מלונות ודירות בקלמטה – סקירת מומחים (2024)

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על מלונות ודירות בקלמטה - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים בקלמטה.

7 מקומות לינה מומלצים בקלמטה

SEMIRAMIS SUITES with pool and private jacuzzi

מדובר בוילות אשר מתאימות למי שמחפש מקום לינה מרווח וברמה גבוהה יותר מאשר דירה. הוילות נמצאות בקלמטה. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומוצרי טיפוח בחינם. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Grand Hotel Kalamata

⭐⭐⭐⭐⭐
זהו מלון בעל דירוג של חמישה כוכבים המתאים למי שמעוניין במקום לינה מפנק וברמה גבוהה. המלון נמצא בסמוך לים של קלמטה. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדר כושר, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

inn Kalamata Urban Suites DT

מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות באזור הפנימי של קלמטה אשר מרוחק מהים. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר, והיא יכולה להתאים גם לתיירים המחפשים מקום לינה למעשנים מאחר ומציעה אזור מיועד לעישון. למידע נוסף לחצו כאן.

Kalamata Art Hotel

מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא באזור הפנימי של קלמטה אשר מרוחק מהים. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים גם לצמחונים או טבעונים המחפשים אפשרות לינה עם ארוחות מתאימות או אפשרות להכין אוכל. למידע נוסף לחצו כאן.

Central Rooms

זהו מלון אשר נמצא באזור הפנימי של קלמטה אשר מרוחק מהים. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר, והיא מומלצת למי שמגיע עם רכב בזכות החניה שמציעה לאורחים. למידע נוסף לחצו כאן.

Belvedere Hotel

⭐⭐⭐⭐
זהו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא בקלמטה. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

DN Sea Apartments

מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא בסמוך לים של קלמטה. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

שאלות נפוצות על מלונות ודירות בקלמטה

למשפחות המחפשות ללון בקלמטה אנו ממליצים להסתכל וילות שלושה כוכבים SEMIRAMIS SUITES with pool and private jacuzzi, מלון דירות ארבעה כוכבים DN Sea Apartments ודירות שלושה כוכבים inn Kalamata Urban Suites DT המתאימים למשפחות עד 6 נפשות ומלון דירות שלושה כוכבים Kalamata Art Hotel ודירת שלושה כוכבים Relaxing appt. into the heart of Historical Center המתאימים למשפחות עד 5 נפשות. מקומות לינה אלו מקבלים ילדים וקיבלו חוות דעת חיוביות על ידי משפחות שבחרו ללון בהן.

בין מקומות הלינה המציעים מתקנים נגישים בקלמטה אפשר למנות את מלון חמישה כוכבים Grand Hotel Kalamata, מלון ארבעה כוכבים Belvedere Hotel, מלון ארבעה כוכבים Elektra Hotel & Spa ומלון Vista Marina ומלון חמישה כוכבים Elysian Luxury Hotel and Spa שיש בו גם חניית נכים. מאחר ותיירים שונים זקוקים לרמה שונה של הנגשה כדאי מאוד לבדוק שהמתקנים המוצעים במקומות אלו תואמים את הצרכים שלכם וכי ישנם חדרים מונגשים פנויים בתאריכי החופשה שלכם.

מאחר והרוב המוחלט של בתי המלון השונים והדירות לא מאפשרים עישון במקום עצמו, בעבור מעשנים המגיעים לקלמטה ישנן שתי אפשרויות, או מקום אירוח המציע אזור המיועד לעישון, או מקום אירוח עם מרפסת אשר מאפשר עישון במרפסת. למעשנים המחפשים מקומות הלינה בקלמטה מומלץ להסתכל על דירות שלושה כוכבים inn Kalamata Urban Suites DT, מלון דירות שלושה כוכבים Kalamata Art Hotel, מלון Central Rooms, מלון ארבעה כוכבים Pharae Palace ומלון חמישה כוכבים Grand Hotel Kalamata שמציעים אזורים המיועדים לעישון ומרפסת.

לצמחונים וטבעונים שמחפשים לינה בקלמטה כדאי להסתכל על אפשרויות המציעות ארוחות צמחוניות או מטבחון בו אפשר להכין אוכל למהלך היום. בין אפשרויות הלינה המומלצות בהקשר זה ניתן למנות את מלון דירות שלושה כוכבים Kalamata Art Hotel שמגיש אוכל טבעוני ומלון ארבעה כוכבים Belvedere Hotel ומלון חמישה כוכבים Elysian Luxury Hotel and Spa שמגישים אוכל צמחוני.

