גן החיות ברוטרדם – המדריך המקיף בעברית | Rotterdam Zoo

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות ברוטרדם ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גן החיות ברוטרדם, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות ברוטרדם: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גן החיות ברוטרדם בכמה מילים

רוטרדם (Rotterdam) היא העיר השנייה בגדולה בהולנד אחרי אמסטרדם ועל כן מציעה מגוון רחב של אטרקציות מענייניות עבור מטיילים רבים מרחבי העולם.

אחת מהנקודות הפופולאריות בעיר היא גן החיות ברוטרדאם (Rotterdam Zoo), אחד מהגני החיות העתיקים בעולם ובהולנד בפרט. הוא שמור ומתוחזק ומכיל מגוון חיות שנמצאות תחת סכנת הכחדה, לכן ניתן למצוא בגן החיות מינים שונים שלא רואים בדרך כלל בגני חיות סטנדרטיים.

גן החיות תומך במספר פרויקטים לשימור מינים שונים של בעלי חיים תוך רבייה וטיפוח בעלי החיים, הוא בין המובילים בתחום. גן החיות ברוטרדם הינו מקום רחב ממדים, בכניסה תוכלו להצטייד במפה שתאפשר לכם סריקה מהירה של הנקודות המרכזיות ומיקוד הביקור במתחמים שיעניינו אתכם. כמו כן, גן החיות מחולק לשישה אזורים מרכזיים בהם תוכלו לפגוש ולחקור בעלי חיים מזנים שונים.

מה רואים בגן החיות ברוטרדם

גן החיות ברוטרדם (Rotterdam Zoo) הינו אחד מגני החיות היפים באירופה, הוא נווה מדבר מרובה בצמחייה בו תוכלו למצוא מגוון בעלי חיים ממינים שונים ביניהם: פנדות אדומות, נמרים, פילים, אריות ים, גורילות, דובי קוטב ועוד.

בגן החיות תוכלו להתרשם ממערה תת ימית בעלת קירות שקופים המאפשרים תצפית תת ימית מרהיבה על בעלי החיים הימיים שנמצאים בגן החיות מכרישים ועד צבי ים ענקיים. כמו כן, ביקור במערה התת ימית יעניק לכם תחושת צלילה לעולם הימי וחקר על היצורים המופלאים הללו.

בנוסף, בגן החיות ממוקם מתחם ייעודי עבור פרפרים וצמחים שגידולם מצריך תנאי מזג אוויר לחים וצוננים יותר ולכן המתחם מקורה, בו מגוון רחב של פרפרים מכל מיני זנים וסוגים. הפרפרים חופשיים דבר שהופך את החוויה למרגשת, מהנאה ומפתיעה כשינחת עליכם פרפר לכמה שניות.

בגן החיות ישנו מתחם בעל שטחים רחבי ידיים שם תוכלו להתרשם מהדמיית הסוואנה האפריקאית, שם נמצאים גורילות, ג’ירפות, טיגריסים ופילים אפריקאים. כל מתחם בעל מאפייני סביבה שיוצרים עבור החיות תחושת בית ושייכות ככל הניתן. כמו כן, במתחם גן החיות ישנו מתחם שעשועים עבור ילדים וספסלים עבור ההורים.

סרטון על גן החיות ברוטרדם

כרטיסים לגן החיות ברוטרדם

לגן החיות ברוטרדם יש מגוון כרטיסים, חלקם כרטיסים שיאפשרו לכם מעבר מהיר וחלקם משלבי כניסה לגן החיות יחד עם אטרקציות ואתרים נוספים ברוטרדם.

כרטיס כניסה לגן החיות הוא עד חודשיים קדימה ובעלות של 23.50 יורו לאדם, הכרטיס מקנה לכם דילוג על תורי הכניסה. הכרטיס מתאים עבור מטיילים שמעוניינים לבקר בגן החיות בלבד מבלי לשלב עם אטרקציות נוספות, את כרטיסכם תקבלו למכשירים הניידים ותתבקשו להציגם בכניסה לאתר. ניתן לרכוש כרטיסים דרך הקישור הבא.

כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיסים משולבים שיאפשרו לכם כניסה לגן החיות יחד עם אטרקציות נוספות.

תוכלו לרכוש כרטיס משולב שיקנה לכם כניסה לגן החיות וביקור ביורומאסט (Euromast), אחד מהמבנים הגבוהים ביותר בהולנד בעל עיצוב רטרו עתידני מה שהופך אותו למרכיב נוף אייקוני ברוטרדם. במבנה תוכלו להנות מנופים פנורמיים מדהימים ואזור כפרי עם טופוגרפיה הולנדית מרהיבה. כרטיס זה מתאים עבור מטיילים המעוניינים לבקר בגן החיות ברוטרדם יחד עם ביקור במבנה אייקוני בגובה 185 מטר ולהנות מנופים שלא ניתן לצפות על פני הקרקע, עלות כרטיס הינו 35 יורו לאדם. כרטיס תוכלו להזמין כאן.

