1. עמוד הבית
  2. »
  3. פורטוגל 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ליסבון, פורטוגל 2024 – המדריך המקיף בעברית | Lisbon
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים בליסבון
  8. »
  9. האקווריום של ליסבון – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Oceanário de Lisboa

האקווריום של ליסבון – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Oceanário de Lisboa

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בליסבון וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אקווריום של ליסבון, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום של ליסבון: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

האקווריום של ליסבון בכמה מילים

האקווריום של ליסבון (The Lisbon Aquarium) או בשמו השני “האושינריום של ליסבון” (Lisbon Oceanarium) הוא אחת האטרקציות הפופולריות בקרב חובבי בעלי חיים הימיים ולאו דווקא רק בקרב ילדים. לא סתם האקווריום נחשב לאחת האטרקציות הכדאיות ביותר לביקור לכל מי שמגיע לפורטוגל – מדובר אחד האקווריומים הגדולים ביותר באירופה, כך שבהשוואה לאקווריומים נוספים בערים אירופאיות כדוגמת האקווריום של ברצלונה או האקווריום של לונדון, אין ספק שהאקווריום של ליסבון הוא אחד המושקעים והמיוחדים שבהם. האקווריום הוא ביתם של למעלה מ-8000 יצורים ימיים המשתייכים ל-500 מינים שונים, ביניהם גם מינים נדירים. האקווריום שם דגש על שימור סביבתי, שימור הזנים וטיפוחם תוך אחריות מלאה של צוות המקום, כך שמדובר במקום חינוכי, מעשר ומלמד לכל המשפחה. האוקיינוס נמצא במקום מרכזי יחסית בליסבון, במרחק של 2 ק”מ בלבד משדה התעופה. הוא ממוקם על גדת נהר הטאגוס (Tagus river), הנהר אשר חוצה את ליסבון, והוא בנוי על לגונה מלאכותית ומעניק תחושה של הליכה על קרקעית האוקיינוס.

מבקריים צופים באחת מתערוכות המינים השונים של אקווריום ליסבוןמבקרים צופים באחת מתערוכות המינים השונים של אקווריום ליסבון

מה רואים ומה עושים באקווריום של ליסבון

האקווריום של ליסבון מתהדר במספר תצוגות שונות, תערוכות, ופעילויות חינוכיות מרתקות וייחודיות. נפרט כאן על כמה מהדברים המומלצים ביותר שאפשר לראות ולעשות באקווריום של ליסבון:

בתי גידול לבעלי כנף

בגן החיות תוכלו לפגוש במספר מינים שונים של בעלי כנף, בניהם מספר זנים של פינגווינים כגון פינגווין מגלן (Magellanic Penguin) אשר נקרא על שם חוקר הארצות הפורטוגלי המפורסם פרדיננד מגלן (Ferdinand Magellan) ונפוץ בדרום אמריקה, או האוריה המצויה (Common Murre), עוף ימי החי בצפון האוקיינוס האטלנטי.

בעלי כנף בבית הגידול שלהם באקווריום של ליסבוןבעלי כנף בבית גידול טבעי באקווריום של ליסבון

יונקים

גן החיות הימי מהווה בית גידול ללוטרת הים (Sea Otter), יונק ימי קטן בסכנת הכחדה שחי בחופי האוקיינוס השקט. הלוטרה שידועה בפרווה המבודדת שלה היתה נסחרת במשך מאות שנים, מה שהוביל אותה להכחדה כמעט באופן סופי. בגן החיות נעשים מאמצי שימור משמעותיים כדי לטפח ולהרבות את החיה המיוחדת הזו.

לוטרות הים מתרחצות באקווריום של ליסבוןלוטרות הים מתרחצות באקווריום של ליסבון

דגים ודו-חיים

במבני האקווריום השונים תוכלו לראות דגים ימיים רבים אשר נהנים מתנאי גידול טובים וסביבה ימית שמנסה לדמות כמה שיותר את הסביבה הטבעית שלהם. מעבר למיני דגים שונים תוכלו לראות גם כרישים, צלופחים, סוסוני ים, ודגי מנטה יפהיפיים (Manta Ray). בנוסף תוכלו למצוא גם מיני דו חיים מיוחדים שיכולים לחיות הן בים והן ביבשה כגון סלמנדרה (Common fire salamander), אקסולוטל (Axolotl) – סלמנדרה מקסיקנית מיוחדת, צפרדעים וקרפדות ממגוון סוגים, ועוד.

