כיצד מומלץ להגיע משדה התעופה ברומא לפירנצה?

שאלה שנשאלנו במייל בספטמבר 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם מלא:
פנינית

יעד:
פירנצה

זקוק לעזרה ב:
אחר

פירוט – נסו לפרט ככל ניתן, על מנת שנוכל לעזור לכם בצורה הטובה ביותר:
אני נוחתת ברומא בשעה 16.00 ורוצה להגיע לפירנצה, באיזו רכבת כדאי לסוע, איך להזמין כרטיסים ולכמה שעות מזמן הנחיתה כדאי להזמין את הכרטיסי לנסיעה ברכבת. האם הרכבת לפירנצה יוצאת משדה התעופה או מרומא ואיך מגיעים אליהם




תשובה

שלום פנינית,

קיבלתי את פנייתך לגבי פירנצה.
אין רכבת לפירנצה ישירות משדה התעופה של רומא אלא מתחת הרכבת המרכזית של רומא, טרימני. לכן  מומלץ להזמין כרטיב לרכבת היוצאת מתחנת טרימיני לשעה 20:00, כדי לקחת טווח זמן מספיק לעיכובים אפשריים, הגעה לעיר, איסוף מזוודות וכו’. תוכלי להגיע משדה התעופה לטרימיני ברכבת שזו דרך ההגעה המומלצת במקרה זה בו את ממשיכה לרכבת נוספת, יש כמובן גם אופציות נוספות עליהן ניתן לקרוא בעמוד הסקירה הזה.
מבחינת איזו רכבת לקחת – ישנן שני סוגי רכבות בין רומא ופירנצה, האחת מהירה יותר (משך הנסיעה בערך שעה וחצי) אך גם יקרה יותר והשניה איטיות יותר (משך הנסיעה שלוש שעות ומעלה) ויקרה פחות. מאחר ביציאה בשעה מאוחרת יחסית מומלץ יותר לקחת את הרכבת המהירה, אך כמובן הדבר נתון לשיקולכם. לרכבת זו מומלץ להזמין כרטיסים מראש במיוחד אם רוצים לשבת יחד ולא כל אחד בנפרד.
תוכלו להיעזר באתר הרכבת הלאומית של איטליה, Trenitalia, שמאגדת בתוכה חברות משנה רבות בקישור הזה בשביל לראות לוח זמנים של הרכבות והעלויות שלהן על מנת למצוא את האופציה המתאימה ביותר עבורכם.
כמו כן מומלץ לעיין בעמוד הסקירה שלנו על הנסיעה בין הערים בקישור הזה.

תחנת הרכבת סנטה מריה נובלה בפירנצה (צילום מקורי)תחנת הרכבת סנטה מריה נובלה בפירנצה (צילום מקורי)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”13″ cat=”5″ marker=”1571″ zoom=”13″]