1. עמוד הבית
  2. »
  3. פורטוגל 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ליסבון, פורטוגל 2024 – המדריך המקיף בעברית | Lisbon
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים בליסבון
  8. »
  9. גן החיות של ליסבון – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Lisbon Zoo

גן החיות של ליסבון – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Lisbon Zoo

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בליסבון ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גן החיות של ליסבון, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות של ליסבון ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

גן החיות של ליסבון בכמה מילים

גן החיות של ליסבון (Lisbon Zoo) בפורטוגל הוא הוותיק מסוגו בחצי האי האיברי הממוקם בלב ליסבון ואחד מהיעדים הפופולאריים בקרב משפחות וחובבי הטבע. גן החיות מכיל מגוון של חיות מכל רחבי העולם הכולל למעלה מ-2000 מינים שונים של חיות ועופות. צוות גן החיות פועלים בקפדנות רבה אחר שימור המינים מכיוון שרוב החיות הובאו מרחבי העולם והורגלו לתנאים חדשים ממקום מוצאם, לכן הם דואגים לזיווגים ושימור זנים של בעלי חיים תוך טיפוח הקיים. גן החיות ממוקם על פיאצה אומברטו דלגאדו (Piazza Umberto Delgado), זוהי נקודה די מרכזית בעיר לשם תוכלו להגיע בדרכים רבות בהתאם להעדפתכם.

משפחת פלמינגו חלק ממגוון של עופות בגן החיות של ליסבון (צילום: משפחת פלמינגו חלק ממגוון של עופות בגן החיות של ליסבון

נקודות מרכזיות בגן החיות של ליסבון שאסור לפספס

בגן החיות של ליסבון יש מתחמים רבים בהם תוכלו לפגוש מגוון רחב של בעלי חיים. בין הנקודות המרכזיות יש את יער הציפורים: יער אקזוטי, צבעוני ושופע בעופות מסוגים שונים שממלאים את החלל בצבעים מרהיבים. מפרץ הדולפינים הוא למעשה אודיטוריום גדול שם מתקיימים מדי פעם מופיעי דולפינים לקהל גן החיות, המופע מובל על ידי אנשי צוות מקצועיים. כמו כן, תוכלו לבקר בעמק הנמרים המנציח את סיפורי הכחדת הנמרים, במקום ישנו פסל אודות הנמרים שהיו בזמנו בפורטוגל ונכחדו עם הזמן. בגן החיות יש את מקדש הקופים, צוות גן החיות בנה עם השנים מקדש אבן מרשים אשר מסביבו מפלים, אגמים וצמחייה. בגן החיות ישנן גם אטרקציות כמו רכבת גן החיות, באמצעותה ניתן לסייר בגן החיות תוך שחרור קל לרגליים והגעה לנקודות יותר רחוקות מאזורי הכניסה. בנוסף, יש פינת האכלת חיות שם תוכלו למצוא כבשים, ארנבונים וחמורים. ברחבה המרכזית של גן החיות ממוקמים בתי קפה ופינות ישיבה למטיילים שירצו גם לאכול וגם להנות מהנוף הטבעי והמטופח של גן החיות.

סרטון על גן החיות של ליסבון

כרטיסים לגן החיות של ליסבון

גן החיות של ליסבון (Lisbon Zoo) הוא אחד מגן החיות הפופולאריים ביותר בקרב משפחות עם ילדים וחובבי בעלי החיים המבקרים בליסבון. בעונת התיירות סביב חודשי השנה החמים, הגן מתמלא בתיירים ונוצר עומס משמעותי שעשוי להשפיע גם על תורי הכניסה. לכן מומלץ לבצע הזמנה מראש ולהבטיח את מקומכם בגן החיות המפורסם ולהתאים את הכרטיסים הנוחים ביותר עבורכם. להלן אפשרויות הרכישה השונות:

הזמנה באתר הרשמי

האתר הרשמי של גן החיות בליסבון מאפשר הזמנה מראש של כרטיסים – הם יעניקו לכם כניסה לפארק. נציין כי ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס לפארק בחינם.

