגם ברינץ  לאגם תוןאינטרלקן נקראת גם העיירה בין האגמים מפני ששוכנת בין אגם ברינץ לאגם תון

מה רואים בגרינדלוולד ואינטרלקן

שתי העיירות, גרינדלוולד ואינטרלקן מושכות אליהן מבקרים רבים בזכות הנופים המרשימים סביבן, אתרי טבע עוצרי נשימה ופעילויות ספורט רבות ומגוונות.

גרינדלוולד

  • פירסט- הר פירסט (First) נחשב לאחד היעדים הפופולריים באזור וניתן להגיע אליו באמצעות רכבל או מסלול הליכה מגרינדלוולד. מבקרים בפירסט יוכלו לטייל במסלולי הליכה ואופניים המשקיפים על הנופים מסביב, ליהנות מפעילויות ספורט אתגרי שונות ולשבת במסעדות ובתי הקפה הנמצאים במקום.
  • קניון קרחון גרינדלוולד- קניון טבעי ובו מסלול הליכה המורכב משבילים וגשרים העוברים בין סלעים ומנהרות.
  • יונגפראו- יונגפראו (Jungfraujoch) הוא הר בכרס האלפים הברניים ושוכן בלב שמורת יונגפראו-אלטש-ביטשהורן שהוכרזה בשנת 2001 כאתר מורשת עולמי של אונסק”ו. להר ניתן להגיע באמצעות רכבת מגרינדלוולד, דרך מנהרה חצובה, לתחנה הסופית יונגפראו שנחשבת לתחנת הרכבת הגבוהה בעולם בגובה של 3,454 מטרים.
  • סקי- גרינדלוולד היא יעד מצוין לחובבי סקי וסנובורד ומציעה מסלולי סקי רבים המתאימים למתחילים ומתקדמים.
  • מצנחי רחיפה- חוויית רחיפה מיוחדת הכוללת תצפית להרים האלפיים ולנופים באזור מהאוויר.
  • מוזיאון גרינדלוולד- מוזיאון המציג את ההיסטוריה והתרבות של גרינדלוולד והאזור מסביבה.

אינטרלקן

  • אגם ברינץ ואגם תון- בין שני אגמים אלו ממוקמת העיירה. באגמים אפשר להתנסות בסוגים שונים של ספורט ימי, לטבול במים הצלולים או פשוט לשבת וליהנות מהנוף מסביב.
  • מסלולי הליכה ואופניים- מאינטרלקן יוצאים מסלולי הליכה ואופניים בטווח רחב של דרגות קושי, מסלולים מאתגרים למרחיקי לכת ועד למסלולים מעגליים ונינוחים לכל המשפחה.
  • צניחה חופשית- צניחה חופשית בליווי מדריך היישר לתוך הנופים הקסומים של ההרים האלפים.
  • הארדר קולם- הארדר קולם (Harder Kulm) הוא ההר הקרוב לאינטרלקן ממנו יש תצפית על העיירה ועל האזור שמסביבה.
  • מוזיאונים- באינטרלקן מספר מוזיאוני היסטוריה ותרבות של העיירה והאזור ומוזיאון אומנות אחד.

בנוסף לאטרקציות אלו, בשתי העיירות ניתן למצוא מסעדות ובתי קפה, מרכזי קניות וחנויות מזכרות.

קניון קרחון גרינדלוולדקניון קרחון גרינדלוולד

כרטיסים והגעה לגרינדלוולד ואינטרלקן

יש שתי אפשרויות להגעה לגרינדלוולד ואינטרלקן. הראשונה היא דרך טיול יום מאורגן היוצא מציריך והשנייה הגעה עצמאית.

טיול יום היוצא מציריך

טיול יום מציריך לגרינדלוולד ואינטרלקן, הכולל גם סיור מודרך חלקי על ידי מדריך מנוסה, זמן חופשי לחקור את העיירות בקצב שלכם, כרטיס רכבת מגרינדלוולד לאינטרלקן והסעה הלוך חזור מציריך. טיול זה מתאים עבור אלו השוהים בציריך מספר ימים, ומעוניינים ביום שלם של סיור מחוץ לעיר, אינם רוצים להסתבך עם תחבורה ציבורית ולא שוכרים רכב למספר ימים (אנו לא ממליצים לשכור רכב לטובת טיול זה בלבד). אומנם סיורים אלו יקרים יותר מאשר הגעה עצמאית לגרינדלוולד ואינטרלקן, אבל מאפשרים ראש שקט ויום מהנה ללא התעסקות בעניינים לוגיסטיים.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

הגעה עצמאית לגרינדלוולד ואינטרלקן

ההגעה לגרינדלוולד ואינטרלקן באמצעות רכבת מציריך מאוד מומלצת ונוחה. לגרינדלוולד יש לקחת את רכבת IC 808 היוצאת מציריך פעמיים בשעה ותביא אתכם לגרינדלוולד תוך בערך שעתיים-שלוש שעות. לאינטרלקן מגיעות מספר רכבות מציריך IC 820, IC722, IC 822, IC 724, IC 824, IC 726 שמגיעות לאינטרלקן תוך שעה וחצי-שעתיים, כתלות ברכבת שבחרתם.
ניתן גם להגיע לערים אלו בעזרת רכב פרטי. לגרינדלוולד משך הנסיעה יהיה בערך שעתיים ולאינטרלקן משך הנסיעה יהיה בערך שעה וחצי.

