שייט בפאפוס – המדריך המקיף ביותר בעברית | Paphos Cruise

עדכון אביב 2024

שייט הוא דרך נהדרת לחוות את האביב בפאפוס שחוץ מהתעוררות של הטבע מביא עימו תיירים רבים, ומבשר את פתיחת עונת התיירות. הימים אומנם הולכים ומתחממים, אבל מזג האוויר עדיין הפכפך, כך שכדאי להתכונן עם לבוש בהתאם, ולקחת בחשבון שיכול להיות שבשייט יהיה קריר יותר בגלל הרוח, במיוחד עם מדובר בשייט בשעות הערב. בגלל הפופולאריות של שייט בחופי פאפוס מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט בפאפוס ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

שייט בפאפוס בכמה מילים

פאפוס (Paphos) היא עיר נמל הממוקמת בדרום-מערב האי קפריסין אשר ידועה בחופי הים היפהפיים שלה ובנופי טבע ציוריים ומרהיבים. ביקור בפאפוס לא יהיה מושלם מבלי לצאת להפלגה במי הים התיכון הצלולים והתכולים על מנת לחקור את האזור המהמם הזה בדרך הימית. מול העיר פזורים כמה וכמה איים קטנטנים פסטורליים ובתוליים ותצורות סלע ייחודיות שמגיחות מתחת לפני המים, וכדאי לצאת אל המים כדי להתרשם מהם מקרוב. על סיפון הספינות או היאכטות אפשר להינות מהנופים המרהיבים, להשתזף בשמש החמימה ולקפוץ לשחייה במים הקרירים, לשנרקל או לצלול. החוויה של שייט בפאפוס היא הנאה מובטחת ודרך מעולה לבלות באופן ממצה באזור פאפוס.

הנוף של חוף הים הנשקף מסיפון ספינה במהלך שייט בפאפוסהנוף של חוף הים הנשקף מסיפון ספינה במהלך שייט בפאפוס

על חוויית השייט בפאפוס

שייט בפאפוס הוא דרך נהדרת לחוות את היופי של דרום-מערב קפריסין בצורה מהנה ומרעננת. המטיילים שיוצאים להפלגה מקבלים הצצה למראה עוצר הנשימה של חופי הים התיכון ולנקודות עיניין ופניני טבע החבויות באזור. בעת היציאה מהנמל אל הים הפתוח רוח מרעננת מקבלת את פניהם של המפליגים והנופים הפנורמיים של קפריסין נפרשים סביב. מרבית הסיורים כוללים עצירות בנקודות עיניין ובגולות הכותרות שבסביבה כמו מפרצים, מערות, חופי ים נסתרים או נקודות טובות לשנורקל או שחייה. במהלך הטיול אפשר לשבת על הסיפון, להשתזף בשמש המלטפת, לשחות במים התכולים, לצלול ואולי להצליח לראות חיות ימיות מעניינות. חוויית ההפלגה יכולה להציע עבורכם מנוחה מרגיעה ושלווה, או הרפתקה ימית מרתקת. קיימים סוגים רבים של סיורי שייט בפאפוס, כך שניתן לבחור את הסוג שהכי מתאים להעדפותיכם. המגוון של סוגי הטיולים נע בין הפלגה ביאכטה בסגנון אירוח יוקרתי שנועד לפנק את אורחיו כמה שיותר, לבין שייט הרפתקאות שלוקח את מבקריו לטיול בין גולות הכותרות היפות ביותר בפאפוס ומאפשר לקפוץ למים בעצירות רבות.

ספינת נוסעים לקראת יציאה להפלגה בפאפוסספינת נוסעים לקראת יציאה להפלגה בפאפוס

כרטיסים לשייט בפאפוס

ישנם סיורי שייט רבים באזור פאפוס בסגנונות שונים. באתר גטיורגייד קיימות הצעות מגוונות לטיולי יום, כולם כוללים אפשרות לביטול בחינם כך שתוכלו להישאר גמישים במהלך הטיול. הרוב הגדול של טיולי השייט כולל כיבוד קל ושתייה ועצירות שמאפשרות למפליגים לקפוץ למי ים התיכון הקרירים ולרחוץ בהם. חלק מהסיורים יוקרתיים ונועדו לפנק את המשתתפים כמה שיותר, וחלקם מתמקדים יותר בנוף ובטבע היפים שמסביב ונועדו להעניק אטרקציה ימית מהנה.

טיולי שייט מפאפוס:

  • טיול שייט לפארק אקאמאס– הפלגה של יום שלם (8 שעות) מסביב לקו החוף היפהפה של אזור האקאמאס המפורסם. במהלך השייט תוכלו לראות את הנקודות היפות והפופולאריות ביותר באקאמאס ותבקרו בלגונה הכחולה שנחשבת לגולת הכותרת של האזור, ובאתר הארכיאולוגי העתיק מרחצאות אפרודיטה (Baths of Aphrodite). הסיור כולל איסוף מהמלון וחזרה וכיבוד קל ושתייה. פרטים בקישור.
  • שייט בסגנון פיראטי– צאו להפלגה בת 4 שעות בספינת פיראטים ברחבי הים ולאורך החופים היפהפיים של פאפוס עד ההגעה ליעד- מפרץ פיראטים סודי. זוהי חוויה שמתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים. הילדים יהנו מההרפתקה וההורים יכולים לנפוש בנחת ובשלווה על הסיפון. הסיור כולל איסוף מהמלון וחזרה. לפרטים לחצו כאן.
  • סטאר קרוז חצי יום– טיול שייט מפנק על סיפונה של יאכטה יוקרתית האורך 4 שעות. במהלך הטיול תפליגו לאורך קו החוף היפהפה של פאפוס ותזכו לראות כמה מנקודות העיניין המפורסמות ביותר באזור כמו מפרץ קורל (Coral Bay) והאי של הקדוש ג’ורג’ (St George’s Island). הסיור כולל בר שתייה חופשי ומזנון בופה ארוחת צהריים. כולל איסוף מהמלון וחזרה והפסקת עגינה שבמהלכה ניתן לקפוץ למים ולשחות. תיאור מלא בקישור.
  • שייט VIP– הפלגה של 5 שעות ביאכטה ענקית לאורך קו החוף של הפאפוס. בטיול זה מפנקים את המשתתפים במזנון בופה ארוחת צהריים, בר פתוח ועצירות והפסקות לטבילה במי הים. אפשרות זו מתאימה למבוגרים בלבד, וכוללת איסוף מהמלון וחזרה. פרטים כאן.
  • שייט מפנק 6 שעות– טיול ביאכטה לאורך קו החוף של האקאמאס בו חולפים על פני המקומות היפים והמפורסמים ביותר באזור. כולל איסוף מהמלון וחזרה, ובמהלך השייט מתקיימות שתי עצירות הפסקה לשחייה ומנוחה, יש כיבוד קל ובר קוקטיילים ומשקאות, מזנון בופה ארוחת צהריים, ציוד לשנורקל ובדרך חזרה אפשר להינות מהופעת מוזיקה חיה. פרטים בקישור.

הזמנת כרטיסים לשייט בפאפוס

המלצות "הכל על" למגיעים לשייט בפאפוס

  • החוויה של שייט בפאפוס מומלצת לכל מי שנמצא באזור ומעוניין להכיר את הצד הדרום-מערבי המהמם של קפריסין בדרך חווייתית ומהנה. שייט בפאפוס יכול להתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, לזוגות אוהבים בחופשה רומנטית ולקבוצות חברים. זוהי אפשרות נהדרת לחובבי שייט ומי שרוצה לבלות כמה שיותר בים.
  • התקופה האידיאלית לשייט בפאפוס היא במהלך הקיץ (חודשים מאי-ספטמבר), אז מזג האוויר חמים ונעים ומתאים להפלגה בים.
  • האטרקציה של שייט בפאפוס יכולה להתאים ליום שלם, או לכמה שעות. תלוי במסגרת הזמן שלכם בפאפוס מומלץ להקדיש לחוויה 3 שעות לכל הפחות.
  • כדאי לחבר את החוויה של שייט בפאפוס יחד עם ביקור בפארק חצי האי אקאמאס (Akamas), זוהי הנקודה המערבית ביותר בקפריסין ופנינה אמיתית של טבע יפהפה. ישנן אופציות רבות של טיולי יום בהפלגה מפאפוס לאקאמאס.
  • רוב טיולי השייט כוללים איסוף מהמלון ונסיעה לנמל פאפוס- נקודת היציאה העיקרית.
  • מרבית התיירים הלנים בפאפוס יבחרו מקום לינה באזור שכונת קאטו פאפוס (Kato Paphos) השוכנת ליד הנמל, בגלל המיקום המרכזי והקירבה למגוון עצום של מקומות בילוי, חופי ים, מסעדות, בתי קפה, ברים ומועדונים. אם תרצו להתפנק במלון יוקרתי ביחס לאזור Amavi, MadeForTwo Hotels תהיה בחירה מומלצת. לעומת זאת, מבקרים המחפשים לינה זולה יותר יכולים לבחור ב Dionysos Central. לאלו אשר מעוניינים בדירה מרווחת Crystallo Apartments היא אופציה טובה באזור. כדאי לקחת בחשבון שמכיוון שזהו אזור פופולרי ללינה המלונות עמוסים במיוחד בקיץ ולכן מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם נוסעים בחודשים אלו. למתלבטים, ניתן למצוא בקישור הזה מקומות לינה עם אפשרות ביטול.

שאלות נפוצות על שייט בפאפוס

האטרקציה של שייט בפאפוס יכולה להתאים ליום שלם, או לכמה שעות. תלוי במסגרת הזמן שלכם בפאפוס מומלץ להקדיש לחוויה 3 שעות לכל הפחות.

התקופה האידיאלית לשייט בפאפוס היא במהלך הקיץ (חודשים מאי-ספטמבר), אז מזג האוויר חמים ונעים ומתאים להפלגה בים.

החוויה של שייט בפאפוס מומלצת לכל מי שנמצא באזור ומעוניין להכיר את הצד הדרום-מערבי המהמם של קפריסין בדרך חווייתית ומהנה. שייט בפאפוס יכול להתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, לזוגות אוהבים בחופשה רומנטית ולקבוצות חברים. זוהי אפשרות נהדרת לחובבי שייט ומי שרוצה לבלות כמה שיותר בים.

הזמנת כרטיסים לשייט בפאפוס

מידע שימושי

  • מחירים: עלות טיולי השייט בפאפוס נעה בין 35 לבין 82 יורו לאדם. המחיר משתנה בהתאם לסוג הטיול ולמה שהוא כולל.