כרטיסי כניסה מהירים לגן החיות

כרטיס הכניסה יקנה לכם גישה לכלל מתחמי גן החיות, עלותו הינה 27.50 יורו לאדם. נציין כי באופציה זו יש אפשרות לביטול חינם והזמנת הכרטיסים מתאפשרת עד 5 חודשים קדימה. נמליץ לכם להתעדכן מראש ולבחור את ההצעה המתאימה לכם ביותר, כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לרכוש כרטיס זול יחסית ללא שילוב עם אטרקציות נוספות.

כרטיסים משולבים לגן החיות של ליסבון

כרטיס כניסה לגן החיות + ביקור באקווריום ליסבון כולל כניסה מהירה

כרטיס זה יאפשר לכם כניסה מהירה לגן החיות הפופולארי בסילבון וכניסה לאקווריום של ליסבון (Lisbon Oceanarium). עלות כרטיס זה הינו 49.50 יורו לאדם, הכרטיס יקנה לכם גישה לכלל מופעי האקווריום ולגן החיות, הכרטיס מתאים לחובבי העולם החי והעולם הימי ולמשפחות עם ילדים שיהנו מהמפגש עם בעלי החיים השונים. מומלץ לבצע הזמנה מראש על מנת להבטיח מקומכם ולדלג על תורי הענק בכניסה לגן החיות ולאקווריום.

כרטיס כניסה לגן החיות + מוזיאון קאלוסטה גולבנקיאן

עלות כרטיס זה הינו 35.62 יורו לאדם, הכרטיס יקנה לכם כניסה לגן החיות של ליסבון וכניסה למוזיאון קאלוסטה גולבנקיאן (Calouste Gulbenkian Museum). הכרטיס יאפשר לכם הדרכת שמע בחינם לאורך הביקור במוזיאון וכניסה מהירה לגן החיות, כמו כן יאפשר לכם מעבר מהיר באומגה העוברת מעל שטחי הגן. הכרטיס מתאים למבקרים המעוניינים לשלב את ביקורם בליסבון עם כמה אטרקציות באזור, הוא מתאים לחובבי ההיסטוריה ולחובבי בעלי החיים כאחד.

הזמנת כרטיסים לגן החיות של ליסבון- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לגן החיות של ליסבון

  • הביקור בגן החיות מומלץ למשפחות עם ילדים בפרט ולחובבי הטבע ובעלי החיים בכלל, גן החיות של ליסבון משלב בעלי חיים ממינים שונים שחלקם תחת סכנת הכחדה, אטרקציות עבור ילדים כמו אכלת חיות ופינות שעשועים.
  • הזמן הטוב ביותר לבקר בגן החיות של ליסבון הוא מהרגע שבו הוא נפתח ב-10 בבוקר. במהלך שעות הבוקר, בעלי החיים נמצאים במצב הפעיל ביותר שלהם, כמו כן כך תוכלו להותיר יותר שעות לביקור בגן החיות לאורך היום.
  • השהות המומלצת לביקור בגן החיות של ליסבון הוא מינימום 3 שעות, גן החיות מכיל קשת רחבה של בעלי חיים ומתחמים שכדאי לבקר בהם לפני שעוזבים את הגן. כמו כן, יש גם פינות אכילה ושתייה בהם גם כן תוכלו להנות ולנוח.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם בגן החיות של ליסבון יחד עם האקווריום של ליסבון, מקום מופלא שמשלב כמות עצומה של בעלי חיים ימיים. מתאים עבור חובבי בעלי החיים והטבע הימי ומתאים גם כן למשפחות עם ילדים. כמו כן ניתן לשלב את הביקור בגן החיות יחד מנזר קרמו (Convento do Carmo), הממוקם בשכונת שיאדו (Chiado) בליסבון. המנזר מפורסם בשל המבנה המשונה שלו, הוא חסר גג עקב רעידת אדמה טרגית שפקדה את ליסבון ומאז לא שופץ מחדש. הוא אחד מהאתרים הייחודיים בעיר, הן עקב ההיסטוריה שהוא נושא והן בשל היותו מוזיאון מרשים. בנוסף, מומלץ לשלב את טיולכם יחד עם אצטדיון האור (Estádio da Luz) אשר משמש את נבחרת פורטוגל לעיתים במשחקייה הביתיים, כינוי האצטדיון הוא ה”קתדרלה” בקרב אוהדי בנפיקה ליסבון.
  • גן החיות של ליסבון ממוקם על פיאצה אומברטו דלגאדו, הדרך הקלה היא המטרו הכחול אשר מוריד ממש בכניסה הראשית של גן החיות. כמו כן יש אוטובוסים רבים שמגיעים לכניסת גן החיות כמו הקווים : 701, 770, 758, 754 כולם מגיעים לאותה התחנה שנקראת – שבעת הנהרות (Sete Rios).
  • למשפחות המגיעות לגן החיות של ליסבון עם ילדים, אנו ממליצים בחום לעלות על רכבת גן החיות שמסיירת בגן ומגיעה לאזורים יותר רחוקים מבלי שהילדים יתעייפו. כמו כן, תוכלו לצפות במופע הדולפינים ולהאכיל את החיות במתחם הליטוף של גן החיות.
  • בקרבת גן החיות יש מגוון רחב של פתרונות לינה כגון בתי מלון ואירוח שיאפשרו לכם לינה טובה בתנאים מעולים וגישה מהירה לנקודות המרכזיות בעיר.