הזמנת כרטיסים לטיול יום לגרינדלוולד ואינטרלקן

המלצות "הכל על" למבקרים בטיול יום לגרינדלוולד ואינטרלקן

  • הביקור בגרינדלוולד ואינטרלקן מומלץ לאוהבי טבע וטיולים. כמו כן, אלו יעדים מומלצים ביותר לחובבי סקי וספורט אתגרי.
  • מומלץ לבקר בגרינדלוולד ואינטרלקן מומלץ בעיקר בחודשי הקיץ כשמזג האוויר נעים יותר וכל האתרים פועלים במלואם. למי שמעוניין להגיע לגרינדלוולד ואינטרלקן כדי להינות מאתרי הסקי מומלץ להגיע בעונת החורף, בין חודשים דצמבר לינואר.
  • כדי לחקור את העיירות לעומק ואת כל מה שהן מציעות, מומלץ להשקיע לפחות יום אחד בכל אחת מהן. אך בשביל לטעום מהאטרקציות המרכזיות של כל אחת מהערים בהחלט ניתן להשקיע יום אחד לשתיהן יחד.
  • הדרך הנוחה ביותר לגרינדלוולד ואינטרלקן היא באמצעות הרכבת.
  • שתי העיירות מאוד מתאימות למשפחות עם ילדים ובשתיהן מגוון אטרקציות ופעילויות באוויר הפתוח שילדים יהנו מהן במיוחד.
  • למטיילים שלנים בציריך יש מגוון בתי מלון מומלצים בעיר. מלון The Dolder Grand היוקרתי מציע למתארחים בו ספא, חדר כושר, בריכה ומסעדות נחשבות ומומלץ בזכות רמת הניקיון והצוות שלו. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת בציריך היא Boutique Hotel Seidenhof מלון בוטיק המומלץ בזכות מיקומו במרכז העיר. להזמנה לחצו כאן.
    לאלו המעוניינים ללון בגרינדלוולד או אינטרלקן קיימות גם אפשרויות לינה רבות בעיירות אלו. בגרינדלוולד יש את Hotel Gletschergarten מלון מסורתי וותיק בניהול משפחתי שמומלץ במיוחד לחופשת סקי. להזמנה לחצו כאן. בגרינדלוולד מומלץ גם מלון Aspen Alpine Lifestyle Hotel המציע שירותי ספא. להזמנה לחצו כאן. באינטרלקן מומלץ מלון The HEY HOTEL הממוקם במרכז העיר במרחק הליכה מנקודות העניין המובילות בעיר. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת באינטרלקן היא Hotel Interlaken מלון ששוכן בתוך מבנה מהמאה ה14 וממוקם במיקום מרכזי. להזמנה לחצו כאן. 

שאלות נפוצות על טיול יום לגרינדלוולד ואינטרלקן

הזמן המומלץ לביקור בגרינדלוולד ואינטרלוקן הוא חצי יום לכל עיירה או יום שלם לכל עיירה אם ברצונכם לחקור ולחוות את לעומק את האתרים ונקודות העניין באזור.

מומלץ לבקר בעיירות אלו בעיקר בחודשי הקיץ כשמזג האוויר נעים. בשביל הנופשים באתרי הסקי באזור, מומלץ להגיע בחודשי החורף.

הביקור בגרינדלוולד ואינטרלקן מומלץ לאוהבי נופים וטבע, חובבי ספורט אתגרי וסקי.

סרטון על טיול יום לגרינדלוולד ואינטרלקן

מידע שימושי

דרכי הגעה: מומלץ להגיע לעיירות אלו בסיורי יום היוצאים מציריך. לאלו המעוניינים בהגעה עצמית מומלץ לקחת רכבת או להגיע ברכב פרטי.

  • גרינדלוולד- יש לקחת את קו הרכבת IC 808 מציריך שפועל בתדירות של פעמיים בשעה. זמן הנסיעה לגרינדלוולד הוא בין שעתיים לשלוש שעות. ברכב פרטי הדרך מציריך לגרינדלוולד תקח בערך שעתיים.
  • אינטרלקן- יש מספר רכבות מציריך לאינטרלקן IC 820, IC722, IC 822, IC 724, IC 824, IC 726. כל אלו יקחו אתכם מציריך לאינטרלקן בזמן של בין שעה וחצי לשעתיים, תלוי בקו הרכבת. נסיעה ברכב פרטי מציריך לגרינדלוולד תקח בערך שעה וחצי.