בנוסף, תוכלו לרכוש כרטיס משולב שיעניק לכם ביקור בגן החיות וגם הפלגה בספינת ספידו (Spido Rotterdam) חוויה מעוררת השראה על המים תוך הפלגה לנמל הגדול ביותר באירופה. השייט עצמו מתרחש בנתיבי המים הסואנים סביב הנמל ומספר את ההיסטוריה של הולנד, הכרטיס מתאים עבור מטיילים אשר מעוניינים לשלב את הביקור בגן החיות יחד עם הפלגה דרך הרובע הימי המפורסם (Scheepvaartkwartier). ההפלגה כוללת מדריך שמע בשפה האנגלית ועלות הכרטיס הינו 40.25 יורו לאדם, ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים לגן החיות ברוטרדם - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בגן החיות ברוטרדם

  • הביקור בגן החיות ברוטרדם מומלץ לחובבי הטיולים ובעלי החיים כמו כן מומלץ למשפחות עם ילדים בשל מגוון האטרקציות ומתחמי בעלי החי שעשויים לעניין מאוד מבקרים צעירים.
  • הזמן המומלץ לביקור הוא בחודשים החממים של השנה בהם תוכלו לנוע ממתחם למתחם בנעימים ובתנאי מזג האוויר בהם בעלי החיות עצמם נהנים מהשמש. יש לציין כי לעיתים בחודשי הקיץ גן החיות עמוס יותר מחודשים אחרים בשנה.
  • מומלץ להשקיע במקום לפחות שעה וחצי לטובת ביקור בנקודות המרכזיות ובמתחמים שעשויים לעניין אתכם, גן החיות גדול לכן מומלץ להיעזר במפה שתקל עליכם בחיפוש נקודות מעניינות.
  • מומלץ לחבר את הביקור בגן החיות יחד עם ביקור ביורומאסט (Euromast), מבנה אייקוני שיאפשר לכם תצפית מרהיבה על נופי רוטרדם בעלת טופוגרפיה שטוחה יחסית ולהשקפה ברדיוס של כ30 ק”מ מהמבנה עצמו. קישור להזמנת כרטיס משולב לשתי האטרקציות תוכלו למצוא כאן.

    כמו כן מומלץ לשלב את ביקורם במיניוורלד (Miniworld Rotterdam), דגם בקנה מידה מינימליסטי של העיר רוטרדם הכולל אטרקציות ונקודות מרכזיות של העיר. הוא מדמה גשרי ענק וסירות ששטות בנהר של רוטרדם לצד מבנים ודמוי שדות פרוסים במדגם הייחודי. להזמנה לחצו כאן.

  • באוטובוס מומלץ לקחת את קו 44, התחנה הקרובה ביותר היא Diergaarde Blijdorp ותכנסו בכניסה – Van Aerssenlaan 49. אם אתם מגיעים ברגל או באופניים מהתחנה המרכזית גן החיות ממוקם במרחק של כ10 דקות הליכה, תוכלו להכנס דרך הכניסה – Van Aerssenlaan 49. ברכב ניתן לחנות ב-P1, אזור החניה של גן החיות (בעלות 8.50 אירו ליום), תוכלו להכנס דרך – Blijdorplaan 8.
  • בקרבת גן החיות ברוטרדם יש מגוון פתרונות לינה איכותיים, בין המומלצים שביניהם הוא מלון הבוטיק לה מרין (Le Marin Boutique Hotel), הממוקם במרחק של כ1.3 ק”מ מגן החיות ובקרבת מקום לתחבורה ציבורית ואטרקציות נוספות בעיר. תוכלו להזמין בו לינה בקישור הבא.

    בנוסף, תוכלו להתארח במלון רוטרדם מריוט (Rotterdam Marriott Hotel), אשר נמצא בקרבת מסעדות ונקודות מרכזיות בעיר והוא ממוקם במרחק של כ2 ק”מ מגן החיות ברוטרדם. תוכלו להגיע לאטרקצית גן החיות בהליכה או להיעזר בתחבורה ציבורית נגישה בקרבת המלון. תוכלו להזמין בו לינה בקישור הבא.

שאלות נפוצות על גן החיות ברוטרדם

הביקור בגן החיות ברוטרדם מומלץ עבור חובבי עולם החי, בעלי החיים וזנים שונים של צמחייה. כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים וחובבי ההיסטוריה.

הביקור מומלץ בחודשי השנה החמימים בהם תוכלו להנות מהסתובבות בעלי החיים במתחמים וגם מתנאים מזג אוויר נוחים עבורכם.

כל ימות השבוע בין השעות 09:00-17:00.

בעונות החמות של השנה, בעלי החיים נהנים מקרני השמש לכן תוכלו להנות מהסתובבותם במתחמים השונים.

הביקור מומלץ בשעות הבוקר כאשר בעלי החיים נמצאים בשיא פעילותם.

מידע שימושי

  • פתוח כל ימות השבוע בין השעות 09:00-17:00.
  • כרטיס מבוגר (13+) הינו 23.50 יורו לאדם, מחיר כרטיס עבור ילד (3-12) הינו 19 יורו לאדם נציין כי ניתן לרכוש כרטיס עבור ילד רק כאשר הוא בליווי מבוגר. ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס לגן החיות בחינם.
  • 8,Blijdorplaan, 3041 JG, Rotterdam
  • באוטובוס מומלץ לקחת את קו 44, התחנה הקרובה ביותר היא Diergaarde Blijdorp ותכנסו בכניסה – Van Aerssenlaan 49. אם אתם מגיעים ברגל או באופניים מהתחנה המרכזית גן החיות ממוקם במרחק של כ10 דקות הליכה, תוכלו להכנס דרך הכניסה – Van Aerssenlaan 49. ברכב ניתן לחנות ב-P1, אזור החניה של גן החיות (בעלות 8.50 אירו ליום), תוכלו להכנס דרך – Blijdorplaan 8.
  • https://www.diergaardeblijdorp.nl/