סן ז’אן דה לוז, צרפת – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Saint Jean de Luz

המדריך המקוצר לתייר

שוכנת בין הרי הפירנאים והאוקיינוס האטלנטי, סן-ז’אן-דה-לוז הוא עיירת דייגים באסקית מקסימה הידועה בארכיטקטורה השמורה שלה, החופים החוליים וההיסטוריה העשירה שלה, מה שהופך אותה לאלטרנטיבה שלווה לאתרי הנופש השוקקים והתיירותיים יותר לאורך החוף בחבל הבאסקים הצרפתי. מדובר באחד מאזורי הטיול הפופולאריים באזור חבל הבאסקים הצרפתי אליהם יוצאים סיורים מודרכים (ולכן כדאי להזמין מקום מראש, ראו כאן מספר אופציות עם אפשרות ביטול בחינם). אולם יש עוד דברים לעשות באזור למי שבוחר להגיע ליותר מיום טיול אחד, למשל לשוטט בעיר העתיקה ההיסטורית עם הארכיטקטורה הבאסקית המסורתית שלה, להירגע על החוף (הידידותי במיוחד למשפחות), וגם לצאת לנסיעה קצרה לגבול הספרדי הסמוך לטיול יום ולחקור את התרבות הבאסקית משני עברי הפירנאים.

חופי סן ז'אן דה לוזהחופים החוליים היפיפיים של סן ז’אן דה לוז

טיולי יום לסן ז’אן דה לוז

מאחר וסן ז’אן דה לוז מהווה מוקד משיכה כה משמעותי לתיירים, ישנם מספר סיורים מאורגנים שיוצאים אל סן ז’אן דה לוז מבילבאו. טיולי היום לסן ז’אן דה לוז פופולאריים מאוד כיוון שהם מאפשרים הגעה נוחה ללא צורך בהשכרת רכב ו/או נסיעה בתחבורה ציבורית. ישנן מספר אפשרויות לסיורים אילו, חלקם יתמקדו בסן ז’אן דה לוז בלבד, וחלקם ילוו בנקודת עניין אחת או שתיים נוספות או זמן חופשי. טיולי היום לסן ז’אן דה לוז לרוב ישלב גם ביקור בכפרים ועיירות נוספות לאורך חוף האוקיינוס האטלנטי כגון באיון וביאריץ בשל הפופולאריות של הסיורים הללו מומלץ להבטיח את מקומכם מראש (ראו כאן מספר אפשרויות עם ביטול בחינם), בקיץ כדאי להזמין אפילו כמה שבועות מראש.

ביאריץ

מרבית טיולי היום יגיעו גם לביאריץ היפה

איך מגיעים לסן ז’אן דה לוז

ישנן כמה דרכים בהן ניתן להגיע לסן ז’אן דה לוז באופן מאורגן או עצמאי.

הגעה בסיור יומי מאורגן – הדרך המפנקת והמסקרנת (אבל היקרה)

ניתן כאמור להגיע לסן ז’אן דה לוז כחלק מטיול יום מאורגן מבילבאו (למשל סיור פופולארי זה). זו אופציה יקרה אומנם, ומאפשרת פחות גמישות מאחר ומוגבלים בזמן בו מבלים בסן ז’אן דה לוז, אבל זו אופציה נוחה ופופולארית מאוד, ולכן כדאי להזמין מקום מראש, במיוחד בקיץ.

איך מגיעים לסן ז’אן דה לוז בתחבורה ציבורית – הדרך הזולה

הגעה לסן-ז’אן-דה-לוז נוחה למדי באמצעות תחבורה ציבורית, שכן יש לה תחנת רכבת משלה, המציעה קווים ישירים לערים מרכזיות כמו בורדו, טולוז ואפילו פריז. אוטובוסים מקומיים זמינים גם לנסיעות קצרות יותר באזור הבאסקים, מה שהופך את העיירה לנגישה ביתר קלות למטיילים. ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

תחנת הרכבת של סן ז'אן דה לוז

תחנת הרכבת של סן ז’אן דה לוז

איך מגיעים לסן ז’אן דה לוז עם רכב שכור – האופציה הנוחה והגמישה ביותר

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי לסן ז’אן דה לוז היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים ב משם מרבית התיירים שמגיעים למקום יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשים של הכל על.

  • למידע נוסף קראו בעמוד

לינה בסן ז’אן דה לוז

בקרב מי שבוחר להגיע באופן עצמי לסן ז’אן דה לוז יש רבים שבוחרים ללון בעיירה, ונהנים ממה שיש לסן ז’אן דה לוז להציע או יוצאים מכאן לטיולים נוספים באזור הבאסקים הצרפתיים. האזור המרכזי בו תיירים רבים בוחרים לקחת מלון או דירה הוא אזור סמוך לשדרות טיירס (bd thiers). כמה ממקומות הלינה המומלצים בסן ז’אן דה לוז הם Brit Hotel de Paris Saint-Jean-de-LuzSe abre en una ventana nueva, Grand Hôtel de la PosteSe abre en una ventana nueva, Hôtel Prestige Odalys ErromardieSe abre en una ventana nueva. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.