רואסי אן פרנס, צרפת – מקומות לינה מומלצים ואיך מגיעים | Roissy en France

המדריך המקוצר לתייר

רואסי אן פרנס (Roissy-en-France), הידועה גם פשוט כ-רואסי, היא עיירה אשר צמודה לנמל התעופה שארל דה גול, שדה התעופה הבינלאומי הגדול בצרפת, מה שהופך אותו לשער חיוני עבור מטיילים הנכנסים למדינה ויוצאים ממנה. הלינה באזור זה מתאימה במיוחד למי שמגיע או ממריא בטיסה בשעה מאוחרת בלילה או מוקדמת בבוקר ומחפש מקום לינה ליד שדה התעופה שארל דה גול.

שדה התעופה שארל דה גול

שדה התעופה שארל דה גול – לינה ברואסי אן פרנס היא אופציה טובה לטיסה בשעות לא נוחות

מלונות ברואסי אן פרנס

רבים בוחרים ללון באזור ללילה אחד לפני או אחרי טיסה בשעות הלילה המאוחרות או שעות הבוקר המוקדמות. כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Holiday Inn Paris CDG Airport, The Atrium Hotel & Conference Centre Paris CDG Airport, Aiden או Hyatt House למחפשים מלון 4 כוכבים או Roissy Chambres למחפשים מלון פשוט ונעים. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

איך מגיעים לרואסי אן פרנס

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע לרואסי אן פרנס באמצעות תחבורה ציבורית. תוכלו להגיע לשדה התעופה שארל דה גול עם רכבת (למשל קו RER B) ומשם לעלות על אחד האוטובוסים שיוצאים לכיוון פריז ועוצרים בתחנת Cargo Centre (למשל קו 43, EX100 או 39). ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

תחנת הרכבת שדה תעופה שארל דה גול

כדי להגיע לרואסי אן פרנס עם תחבורה ציבורית צריך קודם להגיע לתחנת הרכבת של שדה התעופה

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בפריז משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

מה עושים ברואסי אן פרנס

ברוב המקרים מגיעים לרואסי אן פרנס כתחנת עצירה ללינה אחרי טיסה שנוחתת באמצע הלילה או טיסה שממריאה בשעות לא נוחות. בעיר עצמה אין הרבה מה לעשות ולרוב לא לנים בה יותר מלילה אחד בשל הקרבה לנמל התעופה – ולמספר הרב של המטוסים שממריאים ונוחתים מסביב לשעון. אם זאת, במקרה ואתם מעבירים בעיירה כמה שעות תוכלו לשוטט בפארק Town Hall Park, או לאכול באחת המסעדות בעיירה. תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן. בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו C KEBAB & H PIZZA Roissy או La Brasserie du Terroir.