1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. עמק הלואר, צרפת 2024 – המדריך המקיף | Vallée de la Loire
  6. »
  7. מלונות מומלצים בעמק הלואר ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בעמק הלואר ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בעמק הלואר - הסקירה המקיפה על מלונות בעמק הלואר. אזורי הלינה המומלצים בעמק הלואר, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בעמק הלואר.

5 מקומות לינה מומלצים בעמק הלואר

Auberge du Bon Laboureur Chenonceaux

⭐⭐⭐⭐⭐
אוברז’ דו בון לאבורר (Auberge du Bon Laboureur Chenonceaux) – מלון חמישה כוכבים בשנונסו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל נוחות וניקיון החדרים.

למידע נוסף על המלון

Maisons du Monde Hotel & Suites – Nantes

⭐⭐⭐⭐
(Maisons du Monde Hotel & Suites – Nantes) – מלון מזון דו מונדבמרכז העיר נאנט . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל נוחות החדרים והמיקום הנהדר.

למידע נוסף על המלון

Escale Oceania Orléans

⭐⭐⭐
מלון אסקאל אושיאניה אורליאן (Escale Oceania Orléans) – מלון שלושה כוכבים בהעיר אורליאן. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות נוחות החדרים ואנשי צוות המלון.

למידע נוסף על המלון

Hostellerie Bon Pasteur

⭐⭐
הוסטילרי בון פסטר (Hostellerie Bon Pasteur) – מלון שני כוכבים בהעיר אנז’ה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות צוות המלון והמיקום המעולה.

למידע נוסף על המלון

Résidence Odalys Nantes Cité des Congrès

מלון הדירות אודליס נאנט סיט דה קונגרה (Résidence Odalys Nantes Cité des Congrès) – מלון דירות בנאנט. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל נוחות וניקיון הדירות.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

עמק הלואר הוא מבין האזורים היפים והאהובים לחופשה בצרפת, ובשבועות אלו רמת הביקוש ללינה הולכת ועולה, ותגיע לשיא שלה בקיץ. למי שמתכנן את חופשת הפסח שלו באזור מומלץ להזמין מקומות לינה מראש, כדאי לעשות זאת בקישור הזה מאחר ומציע אפשרויות לינה מגוון המציעות ביטול בחינם - כך שלמרות ההזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ובמידת הצורך תוכלו לשנות או לבטל את ההזמנה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בעמק הלואר

בעמק הלואר ישנם כ-6200 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה בתי נופש (למשל Le Clos des Trois Provinces, Zoo de Beauval בנוייר-סור-שר), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (למשל Hotel Continental באנז’ה), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו העיר נאנט ובמיוחד ליד ארמון ducs de Bretagne
, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Okko Hotels Nantes Château. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מהעיר נאנט אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור העיר טור , בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Hampton by Hilton Tours Centre France. במידה ואתם מגיעים לעמק הלואר עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון דירות Résidence Odalys Nantes Cité des Congrès בנאנט, מלון ארבעה כוכבים Westotel Nantes Atlantique בלה שאפל-סור-ארדרה ומלון Cit’Hotel Logis Louise de Savoie בבלואה (יש צורך בהזמנה).




המלצות ללינה בעמק הלואר

  • מלונות נוספים מומלצים בעמק הלואר הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Château D’artigny במונטבאזון ומלון Le Manoir Les Minimes באמבואז , מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Radisson BLU Hotel Nantes בנאנט, מלון Okko Hotels Nantes Château בנאנט ומלון Château Belmont Tours by The Crest Collection בטור ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Continental באנז’ה, מלון The Originals Boutique Parc Hôtel, Orléans Sudבלה שאפל-סנט-מסמן ומלון Ace Hôtel Angers בסנט ברת’למי-ד’אנז’ו. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון The Originals Access, Bourges Nord Saint-Doulchard. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Citadines Confluent Nantes בנאנט, מלון דירות Séjours & Affaires Angers Atrium באנז’ה ומלון דירות Golden Tulip Nantes Carquefou Suite בקאקרפו.
  • באזור העיר נאנט יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • עמק הלואר מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון חמישה כוכבים Château D’artigny במונטבאזון, מלון חמישה כוכבים Le Manoir Les Minimes באמבואז ומלון ארבעה כוכבים Anne D’anjou Hôtel & Spa בסומור.

שאלות נפוצות על לינה בעמק הלואר

האזור הפופולארי ביותר ללינה בעמק הלואר הינו אזור העיר נאנט, ובמיוחד בסמוך לארמון ducs de Bretagne.

למשפחות המגיעות לעמק הלואר אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון ארבעה כוכבים Radisson BLU Hotel Nantes בנאנט, מלון דירות Séjours & Affaires Angers Atrium באנז'ה ומלון Hostellerie Bon Pasteur באנז'ה, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לעמק הלואר לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון דירות Résidence Odalys Nantes Cité des Congrès בנאנט, מלון ארבעה כוכבים Westotel Nantes Atlantique בלה שאפל-סור-ארדרה ומלון Cit'Hotel Logis Louise de Savoie בבלואה (יש צורך בהזמנה).

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בעמק הלואר אנו מציעים להסתכל על Hostellerie Bon Pasteur, מלון The Originals Access, Bourges Nord Saint-Doulchard.

Booking.com