מנטה ריי לצד דגים נוספים שוחים בהרמוניה באקווריום של ליסבוןמנטה ריי לצד דגים נוספים שוחים בהרמוניה באקווריום של ליסבון

חסרי חוליות

מדוזות, כוכבי ים, אלמוגים, תמנונים ודיונונים, אלו רק חלק ממיני חסרי החוליות אשר חיים גם הם באקווריום. בתי גידול של אלמוגים מצטמצמים באופן מדאיג בכל רחבי העולם בשל ההתחממות הגלובלית, כך שהאוקווריום מהווה בית מטפח ומשמר לשלל מינים אלו יחד עם מינים נוספים שחיים בבתי הגידול האלו.

מדוזות ממינים מיוחדים אשר חיות באקווריום של ליסבוןמדוזות ממינים מיוחדים אשר חיות באקווריום של ליסבון

תערוכת “יערות מתחת למים” (Forests Underwater)

התערוכה של האמן היפני טקאשי אמאנו (Takashi Amano) מציגה יערות טרופיים ימיים בתוך אקווריום מפואר. התערוכה מדמה יערות טרופיים אמיתיים אשר מהווים לאחד מבתי הגידול העשירים והמגוונים ביותר על פני כדור הארץ, אשר מאוים ונפגע בשל פעילות האדם. בזכות התערוכה ניתן לחוות יער טרופי בתוך אקווריום מנקודת מבט שונה וייחודית, אשר מאכלס 40 מינים שונים של דגים וצמחי מים.

סרטון על הכנת התערוכה יערות מתחת למים

פעילויות לילדים – החל משינה עם כרישים ועד לקונצרט ימי לפעוטות

האקווריום של ליסבון מספק אפשרויות שונות לבילוי שתתקשו למצוא באקווריומים אחרים. אחת הפעילויות המוצעות היא למשל שינה עם כרישים – במהלכה תוכלו לבלות את הלילה לצד מיצג הכרישים בשקי שינה, לצפות בהאכלות שלהם ולחוות אותם בשעות לא שגרתיות (שימו לב שהפעילות בתשלום כפי שמפורט באתר הרשמי של המקום). פעילות נוספת מיוחדת היא קונצרט ימי לפעוטות עד גיל 4 של מוזיקה פורטוגזית מסורתית ליד האקווריום המרכזי הגדול – בכל יום ראשון הראשון בכל חודש בשעה 9 בבוקר תוכלו להשתתף בקונצרט מיוחד של נגנים אותנטיים לצד תצוגת האקווריום המיוחדת. שימו לב שיש להזמין מקום לפעילות זו מראש דרך האתר של המקום.

סרטון על האקווריום של ליסבון

כרטיסים לאקווריום של ליסבון

לאקווריום יש מגוון כרטיסים הכוללים אפשרויות של כרטיסי כניסה רגילים, סיורים מודרכים, כרטיסים משולבים ועוד, כפי שנפרט כעת.

כרטיסים לאקווריום של ליסבון

כרטיס זה מספק גישה לשלל בתי הגידול והתערוכות המוצגות באקווריום. לאחר ההזמנה הכרטיס יישלח ישירות לסמארטפון שלכם, כך שתוכלו להציגו בכניסה ולהנות מהאפשרות להבטיח את מקומכם מראש בביקור באקווריום. המחיר למבוגר 22 יורו, למבוגרים מעל גיל 65 17 יורו, ולילדים בין הגילרים 3-12 15 יורו (תינוקות מתחת לגיל 3 נכנסים חינם). כרטיס זה מתאים למי שמעוניין להסתפק בכניסה לאקווריום בלבד, ללא שילובי אטרקציות או סיורים נוספים, ולבקר בו באופן עצמאי. בנוסף, מדובר באפשרות הזולה ביותר לכרטיס כך שהאופציה הזו מתאימה לאלו המעוניינים לחסוך.

