מיניוורלד, רוטרדם – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Miniworld Rotterdam

עדכון אביב 2024

חודשים אלו, אחרי החורף, מביאים איתם התעוררות מחודשת לא רק של הטבע אלא גם של הפארקים ברוטרדם והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל מיניוורלד ולכן כדאי לקנות כרטיסים מראש וכך לדלג על התור בכניסה לפארק (שאומנם לא ארוך בימים אלו כמו בקיץ, אבל בעיקר בסופי שבוע הוא יכול להיות משמעותי). אומנם הכרטיס לא יאפשר לכם לדלג על התור למתקנים עצמם, אבל הוא יקצר את זמן הכניסה שלכם לפארק וכך תוכלו לנצל יותר זמן לבילוי עצמו. להזמנת כרטיסים מראש למיניוורלד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מיניוורלד בכמה מילים

מיניוורלד ברוטרדם (Miniworld Rotterdam) היא חוויה ייחודית במינה המשלבת נופים הולנדיים מוכרים יחד עם ארכיטקטורה מודרנית והיסטורית של העיר כולל הנמל המפורסם והגדול באירופה. שטח התצוגה הוא 535 מ”ר, המהווה עולם שלם ותוסס של העיר הפופולארית רוטרדם בצורה מינימליסטית. מתאים לכל הגילאים ומהווה נקודה חשובה עבור קבוצות וטיולים מאורגנים המגיעים גם כן לבקר באטרקציה זו.

מה רואים במיניוורלד

מיניוורלד ברוטרדם הוא דגם מוקטן של העיר התוססת בהולנד, הדגם למעשה משלב את החיים בעיר לצד מבנים עם היסטוריה רבה וסצנות מחיה היום-יומיים. בין הנקודות המרכזיות באתר תוכלו למצוא את גשר ארמסוס (Armasos Bridge), מסילות הרכבת, תעלות, צמחייה רבה ועוד. הסיור כולל הסברים נוספים על רקע יצירת האמנות המינימליסטית והייחודית הזו, כמו כן תוכלו להצטוות לקבוצה של 6-8 איש שם תוכלו לחקור את סודות מאחורי הקלעים של העולם המיניאטורי. באתר תוכלו להנות גם משירותים נוספים כמו חנות מזכרות ולהנות מארוחה טובה במסעדה המוצעת באתר.

סרטון על מיניוורלד

כרטיסים למיניוורלד

את רכישת כרטיסי כניסה לאתר מיניוולרד ברוטרדם, תוכלו לבצע דרך אתר Tigets. ישנה אפשרות אחת לרכישת כרטיס והיא כרטיס כניסה רק עבור אתר מיניוולרד בלבד, עלות כרטיס הינה 12.95 יורו לאדם. את כרטיסכם תוכלו לקבל למכשירים הניידים שלכם ותתבקשו להציגם בכניסה לאתר, כמו כן ניתן לבצע הזמנת כרטיסים עד חודשיים קדימה. ניתן לרכוש כרטיסים עם הנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5 בקישור הזה.

הזמנת כרטיסים למיניוורלד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים במיניוורלד

