1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. רון אלפ, צרפת 2024 – המדריך המקיף | Rhône-Alpes
  6. »
  7. מלונות מומלצים ברון אלפ ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים ברון אלפ ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות ברון אלפ - הסקירה המקיפה על מלונות ברון אלפ. אזורי הלינה המומלצים ברון אלפ, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים ברון אלפ.

5 מקומות לינה מומלצים ברון אלפ

Boscolo Lyon Hotel & Spa

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון וספא בוסקולו ליון (Boscolo Lyon Hotel & Spa) – מלון חמישה כוכבים במרכז העיר ליון. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל בריכת השחייה ומרכז הספא.

למידע נוסף על המלון

Radisson Blu Hotel, Lyon

⭐⭐⭐⭐
מלון רדיסון בלו ליון (Radisson Blu Hotel, Lyon) – מלון ארבעה כוכבים בעיר ליון. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל מרכז הכושר והניקיון.

למידע נוסף על המלון

Best Western Hotel International

⭐⭐⭐
מלון בסט ווסטרן אינטרנשיונל (Best Western Hotel International) – מלון שלושה כוכבים בעיר אנסי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הכושר ומרכז הספא.

למידע נוסף על המלון

Hôtel du Château

⭐⭐
מלון דה שאטו (Hôtel du Château) – מלון שני כוכבים בעיר אנסי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המחיר הזול והמיקום המרכזי.

למידע נוסף על המלון

Lagrange Aparthotel Lyon Lumière

מלון הדירות לגראנז’ ליון לומייר (Lagrange Aparthotel Lyon Lumière) – מלון דירות בעיר ליון. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל הצוות האדיב והניקיון.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

רון אלפ הוא מהאזורים הפופולאריים לחופשה בצרפת, ובתקופה זו הביקוש במקומות הלינה הולך ועולה, מגמה אשר תימשך ככל שנתקרב לקיץ - אז תגיע לשיאה. לכן, למי שמתכנן חופשה בפסח או בשבועות אחריו מומלץ להזמין מקומות לינה מראש. כדאי לעשות זאת בקישור הזה מאחר ומציע אפשרויות לינה מגוון המציעות ביטול בחינם - כך שלמרות ההזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ובמידת הצורך תוכלו לשנות או לבטל את ההזמנה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה ברון אלפ

ברון אלפ ישנם כ-28000 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Appart’City Confort Grenoble Inovallée במונבונו-סן-מרטין), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (כמו Greet Hotel Lyon Confluence בליון), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו העיר ליון ובמיוחד ליד קתדרלת ליון (Cathédrale Saint-Jean-Baptiste), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון דירות Lagrange Aparthotel Lyon Lumière בליון. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מהעיר ליון אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה ב עיר אנסי (Annecy), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Best Western Hotel International. במידה ואתם מגיעים לרון אלפ עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל בבור-סן-מוריס מלון Base Camp Lodge Hotels ומלון KYRIAD LYON OUEST Limonest בליון.




המלצות ללינה ברון אלפ

  • מלונות נוספים מומלצים ברון אלפ הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Le Palace De Menthon במנטון-סן-ברנרד, מלון InterContinental Lyon בליון ומלון Hotel Le Royal Lyon – MGallery בליון, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Best Western Plus Hotel Carlton באנסי, מלון Aiden by Best Western
    Rivage Hôtel & Spa Annecy
    באנסי בקלרמון-פראן ומלון ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Campanile Clermont Ferrand Centre בקלרמון-פראן, מלון Domaine Lyon Saint Joseph בסנט-פואה-לה-ליון ומלון KYRIAD LYON OUEST Limonest בלימונה. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון שני כוכבים ibis budget Lyon Est Beynost בביינוסט, מלון שני כוכבים Hotel Coté Sud בסן-פרה ומלון שני כוכבים Hôtel du Midi באנוניי. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים בקתות Gite le Grand Renaud בלה בור-ד’ווזאן, מקום אירוח B&B Le Saint-Hilaire בSaint-Hilaire-de-Brens, מקום אירוח La maison du Bonheur בSaint-Bernard.
  • באזור העיר ליון יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

שאלות נפוצות על לינה ברון אלפ

האזור הפופולארי ביותר ללינה ברון אלפ הינו אזור העיר ליון, ובמיוחד בסמוך לקתדרלת ליון (Cathédrale Saint-Jean-Baptiste).

למשפחות המגיעות לרון אלפ אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Résidence Pierre & Vacances Le Thabor בולמינייה, מלון שלושה כוכבים Best Western Plus Hotel Admiral בלה טור-דה-סלבאני ומלון חמישה כוכבים Le Palace De Menthon במנטון-סן-ברנרד, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לרון אלפ לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - בבור-סן-מוריס מלון Base Camp Lodge Hotels ומלון KYRIAD LYON OUEST Limonest בלימונה.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות ברון אלפ אנו מציעים להסתכל על Hôtel du Château, מלון שני כוכבים ibis budget Lyon Est Beynost בביינוסט, מלון שני כוכבים Hotel Coté Sud בסן-פרה ומלון שני כוכבים Hôtel du Midi באנוניי.

Booking.com