  • להזמנת כרטיסים לאקווריום של ליסבון בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים לאקווריום של ליסבון עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

כרטיסים משולבים: סיור רגלי מודרך בליסבון וכניסה לאקווריום של ליסבון

כרטיס זה מספק אפשרות לסיור רגלי דרך מרכזי העיר הציוריים והיפים בליסבון, לפני הביקור באקווריום או לאחריו. במהלך הסיור בין 3 השעות תוכלו להנות מהדרכת חיה באנגלית מפי מדריך מוסמך, ולחזות מבחוץ במבנים המפורסמים והיפים בליסבון כגון מגדל בלם (Belém Tower), קתדרלת ליסבון (Lisbon Cathedral), ועוד. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לשלב את הביקור באקווריום יחד עם סיור שיאפשר לו להכיר את העיר ולהתחבר לגאוגרפיה שלה ולאדריכלות שבה דרך הרגליים.

  • להזמנת כרטיסים משולבים לסיור רגלי מודרך בליסבון בתוספת כניסה לאקווריום של ליסבון עם אפשרות ביטול לחצו כאן

כרטיסים לסיור מודרך פרטי באקווריום של ליסבון

כרטיס זה מספק את האפשרות לערוך סיור פרטי מודרך ומושקע במיוחד באקווריום של ליסבון. במסגרת הסיור אשר אורך כשעתיים ורבע תזכו לשמוע מידע ממקור מידע מוסמך בשפה האנגלית לגבי המוצגים השונים, החיות השונות, מאמצי השימור של האקווריום, ועוד. הכרטיס מתאים למי שמתעניין במיוחד בעולם הימי ורוצה לשמוע הדרכה ממקור ראשון ובלעדי לגבי עולם מיוחד זה. 

  • להזמנת כרטיסים לסיור מודרך פרטי באקווריום של ליסבון בתוספת הנחה של 5 % (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיסים משולבים: כניסה לאקווריום של ליסבון יחד עם סיור באוטובוס התיירים של ליסבון

כרטיס זה מספק את אפשרות הכניסה לאקווריום של ליסבון יחד עם גישה לסיור באוטובוס התיירים של ליסבון (Hop-on Hop-off Bus Lisbon). עם כרטיס זה תוכלו לעלות ולרדת באיזו תחנה שתרצו באוטובוס התיירים למשך 48 שעות, וכמובן לשלב את הביקור באקווריום יחד עם אפשרות דילוג על התור. מחירו המשתלם של הכרטיס המשולב הופך אותו לכדאי במיוחד לאלו שרוצים לחוות את ליסבון באופן חוויתי תוך כדי  מנוחה לרגליים, להביט מבחוץ על מבניה היפים תוך כדי הדרכת שמע במגוון שפות בניהן אנגלית. הכרטיס האטרקטיבי מציע אפשרויות נוספות למימוש כגון שימוש בפוניקולר של ליסבון (Lisbon Funiculars), גישה למעלית סנטה ג’וסטה (Santa Justa Lift), הנחות על כניסה למוזיאונים שונים בעיר, ועוד. תוכלו להחליט מתי לאורך 48 שעות התוקף של הכרטיס אתם רוצים לבצע את הביקור באקווריום של ליסבון.

  • להזמנת כרטיסים משולבים לסיור באוטובוס התיירים יחד עם כניסה לאקווריום של ליסבון בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים משולבים לסיור באוטובוס התיירים יחד עם כניסה לאקווריום של ליסבון עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

כרטיסים משולבים: כניסה לאקווריום של ליסבון יחד עם כניסה לגן החיות של ליסבון

כרטיס זה מספק את החוויה האולטימטיבית של ביקור משולב בעולם החי היבשתי והימי. הכרטיס מאפשר כניסה לאקווריום של ליסבון יחד עם כניסה לגן החיות של ליסבון (Lisbon Zoo) במסלול המהיר (כלומר ללא המתנה מרובה בתור) בהנחה משתלמת. הכרטיס מתאים לאלו המתעניינים בעולם החי ולמשפחות עם ילדים שיהנו משלל המוצגים שיש לשתי האקטרציות להציע, ולאלו הרוצים לחסוך במחיר בביקור בשתי האטרקציות.

