1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. טרגונה, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Tarragona
  6. »
  7. מלונות מומלצים בטרגונה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בטרגונה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בטרגונה - הסקירה המקיפה על מלונות בטרגונה. אזורי הלינה המומלצים בטרגונה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בטרגונה.

5 מקומות לינה מומלצים בטרגונה

H10 Imperial Tarraco 4* Sup

⭐⭐⭐⭐
מלון איפריאל טרקו 4 (H10 Imperial Tarraco 4* Sup) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך לחוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה על חוף הים והניקיון במלון.

למידע נוסף על המלון

AC Hotel Tarragona by Marriott

⭐⭐⭐⭐
מלון איי.סי טרגונה (AC Hotel Tarragona by Marriott) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך לפארק העיר סיוטאט. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הניקיון במלון והיחס הטוב של אנשי הצוות.

למידע נוסף על המלון

Hotel Sant Jordi

⭐⭐⭐
מלון סאנט ג’ורדי (Hotel Sant Jordi) – מלון שלושה כוכבים בסמוך לחוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל היחס של אנשי הצוות והמיקום המעולה על חוף הים.

למידע נוסף על המלון

Pigal


מלון פיגל (Pigal) – מלון כוכב אחד במרכז העיר טרגונה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה של המלון והיחס של אנשי הצוות.

למידע נוסף על המלון

Port Plaza Apartments

דירות פורט פלאזה (Port Plaza Apartments) – דירות בסמוך לנמל טרגונה (Port Esportiu de Tarragona). מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות מיקום המלון והניקיון בחדרים.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה בטרגונה במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בטרגונה

בטרגונה ישנם כ-300 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Port Plaza Apartments), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (למשל Hotel Sant Jordi), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן. האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז העיר ובמיוחד ליד מוזיאון Fundació Forvm, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון כוכב אחד Plaça De La Font. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז העיר אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור הפארק Parc de la Ciutat, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים AC Hotel Tarragona by Marriott. במידה ואתם מגיעים לטרגונה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון שלושה כוכבים Astari, מלון ארבעה כוכבים AC Hotel Tarragona by Marriott ומלון שלושה כוכבים Hotel SB Express Tarragona.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בטרגונה

  • מרבית המבקרים בטרגונה מעדיפים ללון כאמור באזור מרכז העיר, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות.
  • באזור מרכז העיר יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בטרגונה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון ארבעה כוכבים H10 Imperial Tarraco 4* Sup ומלון ארבעה כוכבים AC Hotel Tarragona by Marriott.

שאלות נפוצות על לינה בטרגונה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בטרגונה הינו אזור מרכז העיר, ובמיוחד בסמוך למוזיאון Fundació Forvm.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בטרגונה ניתן למנות את H10 Imperial Tarraco 4* Sup, AC Hotel Tarragona by Marriott, Hotel Sant Jordi, Pigal, ו-Port Plaza Apartments.

למשפחות המגיעות לטרגונה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Villa hortencia, דירות Apartaments Lauria ודירת Apartamentos Rera Sant Domenech, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לטרגונה צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון שלושה כוכבים Astari, מלון ארבעה כוכבים AC Hotel Tarragona by Marriott ומלון שלושה כוכבים Hotel SB Express Tarragona.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בטרגונה אנו מציעים להסתכל על Pigal, מלון כוכב אחד Plaça De La Font והוסטל Tarragona Hostel.

Booking.com