טיסות וחבילות לרומא

מידע כללי והמלצות למחפשים טיסה לרומא:

לרומא מישראל יש טיסות רבות, הן ישירות והן עם עצירות ביניים.  חלק זה באתר הכל על רומא יציג לכם כמה נתונים וטיפים חשובים לפני שתבחרו טיסה לרומא, ועד שתצאו משדה התעופה זמן הטיסה בין תל אביב לרומא הוא לא ארוך. טיסה ישירה תארך  כ-3.8 שעות.

כמה טיפים  והמלצות למחפשים טיסה לרומא

  • למי שרוצה להוזיל מחירים, טיסות לפסח ולקיץ כדאי להזמין כמה חודשים מראש (כבר ממרץ). לחילופין אם אתם גמישים או שאתם לא טסים יותר מזוג – אפשר לנסות להזמין טיסות ברגע האחרון.
  • הגעה בלילה לרומא – יכולה להיות בעייתית למי שמתכנן לקחת רכב שכור. הרבה מהתחנות יהיו סגורות בשעות הלילה המאוחרות. אנו ממליצים לקרוא על כך עוד תחת השכרת רכב ברומא..
  •  שימוש בצ’רטרים (טיסות שכר) יכול להוזיל את הטיסה מאוד, במיוחד בקיץ תוכלו לראות לא מעט טיסות כאלו שיכולים להיות זולים ב10-20% יותר מטיסות סדירות.\
  • אם מתאפשר, לא לטוס לרומא בזמן הקיץ או בחופשות וחגים. טיסה שאינה בזמן חגים יכולה לחסוך לכם לעיתים 50% ממחיר הכרטיס! (כמובן שרובנו לא יכולים לצאת לחופש בזמן אחר, אך למי שיכול – זו שיטה מצוינת לצמצום עלות הכרטיס). אם אין לכם ברירה ואתם חייבים לטוס בחגים או בחופשות, הזמינו טיסה כמה שיותר מוקדם. קשה למצוא טיסה במחיר סביר בסמוך לחגים (המחירים יכולים לעלות מעל 650$ לכרטיס יחיד בתקופה זו). אופציית “ביניים” היא לטוס בסמוך לחג או לחופשה, מעט לפניהם או מעט אחריהם (לדוגמה באביב, אם מתאפשר לכם, טוסו אחרי חג הפסח ולא במהלכו).הקיץ ברומא הוא חם ועמוס תיירים – לא מומלץ! מחירי הטיסות והמלונות ברומא מאמירים שחקים בתקופה זו. בתקופת הפסחא (פסח אצלנו) מזג האוויר נעים – אבל הרבה תיירים נוצרים עולים לרגל (לדוגמה, כיכר סנט פטרוס מלאה בקהל עד אפס מקום בדרשה החגיגית של האפיפיור, ראה חגים ברומא).
  • לטוס דרך יעד נוסף כדי לחסוך כסף. כמובן שיש לקחת בחשבון טיסה מעט ארוכה יותר בגלל עצירת ביניים או המתנה בין טיסה לטיסה, אך כשיש לכם מספיק זמן ביעד, כשתחנת הביניים לא רחוקה מדי מהיעד שלכם וזמן השהייה בה לא ארוך מדי – ההמתנה לפעמים משתלמת. בקיץ יש תיירים רבים שבוחרים בזה, רק כדי לחסוך עליות.

בלי קשר לטיסה לרומא, כמה דברים שכדאי לשים לב בעת הזמנת טיסה לרומא:

  • חשוב לדעת! במיוחד בטיסות, לפעמים זול הוא יקר. כלומר, למרות שהחברות הללו הוגנות וטובות, אנו מפצרים בתייר להבין מול איזו חברה הוא עומד, ומהם היתרונות וההחסרונות שלה. לרוב, חברות אלו יחסכו לכם כסף, אך חשוב להכיר את בעיית ביטול ההזמנות והעובדה שהן אינן משווקות את הכרטיסים בעצמן, אלא הן מעין סופרמרקט של הצעות טיסה!
  • טריק שיווקי נוסף שצריך להכיר: לפעמים חברות מעניקות הבטחה למחיר הזול ביותר, תוך שהן סומכת על כך שמרבית הלקוחות לא יבקשו החזר כספי במקרה שימצאו טיסה זולה יותר.
  • טריק אחרון שכדאי להישמר מפניו הוא פרסום של מחירי טיסות זולים במיוחד שמטרתם “לצוד” פרטי התקשרות (מייל או טלפון), ואז להודיע על כך שהכרטיסים הזולים נגמרו ויש אך ורק כרטסים יקרים יותר – תרגיל חוקי אבל מסריח. (גם כאן אנו לא מאשימים אף חברה באופן ישיר, אלא מודיעים שיש להיזהר מהשיטה הזו).




שימו לב:

  • בדיקת הכדאיות של החבילות השונות נבדקה על בסיס ההצעות של החברות עצמן (עם אותו מלון ואותה טיסה). באופן כללי, לרוב אנו ממליצים על הזמנת טיסה בנפרד ומלון בנפרד כיוון שכך ניתן להשיג יותר אופציות לינה ואפשרויות טיסה המתאימות לכם במחיר הטוב ביותר (תוכלו להיעזר באזור המוקדש למלונות ברומא לשם כך). הדברים אמורים גם על השכרת רכב (ראה השכרת רכב באיטליה והשכרת רכב ברומא). תגובות הלקוחות הם תגובות שנשלחו אלינו על ידי גולשים, ואין לנו אחריות עליהן לטוב או לרע.
  •  נשמח לתגובות נוספות שלכם בדפים הרלוונטיים.

מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על

טווח מחירים מומלץ לכרטיס טיסה לרומא

מחיר כרטיס טיסה לרומא יכול להגיע בעונת הקיץ ובתקופות של חגים (סוכות, פסח) גם ל-700$, אך טווח המחירים המומלץ לטיסה במחלקת תיירים לרומא נע בין 250$-650$, תלוי באיזו עונה מדובר (בתקופה מבוקשת או לא – חגים וחופשים יקרים יותר מימים רגילים) ובשאלה האם מדובר בטיסה סדירה או בצ’רטר (טיסת שכר).

אילו חברות טסות לרומא?

נכון לימים אילו כאשר אנו יוצאים מתקופת הקורונה. לרומא טסות בעיקר חברות לאו-קוסט כמו וויזאר, ריינאייר וכדומה לצד החברות הישראליות (אל על וארקיע) בהמשך  חברת התעופה הלאומית החדשה של איטליה, ITA תפתח קרב כבר בחודשים הקרובים בין תל אביב ואיטליה ותצטרף לתחרות.