  • להזמנת כרטיסים משולבים לאקווריום של ליסבון יחד עם כניסה במסלול המהיר לגן החיות של ליסבון בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

לחובבי החיות מכל הסוגים, ניתן לרכוש כרטיס המשלב כניסה לאקווריום וכן לגן החיות בליסבוןלחובבי החיות מכל הסוגים, ניתן לרכוש כרטיס המשלב כניסה לאקווריום וכן לגן החיות בליסבון

הזמנת כרטיסים לאקווריום של ליסבון- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאקווריום של ליסבון

  • הביקור באקווריום של ליסבון מומלץ עבור חובבי הטבע, בעלי חיים ימיים ועולם המים באופן כללי, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.
  • האקווריום פעיל כל ימות השנה, כך שתוכלו להנות גם כאשר תנאי מזג האוויר בחוץ אינם מזמינים. מומלץ לבקר בעונות פתוח עמוסות בשנה, אחרי או לפני עונת התיירים שהיא לרוב חודשי הקיץ.
  • מומלץ להקדיש לביקור כשעה וחצי עד שעתיים לטובת הסתובבות מהנאה שתאפשר לכם מעבר בנקודות המרכזיות באתר.
  • את ביקורכם באקווריום מומלץ לשלב עם גן החיות של ליסבון (Lisbon Zoo), יעד פופולארי מאוד בקרב מבקרי ליסבון. זהו גן החיות העתיק ביותר בעולם, הוא משלב היסטוריה לצד שימור זנים אשר נמצאים בסכנת הכחדה ומהווה ביתם של מינים רבים של בעלי חיים מרחבי העולם – תוכלו לרכוש כרטיסים מראש עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) כאןכמו כן, מומלץ לשלב את ביקורכם באקווריום יחד עם ביקור במנזר ז’ירונימוש (Jerónimos Monastery) אתר מורשת לאומי של ליסבון ומקור השראה של עולם העיצוב והארכיטקטורה. מנזר עתיק שמשלב עיצובים מעוררי השראה לצד היסטוריה מתקופת המאה ה-16, ניתן להזמין כרטיסים בקישור הזה.
  • אנו ממליצים להגיע לאקווריום של ליסבון באמצעות תחבורה ציבורית כדוגמת אוטובוס, רכבת או סירה. תוכלו לקרוא תחת הכותרת “מידע שימושי” בעמוד זה לגבי דרכי הגעה מפורטות לאקווריום.
  • בקרבת האקווריום של ליסבון תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות לינה טובים, בין המומלצים שביניהם הוא המלון טריפ ליסבואה אוריינטה (TRYP Lisboa Oriente Hotel) אשר ממוקם בלב פארקה דאס נאסואס (Parque das Naçoes). המלון נמצא במרחק של כ800 מטרים מאקווריום של ליסבון ובסביבת הרכבת התחתית. כמו כן, תוכלו להתארח בבית המלון אוליסיפו אוריינטה (Olissippo Oriente) אשר נמצא במרחק של כ-400 מטרים מהאושנריום של ליסבון וגם כן נמצא בקרבת הרכבת תחתית.

שאלות נפוצות על האקווריום של ליסבון

הביקור באקווריום של ליסבון מומלץ עבור חובבי העולם התת ימי, החיות התת ימיות והקסם שיש להם להציע. כמו כן, הביקור מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים בשל הערך החינוכי העצום שהאקווריום נותן לשהות בו, בתוספת הסברים לגבי השימור של מיני בעלי החיים הימיים הנמצאים בו ודאגה להם ולסביבה הימית והיבשתית.

האקווריום פתוח כל ימות השנה ואינו מושפע מתנאי מזג האוויר. אנו ממליצים לתכנן את הביקור בו בחודשי האביב או הקיץ כדי להנות גם מההגעה אליו או מהשילוב שלו עם ביקור באטרקציות נוספות, אך במקביל מומלץ להימנע מחודשי הקיץ העמוסים בתיירים כדוגמת יולי אוגוסט.