  • הביקור מומלץ עבור כל חובבי ההסיטוריה והארכיטקטורה, כמו כן מתאים עבור חובבי האמנות ולמשפחות עם ילדים.
  • ניתן לבקר באתר כל ימות השבוע פרט לימי שני ושלישי, כמו כן בעונת הקיץ היעד מאוד מתוייר ועל כן יש להזמין כרטיסים מראש או לבקר באתר בחודשים אחרים.
  • מומלץ להקדיש לביקור בין שעה לשעה וחצי לטובת מיצוי מירבי של הנקודות המרכזיות.
  • מומלץ לחבר את ביקורכם במיניוורלד יחד עם גן החיות ברוטרדם (Rotterdam Zoo) ומגדל יורומאסט (Euromast). גן החיות ברוטרדם הוא אחד מהנקודות הפופולאריות בעיר ואחד מהגני החיות העתיקים בעולם ובהולנד בפרט. הוא שמור ומתוחזק ומכיל מגוון חיות שנמצאות תחת סכנת הכחדה, לכן ניתן למצוא בגן החיות מינים שונים שלא רואים בדרך כלל בגני חיות סטנדרטיים, אפשר לרכוש כרטיס מראש בקישור הזה. בנוסף, תוכלו לשלב את ביקורכם במיניוורלד יחד עם מגדל היורומאסט מבנה אייקוני שיאפשר לכם תצפית מרהיבה על נופי רוטרדם בעלת טופוגרפיה שטוחה יחסית ולהשקפה ברדיוס של כ30 ק”מ מהמבנה עצמו, כאן תוכלו לרכוש כרטיס כניסה מראש.
  • ניתן להגיע לאתר מיניוורלד באמצעות רכבת חשמלית העוצרת בתחנת Rotterdam Centraal, משם בהליכה של כ5 דקות תוכלו להגיע אל היעד.
  • בקרבת מיניוורלד ברוטרדם יש מגוון פתרונות לינה איכותיים, בין המומלצים שביניהם הוא מלון הבוטיק לה מרין (Le Marin Boutique Hotel), ממוקם במרחק של כ400 מטרים מאטרקצית מיניוורלד ובקרבת מקום לתחבורה ציבורית ואטרקציות נוספות בעיר. בנוסף, תוכלו להתארח במלון רוטרדם מריוט (Rotterdam Marriott Hotel), אשר נמצא בקרבת מסעדות ונקודות מרכזיות בעיר והוא ממוקם במרחק של כ450 מטרים ממיניוורלד ברוטרדם. תוכלו להגיע לאטרקציה בהליכה רגלית של מס’ דקות בודדות או להיעזר בתחבורה ציבורית נגישה בקרבת המלון.
  • תוכלו להוזיל את רכישת כרטיכם באתר Tiqets, אם הינכם משפחה בת 4 נפשות הכוללת : 2 מבוגרים ו2 ילדים, תוכלו לרכוש במחיר מוזל כרטיסים עבור כל המשפחה. עלות סך הכרטיסים היא 44.40 יורו.

שאלות נפוצות על מיניוורלד

הביקור במיניוורלד מומלץ עבור משפחות עם ילדים, מתאים גם כן למטיילים אשר חובבים ארכיטרקטורה ואמנות.

ניתן לבקר באתר מיניוורלד כל ימות השנה פרט לימי שני ושלישי, האתר נוטה להיות עמוס בחודשי הקיץ יש לקחת זאת בחשבון.

האתר פתוח כל ימות השבוע פרט לימי שני ושלישי. ימי ראשון ושבת פתוח בין השעות 10:00-17:00, ובין הימים רביעי עד שישי פתוח מ12:00-17:00.

עלות כרטיס מבוגר (12+) היא 12.90 יורו לאדם, ילדים מתחת לגילאי 3 נכנסים בחינם.

תוכלו לבקר גם כן בגן החיות של רוטרדם ומגדל יורומאסט שנמצאים בקרבת מיניוורלד.

מידע שימושי

  • מיניוורלד פתוח כל ימות השבוע פרט לימי שני ושלישי. ימי ראשון ושבת פתוח בין השעות 10:00-17:00, ובין הימים רביעי עד שישי פתוח מ12:00-17:00.
  • עלות כרטיס מבוגר (12+) היא 12.90 יורו לאדם, עלות כרטיס עבור ילד (3-12) הינה 9.25 יורו לאדם. ילדים מתחת לגילאי 3 רשאים להיכנס בחינם.
  • 745,Weena, 3013 AL, Rotterdam
  • ניתן להגיע לאתר מיניוורלד באמצעות תחבורה ציבורית נגישה וטובה בעיר, ניתן להגיע באוטובוס וגם במטרו.
  • https://www.miniworldrotterdam.com/