טיול יום מז’נבה לאנסי – המדריך המקיף ביותר בעברית | Day Trip to Annecy

עדכון אביב 2024

עם האביב בז’נבה נוכחות התיירים הולכת וגדלה, ותגיע לשיא בחודשי הקיץ. בהתאם, כמות ההזמנות של סיורים כמו טיול יום לאנסי עולה, ובחלק מימי הסיור יתכן ולא יישארו מקומות להצטרף לסיור. אומנם לא מדובר עדיין בהיעדר זמינות כמו שיש בקיץ או בסיורים מבוקשים יותר, אבל אם ברצונכם להבטיח את מקומכם בסיור מומלץ להזמין מקום מראש. להזמנת כרטיסים מראש לטיול יום לאנסי ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

טיול יום מז'נבה לאנסי בכמה מילים

אנסי (Annecy) היא העיר הגדולה ביותר ובירת מחוז אוט סבואה (Haute Savoie) שנמצא בחבל אוברן-רון-אלפ (Auvergne-Rhône-Alpes), מזרח צרפת. העיר שוכנת בקצה הצפוני של אגם אנסי, כ-35 ק”מ מז’נבה וידועה בכינויה “ונציה של האלפים” בשל שלושת התעלות ונהר התיו (Thiou) העוברים בתוך העיר העתיקה.
מאז סוף המאה ה-19 הפכה אנסי למרכז תיירותי פופולרי הרבה בזכות הנופים ההרריים שמקיפים אותה, הקרבה לאגם ולאתרי הסקי ויופיה המיוחד והציורי של העיר העתיקה שלה. העיר דוגלת במדיניות סביבתית שהצליחה לשמר 40.3% מהשטחים הירוקים ועל כן, קיבלה את פרס “פרח הזהב” בשנת 2015 הניתן לתשע הערים הצרפתיות הפורחות ביותר.
כיום, אנסי מהווה יעד תיירותי שמושך אליו מבקרים רבים להתרשם מהמראה יוצא הדופן של העיר וממגוון האטרקציות שמציעה.

אגם אנסי וההרים הירוקים סביבאגם אנסי וההרים הירוקים סביב

מה רואים באנסי

למרות ששטחה של אנסי לא גדול במיוחד, תוכלו למצוא בה מגוון אתרים ואטרקציות. מוקד העניין המרכזי הוא העיר העתיקה של אנסי השוכנת למרגלות האגם ורחובותיה נחצים על ידי תעלות ונהר תיו. העיר העתיקה בנויה ממבנים עתיקים וצבעוניים ומלאה במסעדות, בתי קפה וברים בוטיקים. בעיר העתיקה נמצאים גם אתרים היסטוריים כמו טירת אנסי (Château d’Annecy) שנבנתה בין המאה ה-12 למאה ה-16 וכיום ומשמשת כמוזיאון לאומנות מודרנית ובזיליקת אנסי (Basilique de la Visitation) שנבנתה בשנת 1930 בסגנון בארוק ובנויה מאבן לבנה וחלונות ויטראז’ גדולים ומרשימים.
אחת מנקודות העניין האייקוניות והרומנטיות של אנסי הוא גשר האוהבים (Pont des Amours) שחוצה את תעלת ואס ומהווה נקודת תצפית לעיר העתיקה ולאגם. האגדה מספרת שזוג אוהבים שמתנשק באמצע הגשר ימשיכו לאהוב לנצח.
אגם אנסי הוא האגם השלישי בגודלו בצרפת וידוע גם כאגם הנקי ביותר באירופה עם מים צלולים בגוון טורקיז ומציע מגוון חופים לשחות ולנוח בהם, פעילויות ספורט ימי או שייט באגם.
בנוסף לאלו, תוכלו למצוא באנסי שפע של מסעדות, בתי קפה וחנויות במחירים נוחים.

גשר האוהבים, נקודת תצפית יפיפייה לעיר העתיקה ולאגםגשר האוהבים, נקודת תצפית יפיפייה לעיר העתיקה ולאגם

כרטיסים לטיול יום לאנסי

יש שתי אפשרויות כרטיסים לטיולי יום מז’נבה לאנסי. הראשונה היא טיול מודרך של חצי יום והשנייה היא סיור פרטי של יום שלם.