לכן, הזמן המיטבי לתכנון הטיול באקווריום של ליסבון הוא באזור החודשים מאי-יוני, או ספטמבר-אוקטובר.

תוכלו לרכוש כרטיסים בסיסיים המספקים כניסה לאקווריום של ליסבון. כרטיסים אלו יאפשרו גישה לשלל בתי הגידול והתערוכות המוצגות באקווריום. אופציה זו מתאימה למי שמעוניין להסתפק בכניסה לאקווריום בלבד, ללא שילובי אטרקציות או סיורים נוספים, ולבקר בו באופן עצמאי. בנוסף, מדובר באפשרות הזולה ביותר לכרטיס כך שהאופציה הזו מתאימה לאלו המעוניינים לחסוך.

  • להזמנת כרטיסים לאקווריום של ליסבון בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים לאקווריום של ליסבון עם אפשרות ביטול לחצו כאן

כדאי לדעת שיש אפשרויות נוספות ומגוונות לרכישת כרטיסים כגון כרטיסים משולבים יחד עם סיור רגלי מודרך בליסבון או כרטיסים משולבים עם כניסה לגן החיות היפהיפה של ליסבון. לשלל האפשרויות לרכישת כרטיסים לחצו כאן. 

מומלץ להקדיש לביקור באקווריום של ליסבון כשעה וחצי עד שעתיים לטובת הסתובבות והנאה ממירב הנקודות המרכזיות שבאתר. קיימים סוגי מיצגים רבים ותערוכות שונות שחבל לפספס - אם ילדיכם מתלהבים במיוחד מהעולם התת ימי, מומלץ להשקיע יותר זמן בביקור.

הביקור באקווריום של ליסבון בהחלט מתאים ומומלץ לילדים בכל הגילאים. מדובר באטרקציה חינוכית התעניק חשיפה מעניינת לילדים כלפי עולם החי התת ימי, בתי הגידול השונים, ודרכי השימור של בעלי החיים. הביקור באקווריום מסוג זה מעניק לילדים ידע חשוב לגבי סוגיות שמירה על הסביבה ועל החיות, והאטרקציה עצמה ידידותית מאוד לילדים. בנוסף, קיימות הנחות במחירי הכרטיסים לילדים: פעוטות מתחת לגיל 3 נכנסים חינם, והמחיר לילדים עד גיל 12 מאוד משתלם. על כן אנו בהחלט ממליצים על אטרקציה זו כבילוי אולטימטיבי למשפחות עם ילדים. 

יש מספר דרכים להגיע לאקווריום של ליסבון, כאשר המומלצת מבניהם היא באמצעות תחבורה ציבורית (אוטובוס או רכבת תחתית).

למגיעים באמצעות אוטובוס תוכלו להגיע לתחנת האוטובוס הקרובה ביותר אוריינטה (Oriente [East] Station) באמצעות הקווים הבאים: 705, 725, 728, 744, 708, 750, 759, 782, 794. למגיעים באמצעות הרכבת התת קרקעית (Underground) תוכלו לקחת את הקו האדום (Red Line) ולרדת גם כן בתחנת Oriente. תוכלו גם להגיע באמצעות סירה לנמל Cais do Sodré או Terreiro do Paço.

שימו לב שניתן גם להגיע באמצעות רכב אך הדבר לא מומלץ בשל שלל אפשרויות התחבורה הציבורית המצוינות שיש לליסבון להציע. אם אתם בכל זאת שוקלים לשכור רכב, למשל בשביל לשלב את הטיול עם אזורים נוספים בפורטוגל, קראו מידע נוסף בעמוד שלנו לגבי השכרת רכב בליסבון.

האקווריום של ליסבון פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-20:00.

קיימות מספר אטרקציות איתן אנו ממליצים לשלב את הביקור באקווריום ליסבון. באמצעות רכישת כרטיס משולב לכניסה לאקווריום של ליסבון יחד עם סיור באוטובוס התיירים של ליסבון תוכלו לקבל את הטוב של שני העולמות: הן סיור רכוב באוטובוס ברכבי העיר אשר יספק נקודת מבט על הנקודות המעניינות מבחוץ, והן אטרקציה בתוך מבנה האקווריום לילדים.

