מלונות מומלצים לדתיים ולשומרי מסורת במדריד ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לדתיים ולשומרי מסורת למצוא את המלון המתאים ביותר במדריד: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 דירות ומלונות מומלצים לדתיים ולשומרי מסורת במדריד

L&H Gran Vía Selection

⭐⭐⭐
מלון גראן ויה סלקשן (L&H Gran Vía Selection) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק 3 דק’ ממקום האירוח ניתן להגיע אל הגראן ויה… למידע נוסף…

Forever Apartments Madrid

מלון פוראבר אפרטמנטס מדריד (Forever Apartments Madrid) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק של 6 דק’ ממקום האירוח ניתן להגיע אל פוארטה … למידע נוסף…

New Point Madrid Apartments

דירות ניו פוינט מדריד (New Point Madrid Apartments) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק הליכה של 2 ניתן להגיע אל כיכר סנטה אנה… למידע נוסף…

Dream Gran Vía 46 Apartments

מלון דרים גראן ויה 46 אפרטמנטס (Dream Gran Vía 46 Apartments) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. גראן ויה (Gran Vía)… למידע נוסף…

Apartamentos Dana Madrid

מלון דנה מדריד (Apartamentos Dana Madrid) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק הליכה של 3 דק’ ניתן להגיע אל הגראן ויה (Gran Vía)… למידע נוסף…

Arenal Suites

מלון ארנל סוויטס (Arenal Suites) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק הליכה של 3 דק’ ניתן להגיע אל פוארטה דל סול אשר ברובע צ’ואקה (Chueca)… למידע נוסף…

Apartosuites Jardines de Sabatini

מלון אפארטוסוויטס חארדינס דה סאבאטיני (Apartosuite Jardines de Sabatini) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. אל מול מקום האירוח ממוקם הארמון המלכותי… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה במדריד הולך ועולה ככל שאנחנו מתקרבים אל הקיץ, ויגיע לשיאו בחודשים יולי ואוגוסט. בסופי שבוע כבר החודש יהיו מקומות בהם לא יוותרו חדרים פנויים או דירות פנויות. בגלל צמצום האפשרות הזה, לצד הצורך בהתאמת מקום הלינה לקרבה למקומות יהודים או לשמירת שבת, מומלץ מאוד להזמין מקום לינה כמה שבועות מראש (במיוחד לסופי שבוע או במידה ומתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ). ניתן לבצע הזמנה מראש בקישור הזה בו אפשרויות לינה רבות עם ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות עד למועד החופשה שלכם (חשוב מאוד לשים לב עד איזה תאריך ושעה ניתן לבטל בחינם).

מידע כללי על מלונות לדתיים ולשומרי מסורת במדריד

במדריד חיים כיום אלפי יהודים, המרכיבים קהילה תוססת. במדריד לא תמצאו בתי מלון כשרים במלוא מובן המילה (מלונות המציעים ארוחות כשרות, לדוגמא). מה שמרבית הישראלים שומרי המסורת והכשרות בוחרים לעשות, בתנאים האלה, הוא ללון בבתי מלון הנמצאים קרוב ככל האפשר לקהילה היהודית שבעיר, כשנקודת הציון בה בוחרים רבים היא בית הכנסת בית יעקב. כאשר בוחרים במלון באזורים אלה, קל הרבה יותר להצטייד במוצרים כשרים (למידע נוסף על מסעדות ואוכל כשר במדריד).
רבים מבין הדתיים ושומרי המסורת המבקרים במדריד מעדיפים להוציא מהתמונה את המלונות, כשאת מקומם תופסות הדירות (זו גם השיטה המומלצת לדעתינו במיוחד אם מדובר במשפחות המבקרות במדריד). דירות להשכרה לפרקי זמן קצרים מציעות מספר יתרונות: הן ממוקמות באזורים נוחים ומרכזיים של מדריד (גם מנקודת מבט יהודית), מוצעות במחירים שלרוב זולים יותר מאשר בתי המלון ומכילות מטבח בו ניתן להכין ארוחות באופן עצמאי. גם עבור משפחות עם ילדים המבקרות במדריד, נראה שדירה הוא הפתרון הנוח ביותר (ראו גם מלונות למשפחות במדריד).

תשובות לשאלות נפוצות על בחירת מלונות לדתיים ולשומרי מסורת במדריד

למבקרים שומרי כשרות במדריד אנו ממליצים ללון בדירות אירוח וכך להכין את האוכל בעצמם. בין הדירות המומלצות ניתן למצוא את:

Campomanes Apartaments- דירה הנמצא באזור מדריד העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 3 דקות הליכה מהגראן ויה, 5 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד, 6 דקות הליכה מפלאזה מאיור ומשוק סן מיגל. בדירה חדר שינה עם מיטה זוגית ומיטת יחיד, ובסלון יש מיטת ספה. כמו כן הדירה מאובזרת במטבחון.

