מוזיאון הרכבים, האג – המדריך המקיף בעברית | Classic Cars Louwman Museum

עדכון אביב 2024

בעונה זו בהאג כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון הרכבים עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הרכבים: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון הרכבים בכמה מילים

מוזיאון לומן (Louwman Museum) או בשמו השני מוזיאון הרכבים (Cars Museum) הוא מוזיאון רכבים היסטוריים הממוקם בשדרת Leidsestraatweg בעיר האג (Haag) שבהולנד. כלל הרכבים המוצגים במוזיאון בעל האוספים העתיקים בעולם, נאספו באופן פרטי במשך דורות במשפחת לומן (Louwman family). כיום במוזיאון ישנן כ-250 מכוניות ותיקות כאשר ברובן מדובר במכוניות יוקרה מתקופות שונות שיעניקו לכם מסע בזמן, ישנם רכבים מתקופת המאה ה-18 וה-19.

מה רואים במוזיאון הרכבים

מוזיאון הרכבים לומן (Louwman Museum Cars) הוא האוסף הפרטי העתיק ביותר בעולם אשר כולל מגוון רכבים היסטוריים מתקופות עתיקות בהן מעמדות של אנשים התאפיינו בסוגי הרכבים. במוזיאון תוכלו להתרשם מרכבים מרשימים וביניהם מכונית הפטנט של בנץ (Benz Patent Motor Car) משנת 1886, תלת אופן דה דיון – בוטון (De Dion-Bouton Tricycle) משנת 1900, פורד דגם A האדום (Red Ford Model A), דגם הפנארד & לבאנסון X19 (Panhard & Levassor X19) ועוד.

מוזיאון הרכבים הוא ללא ספק אטרקציה נהדרת עבור חובבי רכבים והיסטוריה כמו כן מתאים עבור מטיילים אשר מבקרים עם ילדיהם, הביקור יאפשר לכם מסע בזמן ובדמיון של תקופות מהן הרכבים נאספו לראשונה.

סרטון על מוזיאון הרכבים

כרטיסים למוזיאון הרכבים

למוזיאון הרכבים לומן יש 2 אפשריות של רכישת כרטיסים, יש כרטיס רגיל שיאפשר כניסה רק לאטרקציה של מוזיאון הרכבים ואפשרות נוספת היא רכישת כרטיס שיקנה לכם כניסה לאטרקציה נוספת מעבר למוזיאון הרכבים.

אפשרות ראשונה היא רכישת כרטיס עבור כניסה למוזיאון בלבד, עלות הכרטיס הינה 17.50 יורו לאדם. הכרטיס מתאים למטיילים אשר מעוניינים לבקר באתר מבלי לשלב אטרקציות נוספות. ניתן להזמין את הכרטיס דרך הקישור הבא.

אפשרות שנייה היא רכישת כרטיס עבור כניסה למוזיאון וכניסה לאקווריום הגדול בסכוונינגן (Sea Life Scheveningen). זהו האקווריום הגדול בעולם ויש לו סניפים במדינות נוספות בעולם כמו גרמניה, איטליה, ספרד ועוד. באקווריום אוסף רחב מאוד של דגים וצמחי מים מכל רחבי העולם וביניהם גם מינים הנמצאים תחת סכנת הכחדה. כרטיס מסוג זה מתאים עבור מטיילים המעוניינים לשלב את ביקורם במוזיאון הרכבים יחד עם כניסה לאקווריום. עלות כרטיס הינה 33.25 יורו לאדם, תוכלו לרכוש כרטיסים בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים למוזיאון הרכבים - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים במוזיאון הרכבים

  • הביקור מומלץ עבור חובבי הרכבים ולחובבי ההיסטוריה, הביקור יעניק לכם מסע בזמן. כמו כן, מתאים עבור משפחות עם ילדים.
  • בתקופת עונת התיירים בהאג סביב חודשי הקיץ ייתכנו עומסים ברוב האטרקציות ועל כן יש לתכנן את הטיול בהתאם ולהזמין מראש כרטיסים. בשאר חודשי השנה אין עומס משמעותי באתר, הוא פעיל כל השנה.
  • מומלץ להקדיש באתר בין שעה לשעה וחצי לטובת התרשמה מירבית והנאה.
  • מומלץ לשלב את היעד יחד עם אטרקציות נוספות בעיר, כמו מוזיאון אשר (Escher in The Palace Museum) וסיי לייף (SEA LIFE Scheveningen).

