1. עמוד הבית
  2. »
  3. הולנד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. רוטרדם, הולנד 2024 – המדריך המקיף | Rotterdam
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים ברוטרדם
  8. »
  9. מגדל יורומאסט, רוטרדם – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Euromast

מגדל יורומאסט, רוטרדם – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Euromast

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות ברוטרדם ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם מגדל יורומאסט, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש למגדל יורומאסט: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מגדל יורומאסט בכמה מילים

מגדל היורומאסט (Euromast) הוא מגדל תצפית ברוטרדם (Rotterdam) שבהולנד אשר נבנה במשך שנתיים החל מ1958. המבנה בנוי מבטון בעל עובי של 30 ס”מ וקוטר פנימי של 9 מטרים, המגדל נבנה עבור הפלוריאדה (Floriade), פסטיבל צבעוני בהולנד שהתרחש בשנת 1960 ומתרחש מאז כל שנה באביב.

כיום לאחר שינויים במגדל, מבנהו בסגנון מטרו עתידני וייחודי לסוגו. כמו כן, הוא בגובה 185 מטרים מעל לפני הקרקע ומאפשר תצפית פנורמית על הטופוגרפיה של רוטרדם המרהיבה, בימים בהירים ניתן להסתכל עד לאופק של 30 ק”מ.

נוף פנורמי מרהיב על רוטרדם שתראו ממגדל יורומאסט אם תזכו להגיע אליו בימים בהיריםנוף פנורמי מרהיב על רוטרדם שתראו ממגדל יורומאסט אם תזכו להגיע אליו בימים בהירים

מה רואים במגדל יורומאסט

מגדל יורומאסט הינו בעל תצפית ייחודית המכונה “קן העורבים” הממחישה את התצפית בגובה בהם ציפורים נעות. במגדל יש כמה אטרקציות ונקודות מרכזיות, בכניסה ישנן מעליות שיעלו אתכם לגובה של 100 מטרים בכמה שניות בודדות.

התחנה הראשונה אליה תגיעו יהיה קן העורבים, תוכלו להנות מתצפית יפה ומנוף פנורמי אשר משקיף על נופי רוטרדם. במגדל תוכלו להיכנס למעלית זכוכית שתאפשר לכם חוויה בלתי נשכחת תוך סיבוב על קצה המגדל, תוכלו להתרגש ולחוות את תחושת הריחוף במעלית.

עבור מבקרים אמיצים יש שתי אטרקציות נוספות שעשויות להתאים והם סנפלינג (Absil) ואומגת זיפר (Tokkelen). במגדל תוכלו להגיע לנקודה בה ירתמו אתכם לרתמה מקצועית באמצעותה תתחברו לכבלים ייעודים עבור הסנפלינג, הגישה היא מעבר למעקה בנקודת התצפית. בנוסף, אומגת זיפר מאפשרת ירידה מגובה 100 מטר בליווי אנשי צוות מקצועיים.

חוץ מהנקודות המרכזיות והמעניינות במגדל תוכלו להנות ממסעדה אשר מציעה לקהל הרחב חוויה קולינרית מקומית לצד נוף מרהיב ומעורר השראה.

סנפלינג ממגדל יורומאסט שמור לאמיצים ביותרסנפלינג ממגדל יורומאסט שמור לאמיצים ביותר

סרטון על מגדל יורומאסט

כרטיסים למגדל יורומאסט

למגדל יורומאסט ברוטרדם יש מגוון כרטיסים, חלקם כרטיסים שיאפשרו לכם רק כניסה לאטרקציה הזו וחלקם משלבי כניסה יחד עם אטרקציות ואתרים נוספים ברוטרדם.

האפשרות הראשונה לכרטיס היא כרטיס בסיסי בלבד שיאשפר לכם כניסה רק למגדל יורומאסט, את כרטיסכם תוכלו לקבל ולהציג בכניסה באמצעות המכשירים הניידים. עלות כרטיס היא 11.50 יורו לאדם ועבור ילדים מתחת לגיל 3 הכניסה חינם כך שאין צורך בכרטיס. הכרטיס מתאים עבור מבקרים שאינם מעוניינים לשלב את היעד עם אטרקציות נוספות בעיר. ניתן להזמין את הכרטיס כאן.