בין מקומות הלינה המומלצים באזור שבין מרכז העיר לים ניתן למצוא את דירת שלושה כוכבים P&K LUXURY APARTMENTS 2 .

בין מקומות הלינה המומלצים בסמוך לים ניתן למצוא את דירת שלושה כוכבים Nora's Home Kalamata , מלון חמישה כוכבים Grand Hotel Kalamata , מקום האירוח שלושה כוכבים Limonchello , מלון ארבעה כוכבים Pharae Palace ומלון חמישה כוכבים Elysian Luxury Hotel and Spa .

בין מקומות הלינה המומלצים באזור הפנימי של קלמטה ניתן למצוא את דירת שלושה כוכבים on the square studio , מלון Central Rooms , מלון דירות שלושה כוכבים Kalamata Art Hotel , דירת שלושה כוכבים Centrally for 3 ודירת שלושה כוכבים Relaxing appt. into the heart of Historical Center .

כל מה שתצטרכו לדעת על מלונות ודירות בקלמטה

קלמטה היא אחד מהיעדים האהובים והפופולאריים ביוון והיא ידועה בשל ההיסטוריה העשירה שלה, טבע מרהיב וקולינריה בייצור מקומי. ישנם מלונות רבים בקלמטה החל ממלונות יוקרתיים ועד אפשרויות המתאימות גם למי שמגיע לחופשה בתקציב מוגבל. כאשר מחפשים מקום לינה בקלמטה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי למצוא את המלון או הדירה המתאימים ביותר לכם ולאופי החופשה שלכם:

  • מיקום: קחו בחשבון את הקרבה לאטרקציות, מסעדות ותחבורה ציבורית. האזור המרכזי ביותר, וגם הפופולארי ביותר ללינה הוא באזור העיר העתיקה של קלמטה- במידה ואתם מעדיפים ללון במרכז העניינים זה האזור המתאים לכם.
  • מתקנים: חשבו אילו מתקנים חשובים לכם, למשל חדר כושר או בריכה במלון, ומטבח מאובזר ומכונת כביסה בדירה, בנוסף, כדאי לשים לב שישנו מיזוג אוויר – בין אם בוחרים בדירה או במלון. למתכננים לשכור רכב ביוון, בכדי להגיע לקלמטה, חשוב לוודא שהמקום מספק לכם חניה, במיוחד בקיץ אז העיר מלאה תיירים מציאת חניה יכולה להיות בעייתית מאוד. לחצו כאן למידע נוסף על השכרת רכב מאתונה, או השכרת רכב מסלוניקי
  • סוג מקום הלינה: לכל סוג מקום לינה ישנם יתרונות וחסרונות, דירות למשל מרווחות יותר ולעיתים גם זולות יותר מאשר מלונות, אך לא מציעות את השירותים שהמלונות מציעים. הן יכולות להתאים מאוד למי שרוצה להוזיל את עלות החופשה או למשפחות וקבוצות של מעל 4 אנשים שמגיעות לקלמטה ומתקשות למצוא חדר מספיק גדול במלון או מלון שמציע חדרים מחוברים. מנגד, מלונות מציעים שירותים רבים יותר – למשל אחסון כבודה במידה ותרצו להשאיר את המזוודות לפני הצ’ק אין או אחרי הצ’ק אאוט.
  • תקציב: הלינה היא אחת מההוצאות המשמעותיות בחופשה, ולכן למחיר הלינה ישנו משקל משמעותי בבחירה של מקום אחד על פני אחר. כדאי להסתכל על מנעד המחירים בעבור תאריכי השהות שלכם על מנת להבין האם עלות הלינה יקרה או זולה ביחס לאפשרויות לינה אחרות בקלמטה. יש לקחת בחשבון שלא רק סוג מקום הלינה משפיע על המחיר אלא גם המיקום שלו, ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לעיר העתיקה כך גם סביר שעלות הלינה בו תעלה בהשוואה למקומות ברמה דומה שרחוקים יותר מאזור זה.
  • חוות דעת: כדאי לקרוא חוות דעת וביקורות מאורחים קודמים כדי לקבל יותר מידע על האווירה ורמת השירות של מקום הלינה.

איפה לישון בקלמטה

בסביבת העיר קלמטה ישנם מספר אזורים אשר מומלץ לשהות בהם, והבחירה בם תשתנה על פי העדפותיכם, כמובן שישנם יתרונות רבים לכל אזור. האזורים המומלצים ביותר הם מרכז העיר וסמוך לחוף, יש לציין שבין אם לנים במרכז העיר קלמטה בה נמצאת העיר העתיקה לבין אם בוחרים ללון סמוך לטיילת קלמטה ולחופיה, תוכלו להנות משני העולמות מכיוון שהמרחק בין לב העיר לשוליה, בחוף, לא עולה על שני קילומטרים. וכמובן אם ברצונכם לחסוך מעלות השהות בקלמטה תמיד תוכלו ללון בשולי העיר, אשר מרוחקים מהחוף וממרכזה.

