מלונות מומלצים בויאנה דו קשטלו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בויאנה דו קשטלו - הסקירה המקיפה על מלונות בויאנה דו קשטלו. אזורי הלינה המומלצים בויאנה דו קשטלו, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בויאנה דו קשטלו.

5 מקומות לינה מומלצים בויאנה דו קשטלו

Axis Viana Business & SPA Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון אקסיס ויינה ביסנס אנד ספא הוטל (Axis Viana Business & SPA Hotel) – מלון ארבעה כוכבים באזור סמוך למרכז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות בריכות השחיה ומרכז הספא.

למידע נוסף על המלון

Flag Design Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון פלאג דיזיין (Flag Design Hotel) – מלון ארבעה כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי וברכית השחייה.

למידע נוסף על המלון

Hotel do Parque

⭐⭐⭐
מלון דו פארקה (Hotel do Parque) – מלון שלושה כוכבים בסמוך למרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הכושר ובריכת השחייה.

למידע נוסף על המלון

Hotel Laranjeira

⭐⭐
מלון לראניירה (Hotel Laranjeira) – מלון שני כוכבים במרכז ויאנה דו קסטלו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המחיר הזול והמיקום המרכזי.

למידע נוסף על המלון

Casa da Gramática

דירת קאסה דה גראמרטיקה (Casa da Gramática) – דירה במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל המיקום והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה בויאנה דו קשטלו במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש מבצעים או הנחות רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בויאנה דו קשטלו

בויאנה דו קשטלו ישנם כ-200 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל דירות Bright Sao Domingos Apartments), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים (למשל Flag Design Hotel), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז ויאנה דו קשטלו ובמיוחד ליד Igreja da Misericordia כנסיית איגרה דה מיסריקורדיה, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שני כוכבים Hotel Laranjeira. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז ויאנה דו קשטלו אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בחוף Praia do Canto Marinho, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את בית הארחה Quinta da Boa Viagem. במידה ואתם מגיעים לויאנה דו קשטלו עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון שני כוכבים Hotel Laranjeira, בית הארחה 3 Marias Residence, אכסניית Villa Margarida.

אזור כנסיית איגרה דה מיסריקורדיה הוא האזור הפופולארי ביותר ללינה בויאנה דו קשטלואזור כנסיית איגרה דה מיסריקורדיה הוא האזור הפופולארי ביותר ללינה בויאנה דו קשטלו




המלצות ללינה בויאנה דו קשטלו

  • מלונות נוספים מומלצים בויאנה דו קשטלו הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Pousada de Viana do Castelo ומלון Casa Melo Alvim – by Unlock Boutique Hotels. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון שני כוכבים Hotel Jardim Viana do Castel, מלון שני כוכבים Hotel Areias Claras ומלון כוכב אחד Rua Grande Hotel. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות B Apartamentos, דירות Bright Sao Domingos Apartments ובית הארחה Pensao O Laranjeira.
  • באזור מרכז ויאנה דו קשטלו יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בויאנה דו קשטלו מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון ארבעה כוכבים Axis Viana Business & SPA Hotel, מלון ארבעה כוכבים Casa Melo Alvim – by Unlock Boutique Hotels ומלון ארבעה כוכבים Flag Design Hotel.

שאלות נפוצות על לינה בויאנה דו קשטלו

האזור הפופולארי ביותר ללינה בויאנה דו קשטלו הינו אזור מרכז ויאנה דו קשטלו, ובמיוחד בסמוך לIgreja da Misericordia כנסיית איגרה דה מיסריקורדיה.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בויאנה דו קשטלו ניתן למנות את Axis Viana Business & SPA Hotel, Flag Design Hotel, Hotel do Parque, Hotel Laranjeira, ו-Casa da Gramática.

למשפחות המגיעות לויאנה דו קשטלו אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - בית הארחה Dona Emília Guest House ומלון שלושה כוכבים Hotel do Parque, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לויאנה דו קשטלו צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון שני כוכבים Hotel Laranjeira, בית הארחה 3 Marias Residence, אכסניית Villa Margarida.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בויאנה דו קשטלו אנו מציעים להסתכל על Hotel Laranjeira, מלון שני כוכבים Hotel Jardim Viana do Castel, מלון שני כוכבים Hotel Areias Claras ומלון כוכב אחד Rua Grande Hotel.




Booking.com