1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סן-מלו, צרפת 2024 – המדריך המקיף | Saint-Malo
  6. »
  7. מלונות מומלצים בסן-מלו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בסן-מלו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסן-מלו - הסקירה המקיפה על מלונות בסן-מלו. אזורי הלינה המומלצים בסן-מלו, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסן-מלו.

5 מקומות לינה מומלצים בסן-מלו

Grand Hôtel Des Thermes

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראנד דה טרם (Grand Hôtel Des Thermes) – מלון חמישה כוכבים בסמוף לחוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המצוין.

למידע נוסף על המלון

Hôtel La Villefromoy

⭐⭐⭐⭐
מלון לה ווילפרומוי (Hôtel La Villefromoy) – מלון ארבעה כוכבים בקו החוף על הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הנקיון והצוות.

למידע נוסף על המלון

Kyriad Prestige Saint-Malo

⭐⭐⭐
מלון קיריאד פרסטיג’ סן-מלו (Kyriad Prestige Saint-Malo) – מלון שלושה כוכבים באזור שמרוחק מחוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות בריכת השחייה, הניקיון במקום והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Hôtel La Porte Saint Pierre

⭐⭐
מלון לה פורט סנט-פייר (Hôtel La Porte Saint Pierre) – מלון שני כוכבים במרכז סן-מלו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה וצוות המלון.

למידע נוסף על המלון

Residence Reine Marine

⭐⭐⭐⭐
רזדנס רייני מרין (Residence Reine Marine) – מלון דירות באזור שסמוך למרכז, על קו החוף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות המיקום והצוות.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה בסן-מלו במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסן-מלו

בסן-מלו ישנם כ-550 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Ocean Apartment), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (כמו מלון L’Hôtel Particulier Ascott), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו חוף הים ובמיוחד ליד רחוב Digue de Rochebonne, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים ibis Saint Malo Plage. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מחוף הים אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באיזור סביב תחנת הרכבת של סן מלו, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Hôtel de la Gare. במידה ואתם מגיעים לסן-מלו עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון שלושה כוכבים Kyriad Prestige Saint-Malo, מלון שלושה כוכבים Escale Oceania Saint Malo ומלון ארבעה כוכבים La Maison des Armateurs.




המלצות ללינה בסן-מלו

  • מלונות נוספים מומלצים בסן-מלו הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Oceania Saint Malo, מלון Golden Tulip Saint Malo– Le Grand Bé ומלון La Maison des Armateurs ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Escale Oceania Saint Malo מלון Hotel De L’univers ומלון ibis Saint Malo Plage. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון Hotel Ar Terra Nova ומלון Hotel Le Croiseur Intra Muros. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Belle Malouine.
  • מרבית המבקרים בסן-מלו מעדיפים ללון כאמור באזור חוף הים, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות.
  • באזור חוף הים יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בסן-מלו מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון ארבעה כוכבים Golden Tulip Saint Malo– Le Grand Bé.

שאלות נפוצות על לינה בסן-מלו

האזור הפופולארי ביותר ללינה בסן-מלו הינו אזור חוף הים, ובמיוחד בסמוך לרחוב Digue de Rochebonne.

למשפחות המגיעות לסן-מלו אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Residence Reine Marine, מלון ארבעה כוכבים Mercure Saint Malo Balmoral ומלון שני כוכבים Hôtel La Porte Saint Pierre-Logis Hôtel Intra Muros, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

 

מי שמגיע עם רכב לסן-מלו לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון שלושה כוכבים Kyriad Prestige Saint-Malo, מלון שלושה כוכבים Escale Oceania Saint Malo ומלון ארבעה כוכבים La Maison des Armateurs.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

Booking.com