לינה במרכז העיר קלמטה – אזור הלינה מומלץ ביותר לחובבי תרבות והיסטוריה

במרכז העיר נמצאת העיר העתיקה שהיא מהווה את המרחב ההיסטורי של קלמטה אשר עשיר בתרבות ובקסם, עם רחובות צרים, ארכיטקטורה מסורתית ושווקים מקומיים. באזור זה ישנם מספר מוזיאונים, כולל המוזיאון הארכיאולוגי של מסניה ומוזיאון בנאקי של קלמטה ובנוסף נמצאים שם גם הכיכר המרכזית וכיכר אריסטומנוס, אשר נחשבים מקום נהדר לחוות את אורח החיים המקומי. מרבית מקומות הלינה באזור זה הם בתי הארחה ודירות (המומלצים ומתאימים ביותר למשפחות עם ילדים) בעוד שהטובים מבינם הם Central Rooms אשר מספקים חדרי משפחה, Kalamata Art Rooms הממוקם סמוך לכיכר המרכזית ו-The Residences Kalamata אשר מספק חנייה בחינם – דבר נדיר במרכז העיר קלמטה, לקריאה נוספת על השכרת רכב בפלופונס לחצו כאן.

מרכז העיר - משופע מסעדות ואנשים המלאים את העיר שמחהמרכז העיר – משופע מסעדות ואנשים הממלאים את העיר שמחה

לינה סמוך לחוף בקלמטה – האזור המבוקש ביותר

אזורי החוף מציעים נוף פנטסטי של הים התיכון וקרבה לחופי העיר, יש לשים לב ישנם מקומות לינה על החוף אשר נמצאים בטיילת קלמטה ולכן קרובים יחסית למרכז העיר בעוד שאחרים נמאים במרחק נסיעה קצרה ממרכז העיר. אם במהלך שהותכם ביוון אין לכם זמן רב בעיירות חוף שונות, מומלץ לבחור בעת ההגעה לקלמטה מקום לינה בסמוך לחוף, כדי שתוכלו לחוות את חופי יוון הנפלאים. ישנם מקומות לינה שונים, מרביתם מלונות יוקרה כמו מלון חמשת הכוכבים Horizon Blu Boutique Hotel שוכן במיקום מרכזי בעיר קלמטה, במרחק מטרים ספורים בלבד מהים ומציע חנייה פרטית בחינם. מלון ארבעת הכוכבים Pharae Palace ומלון שלושת הכוכבים Hotel Ostria אשר ממוקם ממש מול החוף החולי בקלמטה ובמרחק הליכה מהמסעדות, בתי הקפה והברים שעל שפת הים.

טיילת קלמטה - הממשיכה באורגניות את רצועת חופי קלמטהטיילת קלמטה – הממשיכה באורגניות את רצועת חופי קלמטה

שימו לב ששני אזורי הלינה המבוקשים ביותר בקלמטה, מרכז העיר וסמוך לחוף, נוטים להיות להתמלא לקראת חודשי שיא עונת הקיץ (יולי ואוגוסט) על כן מוטב יהיה להזמין את מקום הלינה מראש. אלה מכם החוששים מהתחייבות יכולים ללחוץ כאן להזמנת מקום לינה עם אפשרות ביטול בחינם, בנוסף תוכלו ללחוץ כאן למגוון דילים והנחות למקומות לינה נוספים בסביבת העיר קלמטה.

 

 




המלצות על מלונות ודירות בקלמטה

  • בין מקומות הלינה המומלצים הנוספים בקלמטה ניתן למנות את דירת שלושה כוכבים P&K LUXURY APARTMENTS 2 באזור שבין מרכז העיר לים, דירות שלושה כוכבים Evimeria Kalamata, דירת שלושה כוכבים Nora’s Home Kalamata בסמוך לים, דירת שלושה כוכבים on the square studio באזור הפנימי של קלמטה ובתי נופש ארבעה כוכבים Thelgi.
  • בקלמטה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות בקלמטה.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את המלונות והדירות המומלצים בקלמטה?

ניתחנו כ-600 אפשרויות לינה בקלמטה עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר בקלמטה בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין אפשרויות הלינה הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים בקלמטה (למשל מרכז העיר קלמטה) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.




Booking.com