1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. האיים הבלאריים, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Balearic Islands
  6. »
  7. מלונות מומלצים באיים הבלאריים ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים באיים הבלאריים ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באיים הבלאריים - הסקירה המקיפה על מלונות באיים הבלאריים. אזורי הלינה המומלצים באיים הבלאריים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באיים הבלאריים.

5 מקומות לינה מומלצים באיים הבלאריים

Ca n’Alexandre

מלון חמישה כוכבים, הממוקם בפאלמה דה מיורקה, המלון מציע חניה בחינם,חדרים מרווחים, במלון חדרים המתאימים לעד 4 אנשים,נמצא במרחק הליכה מהאתרים המרכזיים.

ICON Valparaiso – Adults Only

מלון ארבעה כוכבים הממוקם בקאלה מורדה( Cala Murada),מול החוף,המלון מתאים בעיקר לזוגות, המלון מציע א.בוקר,בריכה וחדרים מרווחים

HSM Reina del Mar

מלון שלושה כוכבים, הממוקם קרוב לחוף בפאליה דה פאלמה,המלון מציע חדרים עם מרפסת,בריכה,א.בוקר,חדרים המתאימים גם למשפחות עד 3 אנשים, אפשרויות חניה זמינות ברחוב ליד

PFil Suites

מלון דירות השוכן בפאלמה דה מיורקה,מציע דירות לעד 6 אנשים, וחדרים לעד 3 אנשים,חדרים מרווחים, בריכה,המלון מציע שירות להשכרת רכב ואופניים, חניה פרטית בתשלום EUR 10 לכל יום בהזמנה מראש

Hostal Bonany

בית הארחה הממוקם בפאלמה,במקום א.בוקר, בריכה,חניה, במלון חדרים המתאימים לעד 3 אנשים

עדכון אפריל, 2024

איים הבלאריים הם מהאזורים הפופולאריים לחופשה בספרד, ובשבועות אלו רמת הביקוש ללינה הולכת ועולה, ותגיע לשיא שלה בקיץ. למי שמתכנן את חופשת הפסח שלו באזור מומלץ להזמין מקומות לינה מראש, כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות לינה ברמות שונות המציעים ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות ואף לבטל את ההזמנה במידת הצורך - בהתאם לתנאי ותאריכי הביטול.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באיים הבלאריים

באיים הבאלריים קיימות מעל 13000 אפשרויות לינה שונות –מרביתם מלונות בדירוג שלושה וארבעה כוכבים, ישנן גם לא מעט דירות אירוח ואפשרויות לינה על בסיס מיטה וארוחת בוקר. ריכוז מלונות גבוה תמצאו באי מאיורקה ובייחוד סמוך לשדה התעופה פאלמה דה מיורקה ,אך יש לציין שיש מבחר רחב של בתי מלון הפרוסים ברחבי האיים הבאלריים. האיים מאוד ידידותיים למטיילים עם רכב שכור ויש בון מגוון רב של מלונות הכוללים חנייה בחינם או במחיר סמלי הנקבע מראש על ידי המלון. גם משפחות המטיילות באיים הבלאריים ימצאו מגוון אפשרויות לינה, כאשר מרבית המלונות, בתי הארחה והדירות מציעות גם חדרידירות משפחה המתאימים למספר רב של נפשות.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 




המלצות ללינה באיים הבלאריים

  • מרבית המבקרים באיים הבאלריים מעדיפים ללון באיזורים המרכזיים והנגישים, דוגמת פאלמה דה מאיורקה במאיורקה ואיביזה, אבל ישנם גם מבקרים שמעדיפים לקחת מלונות בחופי הים מחוץ לערים הגדולות וההומות.
  • מלונות נוספים מומלצים באיים הבאלריים הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Hotel Hospes Maricel y Spa ו- מלונות ארבעה כוכבים כמו Can Picafort Palace, מלונות שלושה כוכבים כמו Sercotel Hotel Zurbarán למי שמחפש לינה פונקציונאלית Apartamentos Ses Roquetes. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים –Hostal Villa Verde-Adults Only. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים Aparthotel Holiday Center

שאלות נפוצות על לינה באיים הבלאריים

האזור הפופולארי ביותר ללינה באיים הבאלריים הוא בעיר העתיקה פאלמה, אך יש מגוון רחב של בתי מלון במרחב של כל האיים הבאלריים.

בין המלונות הפופולארים ביותר באיים הבאלריים ניתן למנות מלונות שלושה כוכבים כמו: Sercotel Hotel Zurbarán, HSM Reina del Mar מלונות ארבעה כוכבים כמו ICON Valparaiso - Adults Only, ו- Can Picafort Palace, ומלונות חמישה כוכבים כמו Ca n'Alexandre ו - Hotel Hospes Maricel y Spa.

למשפחות המגיעות לאיים הבאלריים אנו ממליצים להסתכל על מלון הדירות Aparthotel Ona Cala Pi Club ומלון דירות Apartamentos Ses Roquetes, במקומות אלו יש חדרים ודירות אשר מתאימים לעד חמישה אנשים, כך שהם מתאימים גם למשפחות המגיעות לאיים הבאלריים.

למי שרוצה ללון באזור העיר העתיקה עם רכב (אנו פחות ממליצים להיכנס לאזור זה עם רכב) כדאי להסתכל על המלונות Hotel Hospes Maricel y Spa ו- Sercotel Hotel Zurbarán ולהם יש חניה פרטית.

למי שמחפש לינה זולה באיים הבאלריים אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים: Aparthotel Holiday Center ו- Hostal Nadal אשר מציעים לינה זולה יחסית למחירי הלינה באיים הבאלריים.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 
Booking.com