סן דני, צרפת – מוקמות לינה מומלצים ומה עושים באזור | Saint Denis

המדריך המקוצר לתייר

סן דני (Saint Denis),אחד הפרברים הצפוניים של פריז, מפורסמת במורשת ההיסטורית והתרבותית העשירה שלה. היהלום שבכתר של האזור הוא בזיליקת סן-דני, פלא ארכיטקטוני גותי ומקום המנוחה האחרון של מלכים ומלכות צרפת, המציעה הצצה ייחודית להיסטוריה המלכותית של צרפת. בנוסף לבזיליקה, המבקרים מגיעים לסן דני בזכות סצנות השוק המקומי התוססות ואל סטאד דה פראנס, האצטדיון הלאומי של המדינה, המארח אירועי ספורט והופעות גדולים. הלינה באזור זה מתאימה במיוחד למי שמגיע לאירועים באיצטדיון סטאד דה פראנס או מחפש מקום לינה פריפריאלי בפריז בשל מחיר או חנייה למשל.

פנים קתדרלת סן דני פריז

גם אם הקתדרלה נראית משעממת מבחוץ, בפנים יש ויטראז’ים ופסלים מדהימים

מלונות בסן דני

האזור שנחשב למרכזי ופופולארי ללינה הוא אזור בזיליקת סן דני. כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Novotel Suites Paris Stade de France או MOB House למחפשים מלון ברמה גבוהה, B&B HOTEL Paris Mairie, MOB HOTEL או Best Western 11BAUER למחפשים מלון נעים ופשוט, Le cocon du stade de France למחפשים דירה. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

חזית מערבית קתדרלת סנט דני פריז

האזור סביב הקתדרלה הוא אזור הלינה הפופולארי בן דני

איך מגיעים לסן דני

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע לסן דני באמצעות תחבורה ציבורית. רכבת RER קו D או עם הטרו עם קו 13. ניתן גם להגיע עם אוטובוס, אך עם הרכבת העילית והתחתית הנסיעה קצרה יותר ובתדירות גבוהה יותר. ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי ומתכן לצאת מסן דני ליעדים מחוץ לעיר היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בפריז. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

מה עושים בסן דני

מלבד לינה יש כמה דברים שאפשר לעשות בסן דני והאזור. למשל להיכנס לבזיליקת סן-דני, הידועה בארכיטקטורה הגותית עוצרת הנשימה שלה וכאתר הקבורה של המלוכה הצרפתית (כרטיסים עם ביטול בחינם אפשר להזמין כאן) או לבקר מאחורי הקלעים של אצטדיון סטאד דה פראנס (פרטים נוספים וכרטיסים כאן), לאלו המתעניינים באמנויות ובהיסטוריה, מוזיאון האמנות וההיסטוריה בסן-דני מציג אוסף מגוון, החל מממצאים ארכיאולוגיים ועד לאמנויות יפות, המשקפים את המארג התרבותי העשיר של פריז. השווקים המקומיים התוססים, כגון Marché de Saint-Denis, מציעים טעימה מהחיים המקומיים, עם דוכנים שופעי תוצרת טרייה מאכלים בינלאומיים, ישנם גם סיורים המתקיימים בשווקים, למשל הסיור הזה בשוק הפשפשים Saint Ouen flea market. בנוסף, פארק דה לה לגיון ד’הונור (Parc de la Légion d’Honneur) מספק מפלט מושלם מההמולה העירונית, ומזמין את המבקרים לטיולים נינוחים ולפיקניקים בין הגנים היפים. תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן. בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו רשתות כמו KFC ודומינוס פיצה.

סטאד דה פראנס

אחת האטרקציות הפופולאריות באזור היא סיור באצטדיון הלאומי של צרפת