    במוזיאון אשר תוכלו להנות מחווית האשליות האופטיות, הוא ממוקם בארמון של המלכה האם אמה מהולנד (Palace of Queen Mother Emma of the Netherlands). זהו עולם מעוות של אשליות אופטיות ומשחקים בזמן. תוכלו להזמין כרטיס לאתר בקישור הבא.

    כמו כן, תוכלו לשלב את ביקורכם במוזיאון הרכבים יחד עם ביקור בסיי לייף (SEA LIFE Scheveningen) האקווריום הגדול ביותר בעולם אשר מכיל כמויות ענקיות של בעלי חיים ימיים ממינים וסוגים שונים. הוא מהווה ביתם של מגוון יצורים חיים שחלק תחת סכנת הכחדה ולכן חלקם די נדירים. תוכלו להזמין כרטיס בקישור הבא.

  • מוזיאון הרכבים ממוקם בסמוך לכביש מהיר A44, ובקרבת מקום למטרו, תוכלו להגיע בקלות באמצעות תחבורה ציבורית נגישה וטובה בעיר.
  • בסביבת מוזיאון הרכבים תוכלו למצוא מגוון פתרונות לינה איכותיים, בין המומלצים שביניהם הוא מלון דס אינדס האג (Hotel Des Indes The Hague – a Luxury Collection Hotel), אשר ממוקם במרחק של כ18 דקות נסיעה ממוזיאון הרכבים. המלון ממוקם בסמוך למטרו המקומי באמצעותו תוכלו להגיע בקלות אל היעד, כמו כן המלון בקרבת אטרקציות נוספות בעיר. לקישור להזמנה לחצו כאן.

    בנוסף, תוכלו להתארח במלון Kasteel de Wittenburg, המלון מוקף בשטחים מרווחים ירוקים והוא שוכן בטירה היסטורית. המלון אינו מלון שיגרתי, הוא ממוקם בפינה שקטה יותר ממלונות בלב העיר ונמצא במרחק של כ20 דקות נסיעה ממוזיאון הרכבים. לקישור להזמנה לחצו כאן.

שאלות נפוצות על מוזיאון הרכבים

הביקור במוזיאון מומלץ עבור חובבי המכוניות והעתיקות כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

ניתן לבקר באתר בכל חודשי השנה, בעונת התיירים ייתכנו עומסי יתר ברוב האטרקציות בעיר ועל כן יש לתכנן את הטיול את טיולכם בהתאם ולהזמין מראש כרטיסים.

המוזאון פעיל כל ימות השבוע פרט לימי שני, בין השעות 10:00-17:00.

מוזיאון הרכבים ממוקם בסמוך לכביש המהיר A44 ולאחת מתחנות המטרו המקומי, כך תוכלו להגיע בקלות אל היעד.

מתחת לגילאי 5 אין צורך ברכישת כרטיס למוזיאון.

מידע שימושי

  • מוזיאון הרכבים פעיל כל ימות השבוע פרט לימי שני, בין השעות 10:00-17:00.
  • עלות כרטיס עבור מבוגר (19+) הינה 17.50 יורו לאדם, עלות כניסה לנערים (13-18) היא 9.50 יורו לאדם. ילדים בטווח הגילאים 5-12 יכולים להיכנס בליווי מבוגר בלבד, עלות כניסה היא 7.50 לאדם. ילדים מתחת לגיל 5 רשאים להיכנס בחינם לאתר.
  • 57,Leidsestraatweg, 2594 BB, The Hague
  • מוזיאון הרכבים ממוקם בסמוך לכביש מהיר A44, ובקרבת מקום למטרו, תוכלו להגיע בקלות באמצעות תחבורה ציבורית נגישה וטובה בעיר.
  • https://www.louwmanmuseum.nl/en/