  • להזמנת כרטיסים משולבים לסיור באוטובוס התיירים יחד עם כניסה לאקווריום של ליסבון בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים משולבים לסיור באוטובוס התיירים יחד עם כניסה לאקווריום של ליסבון עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

כרטיס משולב נוסף עליו אנו ממליצים הוא כרטיס המשלב כניסה לאקווריום של ליסבון יחד עם כניסה לגן החיות של ליסבון. ביקור משולב שכזה בעולם החי היבשתי והימי יספק את החוויה המושלמת לכם ולילדים שלכם.

  • להזמנת כרטיסים משולבים לאקווריום של ליסבון יחד עם כניסה במסלול המהיר לגן החיות של ליסבון בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן

תוכלו לקרוא מידע נוסף על אטרקציות וסיורים לשילוב יחד עם ביקור באקווריום בחלק בעמוד המפרט על אודות אפשרויות אלו בקישור הבא.

כן, יש אפשרות לשמירת חפצים באקווריום של ליסבון. תוכלו להגיע עם מזוודות או תיקים גדולים ולאחסן אותם בבטחה במקום ייעודי באתר עצמו.

כן, האקווריום של ליסבון נגיש לעגלות ולכסאות גלגלים. תוכלו להנות מביקור בכל חלקי האתר בצורה נגישה ונוחה.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: האקווריום של ליסבון פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-20:00.
  • עלות הכרטיסים: עבור מבוגר (13-64) המחיר 22 יורו לאדם, ומחיר כרטיס של מבוגרים מעל גיל 65 הינו 17 יורו לאדם. מחיר כרטיס עבור ילדים (3-12) הינו 15 יורו, ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס בחינם לאתר.
  • כתובת: Esplanada Dom Carlos I s/nº, 1990-005 Lisbon Portugal
  • אתר רשמי: https://www.oceanario.pt/
  • יש מספר דרכים להגיע לאקווריום של ליסבון. למגיעים באמצעות אוטובוס תוכלו להגיע לתחנת האוטובוס הקרובה ביותר אוריינטה (Oriente [East] Station) באמצעות הקווים הבאים: 705, 725, 728, 744, 708, 750, 759, 782, 794. למגיעים באמצעות הרכבת התת קרקעית (Underground) תוכלו לקחת את הקו האדום (Red Line) ולרדת גם כן בתחנת Oriente. תוכלו גם להגיע באמצעות סירה לנמל Cais do Sodré או Terreiro do Paço. שימו לב שניתן גם להגיע באמצעות רכב אך הדבר לא מומלץ בשל שלל אפשרויות התחבורה הציבורית המצוינות שיש לליסבון להציע. אם אתם בכל זאת שוקלים לשכור רכב, למשל בשביל לשלב את הטיול עם אזורים נוספים בפורטוגל, קראו מידע נוסף בעמוד שלנו לגבי השכרת רכב בליסבון.
  • ישנה חניה במקום לבאי האתר, בכתובת Oceanário Park הכוללת מקומות חניה רבים. יש חניות נוספות באזורים הבאים: Doca Park, FIL, Vasco da Gama Tower Park אשר חלקן בתשלום.
  • האקווריום נותן אפשרות להשתתף בפעילויות מיוחדות בו כגון לינה עם כרישים או קונצרט לפעוטות – שימו לב שיש להזמין פעילויות אלו מראש ושהן כרוכות בתוספת תשלום כפי שמפורט באתר הרשמי של המקום.
  • לצד מיצגים קבועים כגון בתי גידול של חיות שונות ישנן תערוכות מתחלפות – תוכלו להתעדכן לגבי שלל המיצגים והתערוכות המעודכנים בהתאם לזמן ביקורכם המתוכנן באתר הרשמי של המקום.
  • המקום נגיש לבעלי מוגבלויות תנועה, לעגלות ולכסאות גלגלים.
  • המקום מציע לוקרים לאחסון מזוודות, תיקים ואפילו מקום אחסון לאופניים.