אפשרות שנייה היא רכישת כרטיס המשלב כניסה למגדל יחד עם שייט בספינת ספידו (Spido Rotterdam) חוויה מעוררת השראה על המים תוך הפלגה לנמל הגדול ביותר באירופה. השייט עצמו מתרחש בנתיבי המים הסואנים סביב הנמל ומספר את ההיסטוריה של הולנד, הכרטיס מתאים עבור מטיילים אשר מעוניינים לשלב את הביקור במגדל יורומאסט יחד עם הפלגה דרך הרובע הימי המפורסם (Scheepvaartkwartier). ההפלגה כוללת מדריך שמע בשפה האנגלית ועלות הכרטיס הינו 28.25 יורו לאדם, ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

האפשרות השלישית היא רכישת כרטיס המשלב כניסה למגדל וכניסה לגן החיות ברוטרדם (Rotterdam Zoo), אחד מגני החיות היפים באירופה. מדובר בנווה מדבר בו תוכלו למצוא מגוון בעלי חיים ממינים שונים, את הכרטיס המשלב כניסה לגן החיות ניתן להזמין עד חודשיים קדימה ובעלות של 35 יורו לאדם. חשוב לדעת שהכרטיס מקנה לכם דילוג על תורי הכניסה בגן החיות כך שהוא בהחלט משתלם. הכרטיס מתאים עבור מטיילים שמעוניינים לשלב בין אטרקציית מגדל היורומאסט יחד עם גן החיות ברוטרדם. ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים למגדל יורומאסט - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים במגדל יורומאסט

  • הביקור מומלץ עבור חובבי הצילום שכן הנופים מהמגדל עוצרי נשימה הן באור יום והן בשקיעה ועל כן ניתן לתעד ולייצר תמונות ייחודיות שקשה לצלם על פני הקרקע, כמו כן מתאים עבור חובבי האקסטרים ולמשפחות עם ילדים.
  • ניתן לבקר באתר בכל חודשי וימות השנה ללא מגבלת תנאי מזג האוויר, יש לציין כי בחודשי החורף עמודות האומגה והסנפלינג פחות פעילות.
  • מומלץ להשקיע בביקור כשעה אלא אם כן אתם מעוניינים בהפסקת התרעננות במסעדה המקומית במגדל.
  • מומלץ לחבר את הביקור במגדל יורומאסט יחד עם גן החיות ברוטרדם (Rotterdam Zoo), זהו גן חיות ייחודי אשר מהווה בית חם עבור מגוון רחב של חיות מכל קצוות תבל. קישור לכרטיס ניתן למצוא כאן.

    כמו כן, מומלץ לשלב בטיולכם שייט בספינת ספידו (Spido Rotterdam) שיקח אתכם למסע עוצר נשימה בחופי הנמל הגדול באירופה תוך מעבר בנקודות מרכזיות וסואנות בנמל המפורסם. בשייט יש מדריך שמע שילווה אתכם במהלך ההפלגה. קישור לכרטיס ניתן למצוא כאן.

  • ניתן להגיע למגדל באמצעות תחבורה ציבורית נגישה ומפותחת ברוטרדם, תוכלו להגיע בקלות הן באמצעות אוטובוס והן באמצעות מטרו.
  • בקרבת מגדל יורומאסט יש מגוון רחב של פתרונות לינה טובים, בין המומלצים שביניהם הוא מלון ss רוטרדם (ss Rotterdam Hotel en Restaurants). המלון שוכן בספינה ישנה ליד הנמל באזור קטנדרכט (Katendrecht), המלון ממוקם במרחק של 900 מטרים מהמגדל. ניתן להתרשם ממנו כאן.

    בנוסף, תוכלו להתארח במלון אורבן דיזיין (171. Urban Design Hotel) הוא נמצא במרחק של כק”מ אחד ממגדל היורומאסט ובקרבת חנויות ומסעדות רבות במרכז העיר. להזמנת מקומות לחצו כאן

שאלות נפוצות על מגדל יורומאסט

הביקור במגדל יורומאסט מומלץ עבור חובבי הצילום והנופים המרהיבים, כמו כן מתאים עבור חובבי האקסטרים אשר מעוניינים לחוות צד אחר של המגדל המרשים. מומלץ גם כן עבור משפחות עם ילדים.

ניתן לבקר בכל חודשי וימות השנה, ללא מגבלת תנאי מזג האוויר.

פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-22:00, פרט לימי שני.

מחיר כרטיס מבוגר (מגיל 13 ומעלה) הינו 11.50 יורו לאדם.

ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס בחינם, כך גם תוכלו לחסוך בעלויות.

מידע שימושי

  • פעיל כל ימות השבוע בין השעות 10:00-22:00 פרט לימי שני.
  • כרטיס מבוגר (12-64) המחיר הינו 11.50 יורו לאדם, עבור בני 65+ עלות כרטיס הינה 10 יורו לאדם וכרטיס ילד (4-11) הוא 8 יורו. ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס בחינם.
  • Parkhaven 20, 3016 GM, Rotterdam
  • ניתן להגיע למגדל באמצעות תחבורה ציבורית נגישה ומפותחת ברוטרדם, תוכלו להגיע בקלות הן באמצעות אוטובוס והן באמצעות מטרו.
  • https://euromast.nl/en/