לינה למשפחות בפאפוס – סקירת מומחים (2024)

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על לינה למשפחות בפאפוס - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים בפאפוס.

7 מקומות לינה מומלצים למשפחות בפאפוס

The Palmiers

מבין מקומות הלינה בפאפוס, מקום זה מתאים למשפחות מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ומציע לאורחיו בין השאר חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומשחקי לוח ופאזלים. זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא באזור קאטו – העיר התחתונה אשר נחשב מבוקש ללינה בזכות היותו סמוך לחוף אליקס (Alykes Beach) ולמרכז הארכיאולוגי המפורסם של פאפוס החדשה. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Downtown Park

מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לפאפוס מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומשחקי לוח ופאזלים. מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא בבאזור בין החופים לעיר העתיקה בו מרכזי קניות גדולים. הלינה באזור זה מומלצת למי שרוצה להיות קרוב למרכזים התיירותיים אך מחוצה להם. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

Terrazza Suites

אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות לפאפוס מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה. זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת באזור חופי העיירה חלורקה (Chloraka) אשר נמצא מחוץ לפאפוס ומאופיין באתרי נופש, מצוין לחפצים לשהות מחוץ לעיר ובמרחק נסיעה קצרה אליה. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

Rododafni Beach Apartments

מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לפאפוס מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומטבח. מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא באזור חופי העיירה חלורקה (Chloraka) אשר נמצא מחוץ לפאפוס ומאופיין באתרי נופש, מצוין לחפצים לשהות מחוץ לעיר ובמרחק נסיעה קצרה אליה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

Harmony Seaview Apartments

מקום לינה זה מומלץ למשפחות המגיעות לפאפוס מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ובין השאר מציע מטבח. זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת בפאפוס. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

Ocean Blue Apartments

אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות לפאפוס מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה. זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת בבאזור בין החופים לעיר העתיקה בו מרכזי קניות גדולים. הלינה באזור זה מומלצת למי שרוצה להיות קרוב למרכזים התיירותיים אך מחוצה להם. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

207 Kings Palace Seaview

מקום לינה זה מומלץ למשפחות המגיעות לפאפוס מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ובין השאר מציע חדרי משפחה, מטבח ומכונת כביסה. זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת באזור חוף ונוס בין קצה העיר לאזור חוף המגדלור. אזור זה מאופיין באתרי נופש מפנקים. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

שאלות נפוצות על לינה למשפחות בפאפוס

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב בפאפוס או להגיע לפאפוס עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון שני כוכבים Axiothea Hotel (חניה ציבורית במקום בחינם) ומלון שני כוכבים Fitosinn Hotel, מלון ארבעה כוכבים Louis Paphos Breeze, מלון שלושה כוכבים Helios Bay Hotel and Suites ומלון ארבעה כוכבים Anemi Hotel & Suites (חניה פרטית במקום בחינם).

כאשר משפחות מגיעות לפאפוס עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על מלון דירות The Palmiers ודירת Resitour - Aphrodite Gardens המתאימים למשפחות עד 6 נפשות, דירת 207 Kings Palace Seaview המתאים למשפחות עד 4 נפשות, דירת IRIS VILLAGE, NEAR KINGS AVENUE MALL - By IMH Travel & Tours המתאים למשפחות עד 2 נפשות ואתר נופש Annabelle המתאים למשפחות עד 3 נפשות.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על מלון דירות Downtown Park ומלון דירות Elysia Park המתאימים למשפחות עד 6 נפשות, דירת Kerynia Apartments ומלון Louis Paphos Breeze המתאימים למשפחות עד 4 נפשות ומלון Queens Bay Hotel המתאים למשפחות עד 3 נפשות.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות בפאפוס ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על מלון דירות The Palmiers, מלון דירות Downtown Park ומלון דירות Rododafni Beach Apartments המתאימים למשפחות עד 6 נפשות, וילה Villa Elina המתאים למשפחות עד 8 נפשות ומלון דירות Apollonia Holiday Apartments - Serviced Hotel Apartments המתאים למשפחות עד 5 נפשות. מלונות אלו מאפשרים אירוח עם ילדים ומציעים גם חדרי משפחה.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על מלון דירות Apollonia Holiday Apartments - Serviced Hotel Apartments המתאים למשפחות עד 5 נפשות, וילה Aura Holiday Villas המתאים למשפחות עד 8 נפשות, וילה Blue Diamond Beach Villas המתאים למשפחות עד 6 נפשות, דירת Charalambous Apartment המתאים למשפחות עד 4 נפשות ודירת IRIS VILLAGE, NEAR KINGS AVENUE MALL - By IMH Travel & Tours המתאים למשפחות עד 2 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים בפאפוס אפשר למנות את אתר נופש Elysium ואתר נופש Annabelle המתאימים למשפחות עד 3 נפשות, מלון דירות Anna Hotel Apartments ומלון דירות Elysia Park המתאימים למשפחות עד 6 נפשות ומלון Fitosinn Hotel המתאים למשפחות עד 5 נפשות.

