מלונות מומלצים בשדה התעופה של ליסבון ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בשדה התעופה של ליסבון - הסקירה המקיפה על מלונות בשדה התעופה של ליסבון. אזורי הלינה המומלצים בשדה התעופה של ליסבון, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בשדה התעופה של ליסבון.

5 מקומות לינה מומלצים בשדה התעופה של ליסבון

MYRIAD by SANA Hotels

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מיריאד ביי סאנה הוטלס (MYRIAD by SANA Hotels) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הנוף הנהדר לנהר והחדרים היפייפים.
למידע נוסף על המלון

Meliá Lisboa Aeroporto

⭐⭐⭐⭐
מלון מליה ליסבון איירופוארטו (Meliá Lisboa Aeroporto) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הבריכה והחדרים הנוחים.
למידע נוסף על המלון

Hotel Roma

⭐⭐⭐
מלון רומא (Hotel Roma) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הניקיון והגישה הנוחה לכל שירותי התחבורה הציבורית.
למידע נוסף על המלון

Holiday Inn Express Lisbon Airport

⭐⭐⭐
מלון הולידיי אין אקספרס שדה התעופה ליסבון (Holiday Inn Express Lisbon Airport) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות המחיר הזול והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

דירות Encarnação Home

אנקרנצ׳או הום (דירות Encarnação Home) – בית הארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הקרבה לשדה התעופה והניקיון.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו הביקוש ללינה בליסבון במגמת עלייה, גם באזורים מעט פחות מבוקשים כמו באזור שדה התעופה של ליסבון ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש - במיוחד אם מגיעים לסוף שבוע. כדי לשמור על גמישות למרות ההזמנה מבעוד מועד כדאי לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בשדה התעופה של ליסבון

באזור שדה התעופה של ליסבון ישנם יחסית הרבה מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות, כאשר אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Be My Neighbour).
הלינה בקרבת נמל התעופה הומברטו דלגאדו (Humberto Delgado Airport) מתאימה במיוחד למי שממריא או נוחת בטיסות בשעות מוקדמות או מאוחרות מאוד – אז ההגעה אל ומהעיר מסורבלת יותר, לא מומלץ להישאר במלון באזור זה לאורך כל החופשה. כדאי לקחת בחשבון שככל שתבחרו אפשרות לינה אשר קרובה יותר לשדה התעופה, למשל מלון שלושה כוכבים Star inn Lisbon Airport, כך לרוב גם המחיר יעלה, אך בכל מקרה לינה באזור שדה התעופה תהיה זולה יותר מאשר לינה במרכז העיר.
https://www.istockphoto.com/photo/international-lisbon-airport-humberto-delgado-gm1211346258-351259998?phrase=Humberto%20Delgado%20Airport




המלצות ללינה בשדה התעופה של ליסבון

  • מלונות נוספים מומלצים באזור שדה התעופה של ליסבון הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Olissippo Oriente, מלון Tivoli Oriente Hotel ומלון Melia Lisboa Oriente Hotel ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Moxy Lisboa Oriente, מלון B&B Hotel Lisboa Aeroporto ומלון Ikonik Lisboa. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Encarnação Home, ובית הארחה Be My Neighbour. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Apartment Lisbon Airport, דירות 137 LuxResidence ודירות Sofimar Lisbon Airport.
  • למי מכם שמגיע ללון ליד שדה התעופה של ליסבון עם רכב שכור כדאי להסתכל על מקומות לינה אפשר מציעים גם חניה על מנת להיות בראש שקט בנושא, אנו מציעים להסתכל על מלון ארבעה כוכבים Ramada by Wyndham Lisbon, מלון ארבעה כוכבים Melia Lisboa Oriente Hotel ומלון חמישה כוכבים Eurostars Universal Lisboa.
  • באזור ליד שדה התעופה של ליסבון יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור סביב שדה התעופה של ליסבון מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בשדה התעופה של ליסבון

למשפחות הבוחרות ללון באזור שדה התעופה של ליסבון אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון חמישה כוכבים MYRIAD by SANA Hotels, בית הארחה SK Lisboa Villa Guesthouse ודירות Apt in Lisbon Oriente 25 - Parque das Nações, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לשדה התעופה של ליסבון כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, ניתן כמובן להחנות את הרכב בשדה התעופה, אך לרוב חניון זה יהיה יקר יחסית. לכן, כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חניה, אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון ארבעה כוכבים Ramada by Wyndham Lisbon, מלון ארבעה כוכבים Melia Lisboa Oriente Hotel ומלון חמישה כוכבים Eurostars Universal Lisboa.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור שדה התעופה של ליסבון אנו מציעים להסתכל על Holiday Inn Express Lisbon Airport, בית הארחה Encarnação Home ובית הארחה Be My Neighbour.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

Booking.com