1. עמוד הבית
  2. »
  3. פורטוגל 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. צפון פורטוגל, פורטוגל 2024 – המדריך המקיף בעברית | Norte Region
  6. »
  7. מלונות מומלצים בצפון פורטוגל ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בצפון פורטוגל ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בצפון פורטוגל - הסקירה המקיפה על מלונות בצפון פורטוגל. אזורי הלינה המומלצים בצפון פורטוגל, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בצפון פורטוגל.

5 מקומות לינה מומלצים בצפון פורטוגל

Melia Braga Hotel & Spa

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מליה בראגה (Melia Braga Hotel & Spa) – מלון 5 כוכבים במרכז בראגה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל מרכז הספא והמיקום המעולה.

למידע נוסף על המלון

Pena Park Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון פנה פארק (Pena Park Hotel) – מלון 4 כוכבים בעיר ריביירה דה פנה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הבריכות והנוף להרים.

למידע נוסף על המלון

Park Hotel Porto Gaia

⭐⭐⭐
מלון פארק פורטו גאיה (Park Hotel Porto Gaia) – מלון 3 כוכבים בעיר וילה נובה דה גאיה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל הצוות האדיב והמיקום הנוח.

למידע נוסף על המלון

Moov Hotel Porto Centro

⭐⭐
מלון מוב פורטו סנטרו (Moov Hotel Porto Centro) – מלון 2 כוכבים בעיר פורטו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום הנוח והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

GuestReady – Porto de Rio

מקום האירוח פורטו דה ריו (GuestReady – Porto de Rio) – דירות בעיר פורטו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום הנוח והנוף לנהר.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

צפון פורטוגל הוא מהאזורים הפופולאריים לחופשה בפורטוגל, ובתקופה זו הביקוש במקומות הלינה הולך ועולה, מגמה אשר תימשך ככל שנתקרב לקיץ - אז תגיע לשיאה. לכן, למי שמתכנן חופשה בפסח או בשבועות אחריו מומלץ להזמין מקומות לינה מראש. כדאי לעשות זאת בקישור הזה מאחר ומציע אפשרויות לינה מגוון המציעות ביטול בחינם - כך שלמרות ההזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ובמידת הצורך תוכלו לשנות או לבטל את ההזמנה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בצפון פורטוגל

בצפון פורטוגל ישנם כ-8000 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות B&B Hotel e Apartamentos Felgueiras בפלגראס), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 4 כוכבים (כמו למשל Hotel Dighton באוליביירה דה אזמיס) , כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו העיר פורטו ובמיוחד ליד כנסיית קלריגוש (Igreja dos Clérigos) בפורטו, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 4 כוכבים (Luna Arcos Hotel Nature & Wellness בארקוס דה ואלדבז). ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מהעיר פורטו אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בארקוס דה ואלדבז (Arcos de Valdevez) סמוך לפארק הלאומי פנדה גרש (Peneda-Gerês National Park), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 4 כוכבים INLIMA Hotel & Spa בפונטה דה לימה. במידה ואתם מגיעים לצפון פורטוגל עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון 5 כוכבים HF Ipanema Park, מלון 4 כוכבים Casual Inca Porto, מלון 3 כוכבים Park Hotel Porto Gaia ודירות Trindade Premium Apartments.

https://www.istockphoto.com/photo/porto-portugal-at-dom-luis-bridge-gm533960357-56505746?phrase=porto%20center




המלצות ללינה בצפון פורטוגל

  • מלונות נוספים מומלצים בצפון פורטוגל הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון HF Ipanema Park בפורטו, מלון Douro Royal Valley Hotel & Spa בריבה דורו ומלון The Vintage House – Douro בפיניאו, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Hotel Rural Vale Do Rio ב אוליביירה דה אזמיס, מלון Stay Hotel Guimarães Centro בגימראייש, מלון Casual Inca Porto בפורטו, מלון Grande Hotel da Povoa בפובואה דה ורזים, ומלון Hotel Carris Porto Ribeira בפורטו ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Stay Hotel Porto Centro Trindade בפורטו, מלון Hotel Brazão בוילה דו קונדה, מלון Hotel Premium Chaves – Aquae Flaviae בשאבס, ומלון Hotel Fundador בגימראייש. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון 2 כוכבים Hotel Laranjeira בויאנה דו קסטלו, מלון 2 כוכבים Adelaide Hotel בז’רש, ומלון 2 כוכבים Hotel Costa Verde בפובואה דה ורזים. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירה Hannah’s Studios בפורטו, מלון דירות Paredes Hotel Apartamento בפארדס, ודירות Trindade Premium Apartments בפורטו.
  • באזור העיר פורטו יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בצפון פורטוגל מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון 5 כוכבים HF Ipanema Park בפורטו, מלון 4 כוכבים Hotel Quinta da Cruz & SPA ברואה דה קרוז ומלון 4 כוכבים Pena Park Hotel בריביירה דה פנה.

שאלות נפוצות על לינה בצפון פורטוגל

האזור הפופולארי ביותר ללינה בצפון פורטוגל הינו אזור העיר פורטו, ובמיוחד בסמוך לכנסיית קלריגוש (Igreja dos Clérigos) בפורטו.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בצפון פורטוגל ניתן למנות את Melia Braga Hotel & Spa, Pena Park Hotel, Park Hotel Porto Gaia, Moov Hotel Porto Centro, ו-GuestReady - Porto de Rio.

למשפחות המגיעות לצפון פורטוגל אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Douro vineyards and Mountains באורגירה, דירות Morar Apartments Porto בפוטו, ומקום האירוח Quinta do Rapozinho בקאבקסיירס דה באסטו. אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לצפון פורטוגל לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון 5 כוכבים HF Ipanema Park, מלון 4 כוכבים Casual Inca Porto, מלון 3 כוכבים Park Hotel Porto Gaia ודירות Trindade Premium Apartments.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בצפון פורטוגל אנו מציעים להסתכל על Moov Hotel Porto Centro, מלון 2 כוכבים Hotel Laranjeira בויאנה דו קסטלו, מלון 2 כוכבים Adelaide Hotel בז'רש, ומלון 2 כוכבים Hotel Costa Verde בפובואה דה ורזים.




Booking.com