1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. גיברלטר, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Gibraltar
  6. »
  7. מלונות מומלצים בגיברלטר ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בגיברלטר ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בגיברלטר - הסקירה המקיפה על מלונות בגיברלטר. אזורי הלינה המומלצים בגיברלטר, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בגיברלטר.

5 מקומות לינה מומלצים בגיברלטר

Sunborn Gibraltar

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון סנבורן גיברלטר (Sunborn Gibraltar) – מלון חמישה כוכבים במרינה גיברלטר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בגלל אופן האירוח הייחודי על יאכטה והמיקום המעולה.

למידע נוסף על המלון

Rock Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון רוק (Rock Hotel) – מלון ארבעה כוכבים במרכז העיר גיברלטר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות העיצוב הייחודי והצוות המצויין.

למידע נוסף על המלון

The Eliott Hotel

⭐⭐⭐
מלון אליוט (The Eliott Hotel) – מלון ארבעה כוכביםבמרכז העיר גיברלטר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הצוות המעולה והנוחות המיטבית.

למידע נוסף על המלון

JASMINE CORAL JAY Boutique Boatel ocean Village

סירת הבוטיק ג‘סמין קורל ג‘יי (JASMINE CORAL JAY Boutique Boatel ocean Village) – סירת אירוח במרינה של גיברלטר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 10 אנשים ומומלץ בזכות סוג האירוח החווייתי וכמות האורחים הגדולה שהמקום יכול להכיל.

למידע נוסף על המלון

דירות Bentley Holiday Apartments – West One

דירות בנטלי הולידיי (דירות Bentley Holiday Apartments – West One) – דירות ארבעה כוכבים בסמוך לחוף הים באזור העיר העתיקה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות החדרים המאובזרים והניקיון המוקפד.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

גיברלטר הוא מבין האזורים היפים והאהובים לחופשה בספרד, ובשבועות אלו רמת הביקוש ללינה הולכת ועולה, ותגיע לשיא שלה בקיץ. למי שמתכנן את חופשת הפסח שלו באזור מומלץ להזמין מקומות לינה מראש, כדאי לעשות זאת בקישור הזה מאחר ומציע אפשרויות לינה מגוון המציעות ביטול בחינם - כך שלמרות ההזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ובמידת הצורך תוכלו לשנות או לבטל את ההזמנה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בגיברלטר

בגיברלטר ישנם פחות מ-60 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. מה שאומר שההיצע קטן, אפשרות הבחירה מצומצמת וכדאי מאוד להזמין מקום לינה מראש ולא לחכות לרגע האחרון. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל דירות Luxe Holiday Rentals), כך שלמי שאפשרות זו מתאימה יהיה מעט יותר היצע לבחור מתוכו את מקום הלינה המתאים לו.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו ובמיוחד ליד כיכר הקתדרלה (Cathedral Square), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים The Eliott Hotel. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. במידה ואתם מגיעים לגיברלטר עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון Rock Hotel ומלון The Eliott Hotel.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בגיברלטר

  • בגיברלטר כאמור ישנו מספר מצומצם של אפשרויות לינה ולכן ישנה לא פעם בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, ובמיוחד כאשר מחפשים אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • גיברלטר דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו . ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה או בלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בגיברלטר

האזור הפופולארי ביותר ללינה בגיברלטר הינו אזור , ובמיוחד בסמוך לכיכר הקתדרלה (Cathedral Square).

למשפחות המגיעות לגיברלטר אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון חמישה כוכבים Sunborn Gibraltar וסירת האירוח JASMINE CORAL JAY Boutique Boatel ocean Village, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לגיברלטר לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון Rock Hotel ומלון The Eliott Hotel.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בגיברלטר אנו מציעים להסתכל על JASMINE CORAL JAY Boutique Boatel ocean Village, בית הארחה Engineer Guest House .

Booking.com