בית השוקולד של לינדט, ציריך – המדריך המקיף ביותר בעברית | Lindt Home of Chocolate

עדכון אביב 2024

בעונה זו בציריך כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים בבית השוקולד של לינדט בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לבית השוקולד של לינדט: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

בית השוקולד של לינדט בכמה מילים

בית השוקולד של לינדט (Lindt Home of Chocolate) נמצא בעיירה קילכברג, כ-20 דקות נסיעה ממרכז ציריך, בסמוך למפעל השוקולד של חברת לינדט הידועה שהוקם בשנת 1847. מוזיאון שוקולד זה נפתח בשנת 2020 ומשתרע על פני 65,000 מ”ר. בית השוקולד הוא יעד ייחודי לאוהבי שוקולד ולתיירים ולמשפחותיהם שרוצים ללמוד על ההיסטוריה של השוקולד ועל תהליך ייצורו. המוזיאון כולל תערוכות אינטראקטיביות, את מזרקת השוקולד הגדולה בעולם, חנות שוקולד ובית קפה בו תוכלו ליהנות מפינוקי שוקולד טעימים. לבית השוקולד ישנם מספר סוגי כרטיסי כניסה (אותם כדאי להזמין מראש) – לדוגמה כרטיס כניסה המאפשר טעימת שוקולד בלתי מוגבלת (להזמנה עם 5% הנחה, קוד: HAKO5), כרטיס כניסה הכולל סיור מודרך בבית השוקולד (לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול) וכרטיס כניסה הכולל הדרכה בציריך ושייט באגם (להזמנה עם הנחה).

בית השוקולד של לינדט בלילהבית השוקולד של לינדט בלילה

רוב התיירים יגיעו למוזיאון השוקולד של לינדט מציריך, כאשר חלק מהתיירים יעשו זאת עצמאית בתחבורה ציבורית, ניתן להגיע בקלות ממרכז ציריך לעיירה קילכברג ברכבת (לפרטים והזמנת כרטיסים מציריך לקילכברג) ומהרכבת אפשר להגיע למוזיאון בהליכה של כ10 דקות. חלק אחר של תיירים יעשו זאת בסיור מודרך היוצא מציריך שיחסוך את ההתעסקות הלוגיסטית שבהגעה עצמאית (לפרטים והזמנה עם 5% הנחה בקוד HAKO5). לתיירים שיבחרו להגיע לבית השוקולד עם רכב שכור כדאי לדעת שישנם מספר חניונים באזור כמו Lindt Parkhaus אך אנו לא ממליצים לשכור רכב רק לשם הגעה למוזיאון אלא רק כחלק מטיול רחב יותר באזור. למידע נוסף ראו השכרת רכב בציריך.

מה עושים בבית השוקולד של לינדט

בית השוקולד של לינדט הוא חוויה רב חושית שלוקחת את המבקרים דרך ההיסטוריה המרתקת של השוקולד ושל המותג לינדט. ראשית, סביבת המוזיאון מקסימה שכן המוזיאון שוכן במיקום יפהפה עם נופים מדהימים של אגם ציריך והאלפים השוויצרים. המסע מתחיל באולם הכניסה, הכולל את מזרקת השוקולד הגדולה בעולם בגובה 9 מטר, המכילה 1,500 ק”ג של שוקולד אמיתי.

משם עוברים המבקרים למוזיאון, שלוקח אותם לאורך כל תהליך ייצור השוקולד. המבקרים יכולים לראות ולגעת בחומרי הגלם המשמשים להכנת שוקולד, כולל פולי קקאו, חמאת קקאו וסוכר. הם יכולים גם ללמוד על ההיסטוריה של השוקולד, מתרבויות המאיה והאצטקים ועד ימינו.

שוקולד בבית השוקולד של לינדטבבית השוקולד של לינדט תוכלו ללמוד על הכנת השוקולד ולהתנסות בכך בעצמכם

בית השוקולד של לינדט כולל גם תערוכות אינטראקטיביות המאפשרות למבקרים לעסוק בתהליך ייצור השוקולד. לדוגמה, המבקרים יכולים לנסות את כוחם בטחינת פולי קקאו, ליצור חטיפי שוקולד משלהם ולהשתתף בחוויית מציאות מדומה שלוקחת אותם לאורך כל תהליך הייצור.

לאחר הסיור במוזיאון, המבקרים יכולים לבקר בחנות לינדט, המציעה מגוון רחב של מוצרי שוקולד. בנוסף, ניתן לבחור אריזה בהתאמה אישית לשוקולד שרכשתם. תוכלו גם לבקר בבית הקפה שבמתחם המציע עוגות, מאפים ושוקו חם, כולם עשויים באמצעות שוקולד לינדט. המסעדה במקום היא גם אופציה מצוינת לארוחה משמעותית יותר, עם תפריט של מנות מתוקות ומלוחות שכולן משלבות שוקולד לינדט.

חנות לינדטחנות השוקולד של לינדט

כרטיסים לבית השוקולד של לינדט

מבקרים רבים המגיעים לציריך מעוניינים להגיע לבית השוקולד של לינדט, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בחלק זה.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס הכניסה הבסיסי מאפשר כניסה לבית השוקולד, טעימת שוקולד בלתי מוגבלת, מדריך אודיו ולוקר לאחסון חפציכם. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לבקר במקום לבדו ללא שילוב של אטרקציות נוספות.

  • להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.
  • להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן.

כרטיס הכולל סיור מודרך

כרטיס זה מאפשר כניסה לבית השוקולד של לינדט, סיור של 90 דקות עם מדריך בשפה האנגלית, דילוג על התור בזכות מעבר בכניסת הקבוצות המהירה וטעימת שוקולד בלתי מוגבלת. כרטיס זה מתאים לאלו החפצים בסיור עם מדריך ואינם מעוניינים להמתין בתורים.

  • להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.
  • להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן.

כרטיס המשלב סיור בעיר ושייט

כרטיס זה כולל כניסה לבית השוקולד של לינדט עם טעימות שוקולד ומדריך אודיו, סיור מודרך בעיר העתיקה של ציריך על ידי מדריך מקצועי, שייט של חצי שעה באגם ציריך וכרטיס של 24 שעות לתחבורה ציבורית בציריך. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין גם לבקר בעיר העתיקה בנוסף לבית השוקולד ובגישה לתחבורה הציבורית.

  • להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.
  • להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן.

איך מגיעים לבית השוקולד של לינדט?

ניתן להגיע לבית השוקולד של לינדט בקלות בתחבורה ציבורית מהעיר ציריך – סעו בחשמלית ל-Bürkliplatz ועברו לתחנת האוטובוס (האוטובוס לא אוסף בתחנת החשמלית). לאחר מכן תפסו את אוטובוס קו 165 לתחנת האוטובוס Kilchberg ZH, Lindt & Sprüngli, שנמצאת ישירות מול בית השוקולד של לינדט. אם אתם מתחילים בתחנת הרכבת המרכזית של ציריך, תוכלו לקחת את רכבת S8 לתחנת הרכבת Kilchberg, ולאחר מכן לכו כ10 דקות אל בית השוקולד. לפרטים והזמנת כרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית מציריך לקילכברג לחצו כאן.

רכבת קילכברגנוח להגיע ברכבת לעיירה קילכברג

אם אתם מגיעים ברכב שכור סעו ל-Schokoladenplatz 1, 8802 Kilchberg. יש בסביבה מספר חניונים כמו Badi Parkplatz ,Lindt Parkhaus וParkplatz. שימו לב כי אנו ממש לא ממליצים לשכור רכב לשם נסיעה זו בלבד. ההגעה עם רכב שכור מומלצת כאשר עושים טיול רחב באזור (ראו השכרת רכב בציריך).

הזמנת כרטיסים לבית השוקולד של לינדט- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בבית השוקולד של לינדט

  • הביקור בבית השוקולד של לינדט מומלץ לאוהבי שוקולד בכל הגילאים ובעיקר למשפחות עם ילדים.
  • מומלץ לבקר בבית השוקולד של לינדט בשעות הבוקר בסמוך לשעת הפתיחה. זאת מאחר והמוזיאון פחות צפוף, ותוכלו לחקור את כל התערוכות מבלי למהר או להמתין בתורים ארוכים.
  • מומלץ להשקיע בביקור בבית השוקולד של לינדט בין שעה לשעה וחצי.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם בבית השוקולד של לינדט עם ביקור במוזיאון פיפ”א (Fifa Museum) הנמצא במרחק נסיעה קצרה מהמקום.
  • מאוד נוח להגיע למקום בתחבורה ציבורית מאחר והיא מאוד יעילה באזור ציריך (לפרטים והזמנה). ניתן גם להגיע ברכב שכור ולחנות בחניון התת קרקעי של המוזיאון בעלות של 2 פרנק לשעה אך אנו לא ממליצים לשכור רכב רק לצורך הנסיעה למוזיאון.
  • בית השוקולד של לינדט מאוד מומלץ לילדים, אך יש לשים לב כי הסיור באנגלית ולכן ייתכן כי ילדים לא יבינו את הנאמר.
  • בקרבת בית השוקולד של לינדט יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל המקום ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Belvoir Swiss Quality Hotel אשר ממוקם במרחק של 1.3 ק”מ מבית השוקולד של לינדט. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Seehotel Sonne אשר ממוקם במרחק של 2.1 ק”מ מהאתר. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • סטונדטים זכאים לכרטיס מוזל בהצגת תעודת סטודנט.
  • לשוקולד אין כשרות.

שאלות נפוצות על בית השוקולד של לינדט

כדאי להשקיע בביקור בבית השוקולד של לינדט בין שעה לשעה וחצי.

מומלץ לבקר בבית השוקולד של לינדט בשעות הבוקר בסמוך לשעת הפתיחה. זאת מאחר והמוזיאון פחות צפוף, ותוכלו לחקור את התערוכות מבלי למהר או להמתין בתורים ארוכים.

הביקור בבית השוקולד של לינדט מומלץ לאוהבי שוקולד בכל הגילאים.

סרטון על בית השוקולד של לינדט

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: בחודש נובמבר עד חודש חודש מרץ פתוח בכל יום בין השעות 18:00-10:00. בחודש אפריל עד חודש אוקטובר פתוח בכל יום בין השעות 19:00-10:00.
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023 מחיר כרטיס כניסה למבוגר 15.18 יורו.
  • כתובת: Schokoladenplatz 1 8802 Kilchberg Switzerland
  • דרכי הגעה: בתחבורה ציבורית ממרכז העיר ציריך, סעו בחשמלית ל-Bürkliplatz ועברו לתחנת האוטובוס (האוטובוס לא אוסף בתחנת החשמלית). לאחר מכן תפסו את אוטובוס קו 165 לתחנת האוטובוס Kilchberg ZH, Lindt & Sprüngli, שנמצאת ישירות מול בית השוקולד של לינדט. אם אתם מתחילים בתחנת הרכבת המרכזית של ציריך, תוכלו לקחת את רכבת S8 לתחנת הרכבת Kilchberg, ולאחר מכן לכו כ-900 מטרים אל בית השוקולד.
  • קישור לאתר הרשמי