פארק המים אפרודיטה, פאפוס – המדריך המקיף ביותר בעברית | Aphrodite Water Park

עדכון אביב 2024

חודשים אלו, אחרי החורף, מביאים איתם התעוררות מחודשת לא רק של הטבע אלא גם של הפארקים בפאפוס והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל פארק המים אפרודיטה ולכן כדאי לקנות כרטיסים מראש וכך לדלג על התור בכניסה לפארק (שאומנם לא ארוך בימים אלו כמו בקיץ, אבל בעיקר בסופי שבוע הוא יכול להיות משמעותי). אומנם הכרטיס לא יאפשר לכם לדלג על התור למתקנים עצמם, אבל הוא יקצר את זמן הכניסה שלכם לפארק וכך תוכלו לנצל יותר זמן לבילוי עצמו. להזמנת כרטיסים מראש לפארק המים אפרודיטה ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

פארק המים אפרודיטה בכמה מילים

פארק המים אפרודיטה (Aphrodite Water Park) ממוקם בעיר פאפוס שבקפריסין. זהו פארק המים הגדול ביותר בפאפוס המשתרע על 35,000 מ”ר, הוא נפתח בשנת 1999 ומאז עבר מספר שיפוצים. המקום נקרא על שם האלה היוונית אפרודיטה, שלפי האגדה נולדה מקצף הים בקפריסין. זהו מרכז הרפתקאות מים ייחודי בעיצוב טבעי, הכולל מתקנים כמו מגלשות מים מהירות, בריכת גלים, אזורי שחייה ואזור משחקי מים מרהיב לילדים, עם אזורי אוכל ומשקאות הפרוסים ברחבי הפארק המחוברים זה לזה בשטח בסביבות טרופיות מרהיבות.

מה רואים בפארק המים אפרודיטה

פארק המים אפרודיטה מציע מגוון פעילויות למבקרים בכל הגילאים. ראשית, בפארק יש מגוון של מגלשות מים בגבהים ובמהירויות שונות, כולל Aqua Infinity עם זרמי מים, פיתולים וסיבובים מהירים, הגרביטי שהיא מגלשה אבובים ארוכה עם זרמים והאצות משתנות ומגלשת הטוויסטר המתפתלת ומסתובבת במהירות, בה תתגלשו באפלה מוחלטת מראש הגבעה עד לבריכה שמתחת. שנית, הנהר העצל הזורם לאורך של קילומטר בקצב איטי (ומכאן שמו), שם תוכלו לצוף על צינור ולהוריד אדרנלין. בנוסף, תוכלו להנות מבריכת הגלים בה בכל שעה נשמע הצופר שמודיע שבריכת הגלים מתחילה לפעול ומייצרת גלים גבוהים וסוחפים במיוחד. תוכלו למצוא גם את ספינת הפיראטים באורך של כ-13 מטרים הנמצאת בבריכת הילדים עם מגלשות מהירות ותותחי מים. יתרה מכך, עבור הילדים הקטנים ישנו מתחם בריכות רדודות עם מגלשות מים קטנות ומתקני שעשועים נוספים המותאמים במיוחד להם. אלו רק חלק קטן ממגוון רכב של מתקנים מלהיבים בפארק המים אפרודיטה. במקום גם יש שפע של כסאות נוח ואזורים מוצלים שבהם תוכלו להירגע, להשתזף ולספוג את השמש. במידה ותהיו רעבים במהלך הביקור, בפארק המים ישנן מספר מסעדות ומזנוני חטיפים בהם תוכלו לחטוף ארוחה קלה או משקה קר כמו סושי, פיצות, המבורגרים, כריכים, דונאטס, גלידות, בננה ספליט, קוקטיילים ועוד.

כרטיסים לפארק המים אפרודיטה

מבקרים רבים המגיעים לפאפוס מעוניינים להגיע לפארק המים אפרודיטה אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.
לפארק המים אפרודיטה קיים סוג אחד של כרטיס בלבד. כרטיס Paphos: Aphrodite Waterpark Admission מאפשר כניסה לפארק המים וחניה. הכרטיס מתאים לאלו שחפצים לבלות יום מהנה ומלא חוויות בפארק המים אפרודיטה.
להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לפארק המים אפרודיטה

המלצות "הכל על" למגיעים לפארק המים אפרודיטה

  • הביקור בפארק המים אפרודיטה מומלץ למשפחות עם ילדים, שכן הוא מציע מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות המתאימות למבקרים בכל הגילאים.
  • על מנת להימנע מצפיפות, מומלץ לבקר בפארק המים אפרודיטה בבוקר כשהפארק נפתח או מאוחר יותר אחר הצהריים כשהקהל מתחיל להתדלדל.
  • מומלץ להשקיע יום שלם בביקור בפאר המים אפרודיטה על מנת לחוות את כל המתקנים והפעילויות שיש לפאר המים להציע.
  • הביקור בפארק המים אפרודיטה מתאים למשפחות עם ילדים. ילדים ייהנו במיוחד ממגלשות המים, אזורי המשחקים ובריכת הגלים של הפארק.
  • בקרבת פארק המים אפרודיטה יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל הפארק ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Aquamare Beach Hotel & Spa אשר ממוקם במרחק של 0.6 ק”מ מפארק המים אפרודיטה. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa אשר ממוקם במרחק של 0.8 ק”מ מפארק המים. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • פארק המים אפרודיטה נגיש להגעה ברכב ומציע חנייה חינם במקום.
  • לחלק ממגלשות המים יש מגבלת גובה של 1.2 מטר.

שאלות נפוצות על פארק המים אפרודיטה

מומלץ להשקיע יום שלם בביקור בפארק המים אפרודיטה על מנת לחוות את כל המתקנים והפעילויות שיש לפאר המים להציע.

על מנת להימנע מצפיפות, מומלץ לבקר בפארק המים אפרודיטה בבוקר כשהפארק נפתח או מאוחר יותר אחר הצהריים כשהקהל מתחיל להתדלדל.

הביקור בפארק המים אפרודיטה מומלץ למשפחות עם ילדים, שכן הוא מציע מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות המתאימות למבקרים בכל הגילאים.

הזמנת כרטיסים לפארק המים אפרודיטה

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: בחודשי אפריל-יוני 17:30-10:30, בחודשי יולי-אוגוסט 18:00-10:00, בחודשי ספטמבר-אוקטובר 17:00-10:00 ובחודש נובמבר 16:30-10:00.
  • מחיר: נכון לשנת 2023 כרטיס כניסה למבוגר עולה 35 יורו.
  • כתובת: Poseidonos Ave, Paphos 8133, Cyprus
  • דרכי הגעה: מ-Coral Bay או מדרך Tombs of The Kings, יש לקחת את אוטובוס 615. מאזור העיר העתיקה, קחו את אוטובוס 610 ולאחר מכן בתחנת הנמל קחו את אוטובוס 611  ישר לפארק המים.
    במכונית מלימסול, לרנקה וניקוסיה סעו בכביש המהיר הראשי לכיוון פאפוס. ברגע שתגיעו לכיכר הראשית הראשונה, צאו ביציאה הראשונה. המשיכו בדרך הכפולה עד הסוף, תעברו עוד 2 כיכרות  עד שתגיעו לצומת טי בה פנו שמאלה ובכיכר סעו שוב ישר, ופנו שמאלה בפנייה הראשונה. סעו בנתיב הצר עד הסוף לפארק המים. החניה במקום בחינם.
  • קישור לאתר הרשמי