כל מה שתצטרכו לדעת על לינה למשפחות בפאפוס

פאפוס, נחשבת אחת ערי הנופש המפורסמות בקפריסין, ובמיוחד למטיילים עם ילדים, בשל האטרקציות שמציעה בסביבתה, נוחות ההגעה אליה והיצע מקומות הלינה אשר מותאם למשפחות עם ילדים. לפאפוס תוכלו להגיע בטיסה ישירה מתל אביב, האורכת שעה בלבד. משפחות עם ילדים יכולות לבחור בין מלון הכל כלול, ולשהות בו מרבית החופשה, או באחת מהאפשרויות השונות (עליהן תקראו בהמשך פסקה זו) ולחקור את האטרקציות אשר מציעה העיר, כמו פארק המים אפרודיטה.  קיימות בפאפוס מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו למשפחות מכל הסוגים. בעבור משפחות המגיעות לפאפוס ישנן שתי אפשרויות מומלצות עיקריות ללינה – הראשונה היא לינה בדירה והשנייה היא לינה במלון המתאים למשפחות, כמו לדוגמא מלונות הכל כלול.

לינה בדירה

בחירה בדירה לרוב משתלמת מאוד למשפחות ואנו ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב למרות שהיא פחות מוכרת לתייר הישראלי. בהזמנת דירה אולי מפסידים את היתרונות של לינה במלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא עם מדובר במלון דירות) ואת ארוחת הבוקר והקפה של תחילת היום תכינו בעצמכם. אך מצד שני, תרוויחו אפשרות לינה יותר נוחה ומרווחת, הכוללת מטבח שמאפשר הכנה של ארוחות בעצמכם ובחלק לא מבוטל תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה – אילו יתרונות שיכולים להיות הרבה יותר חשובים להרבה מאוד משפחות, במיוחד אם שוקלים להגיע לטיול הרפתקני ברחבי קפריסין.

לינה במלון

לינה במלון זול ברמה של שני כוכבים, שלושה כוכבים או ארבעה כוכבים (למי שרוצה להתפנק) אפשרית על ידי התפצלות בחדרים או בחירה במלונות הכוללים חדרים לשלוש, ארבעה או יותר אורחים. כדאי לקחת בחשבון שאומנם אפשרות הלינה בחדר אחד זולה יותר (במידה והמלון מציע חדר גדול מספיק), אבל המחיר של הוא בצפיפות שיכולה להיות מעיקה, במיוחד אם מזמינים את חדר המלון למספר לילות. כך או אחרת מרוויחים את השירות של המלון ואת רמת האירוח. ישנם מלונות רבים בעיר מציעים שירותים המתאימים למשפחות כמו חדרים מחוברים, עריסות או מיטות מתקפלות ובחלק מהמלונות יש גם בריכות מתאימות לילדים, אזורי משחקים ופעילויות ספציפיות לילדים שיכולים לשדרג את החופשה המשפחתית שלכם. בין אם תבחרו ללון בדירה או במלון, לפני שמזמינים את אפשרות הלינה המועדפת עליכם כדאי לבדוק מספר היבטים:

  • למשפחות עם ילדים קטנים – שהמקום הלינה מארח ילדים קטנים, ישנם מלונות יוקרתיים (לא הרבה) ודירות שאינם מאפשרים אירוח של ילדים בגילאים מסויימים.
  • אם הילדים שלכם ממש קטנים, כדאי לוודא שבמקום יש את התנאים לארח אתכם ולספק את כל הצרכים שלכם (עריסת תינוק ואפשרות להרתיח מים למשל).
  • סוגיות של מחיר – מקומות לינה רבים מאפשרים למשל לינה של ילדים עד גיל מסויים ללא עלות נוספת כאשר לא מוסיפים מיטה על אילו הקיימות. בנוסף ישנם מקומות שמאפשרים אף תוספת של עריסה ואירוח של תינוקות ללא עלות נוספת (לרוב ההגבלה לאפשרות זו היא שנה עד שלוש). דבר זה יכול להוזיל לכם מאוד את המחיר.

אנו ממליצים לקרוא חוות דעת וביקורות טרם הזמנת מקום הלינה בכדי להבטיח את החופשה הנוחה ביותר עבורכם.




המלצות על לינה למשפחות בפאפוס

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות לפאפוס הינם מלון שני כוכבים Axiothea Hotel המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון שני כוכבים Fitosinn Hotel המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Louis Paphos Breeze המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון שלושה כוכבים Helios Bay Hotel and Suites המתאים למשפחות עד 5 נפשות ומלון ארבעה כוכבים Anemi Hotel & Suites המתאים למשפחות עד 4 נפשות.
  • בפאפוס יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות בפאפוס.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את מקומות הלינה המומלצים למשפחות בפאפוס?

ניתחנו כ-700 אפשרויות לינה בפאפוס עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר בפאפוס בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין אפשרויות הלינה הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים בפאפוס (למשל קאטו פאפוס- העיר התחתונה) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

Booking.com