רימאסטרד, רוטרדם – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Remastered

עדכון אביב 2024

בעונה זו ברוטרדם כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים ברימאסטרד בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לרימאסטרד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

רימאסטרד בכמה מילים

רימאסטרד ברוטרדם (Remastered in Rotterdam) הוא מוזיאון אומנות המכיל אוסף יצירות אומנות של המאסטרים הגדולים ביותר בהולנד. רוב היצירות הן ציורי כתבי יד פרסיים, טורקיים ומוגוליים, כמו כן ישנן תערוכות דיגיטליות מסנוורות וסצנות צבעוניות של ואן גוך (Van Gogh), הירונימוס בוש (Hieronymus Bosch) ורמברנט (Rembrandt). מוזיאון רימאסטרד מאובזר במקרנים חדישים, רמקולים איכותיים ומסכי LED שיעניקו לכם את חווית הסיור האיכותית ביותר, סיור במוזיאון יחשוף בפניכם סיפורים מרגשים ומכתבי יד מעוררי השראה מתוך עולמם של המאסטרים הגדולים בהיסטוריה ההולנדית.

מה רואים ברימאסטרד

מוזיאון רימאסטרד (Remastered) מתרכז ב11 תחנות, כל אחת מתהדרת בציור מאוסף המוזיאון ובתערוכות דיגיטליות המציגות עבודות נוספות. במוזיאון תוכלו להנות מחוויה וירטואלית דרך תלת מימד, אנימציה ואינטראקציה. ישנן דמויות תלת ממדיות הולוגרפיות של ציורים מהאוסף במוזיאון אשר ייקחו אתכם למסע בזמן אל עבר תקופת האומנות הפרסית והעות’מאנית. תוכלו להנות מאינטראקטיביות בסמארטפונים האישיים שלכם שיחשפו בפיניכם עבודות אומנות וסיפורים לצד צלילים נסתרים ומתוחים, תוכלו לשחזר יצירות אומנות פגומות ורגעים היסטוריים משמעותיים בעולם האומנות. במוזיאון 4 תערוכות מרכזיות העוסקות בנושאים שונים, והם : “עסוק בכתבי יד קלאסיים באוסף המוזיאון” (Engage with classic manuscripts in the Museum’s Collection), “סיפורים נצחיים של תקווה והתגברות” (Timeless stories of hope and overcoming), “נולד מתוך מצוקה” (Born out of adversity) ו”חדשנות באמצעות שיתוף פעולה” (Innovation through collaboration). כל אחת מהתערוכות משלבת את החיים האנושיים בתקופות שונות לצד האומנות, הקשיים והאתגרים אל מול הריפוי וצמיחה דרך יצירות האומנות.

סרטון על רימאסטרד

כרטיסים למוזיאון רימאסטרד

למוזיאון רימאסטרד תוכלו לרכוש 2 סוגי כרטיסים : כניסה למוזיאון בלבד וכרטיס משולב, את הכרטיסים תוכלו לרכוש באתר Tiqets. אפשרות ראשונה היא רכישת כרטיס למוזיאון רימאסטרד בלבד, עלות כרטיס היא 24.50 יורו לאדם. כרטיס זה מתאים עבור מבקרים אשר מעוניינים להיכנס רק למוזיאון רימאסטרד מבלי לשלב אטרקציה נוספת, ניתן להזמין כרטיסי בקישור הזה. אפשרות שנייה היא רכישת כרטיס משולב שיאפשר לכם כניסה למוזיאון רימאסטרד ושייט בספינת ספידו (Rotterdam Harbor Cruise – Spido). ספינת ספידו תקח אתכם למסע עוצר נשימה בחופי הנמל הגדול באירופה תוך מעבר בנקודות מרכזיות וסואנות בנמל המפורסם, השייט כולל מדריך שמע שילווה אתכם במהלך ההפלגה. כרטיס זה מתאים עבור מטיילים המעוניינים לשלב את ביקורם במוזיאון רימאסטרד יחד עם שייט, עלות הכרטיס המשולב היא 39.19 יורו לאדם, ניתן לרכוש כרטיס זה כאן.

הזמנת כרטיסים לרימאסטרד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים ברימאסטרד

  • הביקור מומלץ עבור חובבי האומנות וההיסטוריה, כמו כן מתאים למשפחות עם ילדים.
  • ניתן לבקר באתר בכל חודשי וימות השנה ללא מגבלות תנאי מזג האוויר.
  • מומלץ להקדיש לביקור בין שעה לשעה וחצי.
  • מומלץ לחבר את הביקור ברימאסטרד יחד עם גן החיות ברוטרדם (Rotterdam Zoo) ומגדל יורומאסט (Euromast). אחד מהנקודות הפופולאריות בעיר הוא גן החיות (Rotterdam Zoo), אחד מהגני החיות העתיקים בעולם ובהולנד בפרט. הוא שמור ומתוחזק ומכיל מגוון חיות שנמצאות תחת סכנת הכחדה, לכן ניתן למצוא בגן החיות מינים שונים שלא רואים בדרך כלל בגני חיות סטנדרטיים. אפשר לרכוש כרטיסים מראש בקישור הזה. בנוסף, תוכלו לבקר במגדל היורומאסט (Euromast) הוא מגדל תצפית ברוטרדם שבהולנד אשר נבנה במשך שנתיים החל מ1958, שם תוכלו לצפות בצורה פנורמית על הטופוגרפיה המרהיבה של רוטרדם, אפשר לרכוש כרטיסים מראש בקישור הזה.
  • ניתן להגיע למוזיאון באמצעות התחבורה הציבורית הנגישה של העיר, הן באוטובוס והן במטרו.
  • בקרבת המוזיאון יש מגוון פתרונות לינה איכותיים, בין המומלצים שביניהם הוא מלון המעצבים מיינפורט (Mainport Design Hotel), ממוקם בסמוך לנהר ובמרחק של כ-5 דקות הליכה ממוזיאון רימאסטרד. הכבישים המהירים A13, A15, A16 ו-A20 נמצאים כולם בטווח של 10 דקות נסיעה משם ותחנת המטרו והחשמלית – לופהאפן (Leuvehaven) נמצאת מול המלון. בנוסף, תוכלו להתארח במלון הבוטיק רום מאטה ברונו (Room Mate Bruno) ממוקם ברובע פיינאורד (Feijenoord) ונמצא כמרחק של כ-10 דקות הליכה ממוזיאון רימאסטרד. כמו כן הוא נמצא בקרבת מקום לאטרקציות נוספות ולתחבורה ציבורית.

שאלות נפוצות על רימאסטרד

הביקור במוזיאון רימאסטרד מומלץ עבור חובבי האומנות וההיסטוריה, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

ניתן לבקר במוזיאון בכל השנה, פרט לימי שני ושלישי.

מידע שימושי

  • מוזיאון רימאסטרד פתוח כל ימות השבוע פרט לימי שני ושלישי. ימי ראשון ושבת הוא פתוח בין השעות 10:30-22:30 ובימים רביעי עד שישי פתוח בין השעות 10:30-18:15.
  • עלות כרטיס עבור מבוגר (13+) היא 24.50 יורו לאדם ועלות כרטיס לילד (6-12) הינה 16.50 יורו לאדם. ילדים מתחת לגיל 6 רשאים להיכנס בחינם.
  • 79 Willemsplein, 3016 DR, Rotterdam
  • ניתן להגיע לרימאסטרד באמצעות תחבורה ציבורית נגישה בעיר.
  • https://remastered.nl/en/home/