1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. איל דה פראנס, צרפת – אטרקציות ועיירות במחוז המרכזי של צרפת | Ile de France
  6. »
  7. מאני לה הונגרה, צרפת – מקומות לינה ומה עושים בעיירה הסמוכה לדיסנילנד פריז | Magny le Hongre

מאני לה הונגרה, צרפת – מקומות לינה ומה עושים בעיירה הסמוכה לדיסנילנד פריז | Magny le Hongre

המדריך המקוצר לתייר

מאני לה הונגרה (Magny le Hongre), היא אחת העיירות הנמצאות מסביב לדיסנילנד פריז, בה אפשר למצוא אפשרויות לינה רבות ברמות מחיר שונות, כך שהלינה בה מהווה אלטרנטיבה ללינה במלונות הרשמיים של הפארק. בעיירה יש מגוון רחב יותר של מקומות לינה, ואפשר למצוא בה מקומות לינה ברמה גבוה במחירים נמוכים יותר בהשוואה למקומות לינה ברמה זהה של הפארק הרשמי ולכן משפחות רבות בוחרות ללון בה כאשר מגיעים לפארק לכמה ימים. הלינה באזור זה מתאימה במיוחד למי שמחפש מקומות לינה במנעד רחב של מחירים ליד דיסנילנד פריז.

הלינה במאני לה הונגרה היא אופציה מעולה למי שמגיע לדיסנילנד לכמה ימים

מלונות במאני לה הונגרה

בקרב מי שבוחר להגיע למאני לה הונגרה יש רבים שבוחרים ללון באזור ללילה אחד או יותר במסגרת ביקור של כמה ימים בדיסנילנד. כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם B&B HOTEL près, Appartement 3km Disneyland או Grand Magic Hotel Marne La Vallée. אפשרות נוספת היא ללון בעיירה הסמוכה בייאי-רומיינוילייר שם כדאי להסתכל על Holiday Inn Express – Marne-la-Vallée, Marriott’s Village d’Ile-de-France או Staycity Aparthotels. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

איך מגיעים למאני לה הונגרה

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע למאני לה הונגרה באמצעות תחבורה ציבורית. אפשר לעלות על רכבת (קו RER A) ולרדת בתחנה של דיסנילנד (Marne Vallée Chessy) ומשם לקחת את קו 34 שמגיע למאני לה הונגרה. ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

תחנת הרכבת דיסנילנד פריז

כדי להגיע למאני לה הונגרה יורדים בתחנת הרכבת של דיסנילנד (צילום: Chabe01, רישיון)

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בפריז משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

מה עושים במאני לה הונגרה

האטרקציה המרכזית היא דיסנילנד פריז כמובן, פארק שעשועים המבטיח חוויות קסומות למשפחות ולחובבי דיסני, עם שלל מתקנים, מופעים ומפגשים עם הדמויות -מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש, תוכלו לעשות זאת כאן עם הנחה של 5% (קופון HAKO5) או כאן עם ביטול בחינם. מעבר לכך בעיירה עצמה מלבד אזורים ירוקים ומיוערים אין הרבה מה לעשות, אך במרחק נסיעה קצר נמצאת העיירה סריס ובה יש שניים ממרכזי הקניות הגדולים והפופולאריים באזור – מתחם אאוטלט המותגים לה ואלה וילג’ וקניון ואל דה אירופה, בו יש גם אווקריום מרשת סי לייף, שיכול להיות אופציה טובה למשפחות שמגיעות לאזור לכמה ימים ומחפשות מה עוד אפשר לעשות עם ילדים באוזר (פרטים נוספים וכרטיסים כאן). בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו The Lounge Counter ו Asuka.

אקווריום סי לייף הוא אטרקציה פופולארית בקרב משפחות