טיול חצי יום היוצא מז’נבה

טיול חצי יום מז’נבה לאנסי, הכולל גם סיור מודרך, זמן חופשי לחקור את העיר ונסיעה הלוך חזור מז’נבה. טיול זה מתאים עבור אלו השוהים בז’נבה מספר ימים, ומעוניינים בסיור מחוץ לעיר, אינם רוצים להסתבך עם תחבורה ציבורית ולא שוכרים רכב למספר ימים (אנו לא ממליצים לשכור רכב לטובת טיול זה בלבד). אומנם סיורים אלו יקרים יותר מאשר הגעה עצמאית לאנסי, אבל מאפשרים ראש שקט ויום מהנה ללא התעסקות בעניינים לוגיסטיים.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

טיול יום פרטי היוצא מז’נבה

טיול יום פרטי מז’נבה לאנסי, הכולל גם סיור מודרך, זמן חופשי לחקור את העיר ונסיעה הלוך חזור מבית המלון שלכם בז’נבה ברכב פרטי. אפשרות זו גם היא מתאימה לשוהים בז’נבה ומעוניינים ביום שלם של סיור מחוץ לעיר ואינם משתמשים בתחבורה ציבורית או רכב פרטי. למרות שכרטיס זה יותר יקר מאשר הגעה עצמאית לאנסי, הוא מאפשר יום מהנה, ללא התעסקות לוגיסטית.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

הזמנת כרטיסים לטיול יום מז'נבה לאנסי

המלצות "הכל על" למבקרים בטיול יום לאנסי

  • הביקור באנסי מומלץ לחובבי טבע, תרבות והיסטוריה, למשפחות וזוגות.
  • הזמן המומלץ לביקור באנסי הוא בחודשי הקיץ שמזג האוויר נעים ומאפשר טבילה באגם. בנוסף, בחודשי הקיץ מתקיימים בעיר אירועים ופסטיבלים. לחובבי סקי מומלץ להגיע לאנסי, שממוקמת בקרבת אתרי סקי שונים, בחורף.
  • אנסי מציעה מגוון אתרים ואטרקציות לבקר בהם לכן מומלץ לבקר בה כמה ימים. אך אם אתם נמצאים בז’נבה ומעוניינים להגיע לאנסי ליום אחד אז כמה שעות טובות בהחלט יספיקו כדי לחוות את נקודות העניין המובילות של העיר.
  • הביקור באנסי מתאים מאוד למשפחות עם ילדים שיוכלו ליהנות ממגוון פעילויות באוויר הפתוח כמו שחייה באגם וספורט ימי.
  • בין אם אתם מתארחים בז’נבה ובין אם אתם בוחרים להישאר באנסי, בשתי הערים יש מגוון אפשרויות לינה מומלצות. בז’נבה יש את citizenM Geneva בית מלון הממוקם בלב ז’נבה במרחק הליכה מנקודות עניין רבות בעיר. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת בז’נבה היא Beau-Rivage Genève בית מלון יוקרתי המומלץ בזכות מיקומו המרכזי ומסעדת המישלן שמציע. להזמנה לחצו כאן.
    למעוניינים להתארח באנסי מומלץ מלון Rivage Hôtel & Spa Annecy המציע בריכה, ספא וחדר כושר. להזמנה לחצו כאן. בית מלון נוסף באנסי הוא Best Western Plus Hotel Carlton Annecy הממוקם בעיר העתיקה ובמרחק הליכה מאגם אנסי. להזמנה לחצו כאן.
  • מאוד נוח ומהיר להגיע לאנסי מז’נבה ברכב פרטי, אך בתוך אנסי לא מומלץ להתנייד באמצעות רכב בגלל הרחובות הצרים שלה ומחסור במקומות חנייה.

שאלות נפוצות על טיול יום מז'נבה לאנסי

כדאי להשקיע בביקור באנסי כמה ימים, אך גם יום אחד מספיק בשביל לחוות את מוקדי העניין המובילים של העיר.

הביקור באנסי מומלץ בעיקר בחודשי הקיץ כשמזג האוויר נעים. למעוניינים לבקר באתרי הסקי באזור מומלץ להגיע לאנסי בחודשי החורף.

הביקור באנסי מומלץ לכל המשפחה, לזוגות ובמיוחד לאוהבי טבע, תרבות והיסטוריה.

סרטון על טיול יום לאנסי

מידע שימושי

  • דרכי הגעה: דרך ההגעה המומלצת ביותר לאנסי היא דרך סיורי יום מאורגנים מז’נבה. אם ברצונכם להגיע לאנסי באופן עצמאי מומלץ לעשות זאת על ידי רכבת שיוצאת מז’נבה בערך כל שעה ומגיעה לאנסי לאחר שעה וחצי. אפשרות נוספת היא דרך אוטובוס. יש שתי חברות אוטובוסים שמפעילות מספר פעמים ביום קווי אוטובוס ישירים מז’נבה לאנסי בפרק זמן של בערך שעה. למעוניינים להגיע ברכב פרטי, הנסיעה מז’נבה לאנסי תיקח בערך 45 דקות.