Chic Rentals Ópera - Arrieta- דירה הנמצאת באזור מדריד העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מפלאזה מאיור, 3 דקות הליכה משוק סן מיגל, 5 דקות הליכה מהארמון המלכותי ו-7 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול. מדובר בדירת דלוקס (55 מ"ר), בחדר שינה יש מיטה זוגית ובסלון יש מיטת ספה. כמו כן הדירה מאובזרת במטבח.

Plaza Mayor Mercado San Miguel- דירה הנמצאת באזור מדריד העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 3 דקות הלכיה מפלאזה מאיור ומשוק סן מיגל, 4 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד והגראן ויה ו-8 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול. בדירה חדר שינה עם מיטה זוגית, חדר שינה עם מיטת יחיד ומיטת ספה בסלון, כמו כן הדירה מאובזרת במטבח.

Friendly Rentals Olavide- דירת חדר שינה אחד עם טרסה (40 מ"ר) הכוללת מטבח מאובזר ומיזוג אוויר. הדירה ממוקמת כ-4 דקות הליכה מבית הכנסת האורתודוקסי של העיר ומתחנת המטרו Iglesia.

תוכלו לבחון גם אפשרויות כמו Apartamento Quevedo או Madrid Downtown Chamberi.

לרוב אנו ממליצים לאורחים שומרי שבת על דירות אירוח, מכיוון ולרוב מדובר בדירות בבניינים פרטיים מה שמבטיח מפתח רגיל ומטבח מאובזר המאפשר הכנת ארוחות קלות וכשרות. בין הדירות המומלצות שנמצאות ליד בית כנסת במדריד ניתן למנות את:

Friendly Rentals Olavide- מלון דירות שנמצא באזור בו מקומות כשרים, במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת בית יעקב, 12 דקות הליכה ממוזיאון סורלה ובמרחק ארבע עד חמש דקות הליכה משתי תחנות מטרו בהן עוברים קווים שונים באמצעותם ניתן להגיע לאתרים התיירותים שבעיר העתיקה. בדירות יש גם מטבח מאובזר שבו מקרר, מיקרוגל, מדיח כלים, מטבח, פינת אוכל, קומקום חשמלי, כלי מטבח, תנור, כיריים, טוסטר ומכונת קפה.

Apartamento Chamberí- דירת אירוח בעלת חדר שינה אחד, כוללת מיזוג אויר, מטבח ובו מקרר, מיקרוגל, תנור, טוסטר, מכונת קפה ושולחן אוכל. הדירה ממוקמת במרחק 4 דקות מבית הכנסת.

Madrid Downtown Chamberi- דירת אירוח בעלת שלושה חדרי שינה ומבטח מאובזר שנמצאת במרחק של 4 דקות הליכה מבית הכנסת.

בין המלונות המומלצים שנמצאים ליד בית הכנסת של מדריד ניתן למצוא את:

Hotel Trafalgar- מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. נמצא באזור בו מקומות כשרים, במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת בית יעקב ובמרחק 4 דקות הליכה משתי תחנות מטרו בהן עוברים קווים שונים באמצעותם ניתן להגיע לאתרים התיירותים שבעיר העתיקה. המפתח לחדרים במלון הוא מפתח רגיל ויש מדרגות נגישות כך שניתן גם לשמור את השבת כראוי.

Agora Juan de Austria- מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. נמצא באזור בו מקומות כשרים, במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת בית יעקב, ובין 5 ל-8 דקות הליכה משתי תחנות מטרו בהן עוברים קווים שונים באמצעותם ניתן להגיע לאתרים התיירותים שבעיר העתיקה.

Madrid Central Suites- מלון מתאים מאוד לצעירים ולמשפחות ולמי שמחפש לינה זולה ופונקציונאלית במחיר טוב. לא לצפות ליותר מידי מבחינת אבזור. המיקום שלו מוגדר מרכזי כי הוא בתוך הסנטרו אך הוא ממש בקצה הצפוני של מרכז מדריד (10-15 דקות הליכה מהגראן ויה) ולכן יש שיחפשו מלונות מרכזיים יותר. מצד שני אם אתם שומרי מסורת ומחפשים להיות קרובים לבית הכנסת של מדריד הוא ממש נמצא בין האזור התיירותי לאזור היהודי.

NH Collection Madrid Abascal- מלון ארבעה כוכבים שנמצא 11 דקות הליכה מבית הכנסת.

NH Madrid Zurbano- מלון ארבעה כוכבים הממוקם 15 דקות הליכה מבית הכנסת.

One Shot Luchana 22- מלון ארבעה כוכבים הממוקם 12 דקות הליכה מבית הכנסת.

למשפחות דתיות שמגיעות למדריד אנו ממליצים להסתכל על Madrid Downtown Chamberi- דירת אירוח בעלת שלושה חדרי שינה ומבטח מאובזר שנמצאת במרחק של 4 דקות הליכה מבית הכנסת. מתאימה למשפחות בעלות עד 6 נפשות.




המלצות על דירות ומלונות לדתיים ולשומרי מסורת במדריד

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com