    בין אפשרויות הלינה המגוונות, תוכלו לשהות במלון סאנה מטרופוליטן (SANA Metropolitan Hotel) אשר ממוקם במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מכיכר מרקז דה פומבל (Marquês de Pombal) וליד גן חיות (Lisbon Zoo). ניתן לבצע הזמנה למלון כאן.

    בנוסף, תוכלו לשהות במלון הגדול ליסבון מריוט (Lisbon Marriott Hotel) אשר ממוקם במרחק 700 מ’ מגן החיות של ליסבון וממסעדות טובות באזור המרכזי של העיר, כמו כן נמל התעופה הבינלאומי ליסבון הומברטו דלגאדו (Humberto Delgado) נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה משם. תוכלו לבצע הזמנה כאן.

     

  • ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס בחינם לאתר, כמו כן מבוגרים מגיל 65+ אינם משלמים כרטיס בוגר אלא בפרש של כ10 יורו פחות.

שאלות נפוצות על גן החיות של ליסבון

הזמן המומלץ לשהות בגן החיות של ליסבון הוא מינימום 3 שעות, תוכלו בפרק זמן זה למצות את כלל הנקודות המרכזיות באתר.

מומלץ לבקר בגן החיות בחודשים החמים ובסמוך לשעת הפתיחה של האתר כאשר רוב החיות בשעת שיא הפעילות שלהם.

הביקור בגן החיות של ליסבון מומלץ עבור חובבי הטבע והצמחייה ולמשפחות עם ילדים.

מידע שימושי

  • פתוח כל ימות השנה, שעת הפתיחה קבועה ב10:00 ושעות הסגירה משתנות לפי חודשי השנה, בחודשי החורף נסגר בשעה 17:15 ובחודשי הקיץ בשעה 20:00.
  • מחיר למבוגרים (65+) הינו 18.53 יורו לאדם, מחיר של כרטיס בוגר (13-64) הינו 26.13 יורו לאדם ומחיר לילד (3-12) הינו 16.15 יורו לאדם. ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס בחינם.
  • כתובת: Praça Marechal Humberto Delgado, 1549-004 Lisboa, Portugal
  • הדרך הקלה היא המטרו הכחול אשר מוריד ממש בכניסה הראשית של גן החיות. כמו כן יש אוטובוסים רבים שמגיעים לכניסת גן החיות כמו הקווים : 701, 770, 758, 754 כולם מגיעים לאותה התחנה שנקראת – שבעת הנהרות (Sete Rios).
  • אתר רשמי: https://www.zoo.pt/en/the-zoo/the-zoo/