סריס, צרפת – מקומות לינה ומה עושים בעיירה הסמוכה לדיסנילנד פריז | Serris

המדריך המקוצר לתייר

סריס (Serris), היא אחת העיירות הנמצאות מסביב לדיסנילנד פריז, מה שהופך אותה ליעד מועדף עבור משפחות וחובבי פארקי שעשועים המחפשים חוויות קסומות ורוצים למצוא מקום לינה במחירים זולים יותר מאשר המלונות הרשמיים של הפארק. בעיירה נמצא גם מרכז הקניות ואל ד’אירופה, אחד הגדולים באזור, המציע מגוון רחב של חנויות, בוטיקים ומסעדות. מרבית התיירים שמגיעים לסריס בוחרים ללון כאן כחלק מטיול רחב יותר באזור איל דה לה פראנס ובפרט בביקור בדיסנילנד פריז ולנים כאן לפחות ללילה אחד.

סריס היא אפשרות לינה מצויינת למקרים בדיסנילנד פריז

מלונות בסריס

בקרב מי שבוחר להגיע לסריס יש רבים שבוחרים ללון באזור ללילה אחד או יותר במסגרת הביקור בדיסנילנד פריז. כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Appartements 4 à 5 personnes, DOMITYS SARIA או Appartement proche Disneyland למחפשים מקום עם בריכה, VERY CENTRAL DISNEYLAND apartment שמתאימה לחמישה נפשות, Cosy Apartment Carré Elysée או Djanea Luxury Apartment שמתאימות ל-6 נפשות, SouheilRebekaHome שמתאימה לעד 7 נפשות או T2 Disney Paris שמתאימה לעד 8 נפשות. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

איך מגיעים לסריס

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע לסריס באמצעות תחבורה ציבורית. אפשר לעלות על רכבת (קו RER A) ולרדת תחנה לפני דיסנילנד – ואל ד’אירופה, ומתחנת הרכבת לקחת מונית או שאטל למלון. ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בפריז משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

מה עושים בסריס

בראש ובראשונה האטרקציה המובילה היא דיסנילנד פריז כמובן, פארק שעשועים המבטיח חוויות קסומות למשפחות ולחובבי דיסני, עם שלל מתקנים, מופעים ומפגשים עם הדמויות –מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש, תוכלו לעשות זאת כאן עם הנחה של 5% (קופון HAKO5) או כאן עם ביטול בחינם. לחובבי הקניות, ואל ד’אירופה, אחד ממרכזי הקניות הגדולים באזור, מספק מגוון רחב של חנויות ואאוטלט לה ואלה וילג’ מציע חווית קניות אקסקלוסיבית, בה תמצאו מותגי יוקרה במחירים מוזלים. בנוסף, אקווריום סי לייף הסמוך הוא אופציה טובה לאטרקציה נוספת באזור למשפחות שמגיעות לכמה ימים (פרטים נוספים וכרטיסים כאן). תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן. בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו Nonna & Nonno Val d’Europe או The Interpreter.

לה ואלה וילג'

מתחם לה ואלה וילג’ – מושלם לחובבי מותגים (צילום: Gzen92, רישיון)