1. עמוד הבית
  2. »
  3. הולנד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. פארק אפטלינג, הולנד- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Efteling Themepark Resort
  6. »
  7. מלונות מומלצים באפטלינג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים באפטלינג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באפטלינג - הסקירה המקיפה על מלונות באפטלינג. אזורי הלינה המומלצים באפטלינג, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באפטלינג.

5 מלונות מומלצים באפטלינג

GuestHouse Hotel Kaatsheuvel-Waalwijk

⭐⭐⭐⭐
מלון גסט-האוס קאצהובל וואלאוויק (GuestHouse Hotel Kaatsheuvel-Waalwijk) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך לאפטלינג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והחדרים המרווחים שמאפשרים קיבולת גבוהה במיוחד.

למידע נוסף על המלון

Mercure Hotel Tilburg Centrum

⭐⭐⭐⭐
מלון מרקיור (Mercure Hotel Tilburg Centrum) – מלון ארבעה כוכבים במרכז טילבורג סמוך לאפטלינג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והשירות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Hotel ‘t Peperhuys

⭐⭐⭐
מלון ‘ת פפרהויס (Hotel ‘t Peperhuys) – מלון שלושה כוכבים בכפר קאצהובל (Kaatsheuvel), הנמצא במרחק 1.5 ק”מ מדה אפטלינג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות הנוחות והנקיון במקום.

למידע נוסף על המלון

Hostel Roots

אכסנית רוטס (Hostel Roots) – אכסנייה בעיירה טילבור במרחק נסיעה קמר מאפטלינג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המחיר הנוח והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Boomgalows De Roestelberg

בית הנופש בומגלוס דה רוסטלברג (Boomgalows De Roestelberg) – בית נופש בקאצהובל סמוך לאפטלינג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה, הניקיון, והצוות האדיב .

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

עם הכניסה אל האביב רמת הביקוש ללינה ליד פארק אפטלינג במגמת עליה. לאורך החודש יהיה אפשרי למצוא מקומות לינה יחסית בקלות גם זמן מועט יחסית לפני שמגיעים לפארק, אך לקראת סוף החודש מומלץ מאוד לעשות את ההזמנה מראש – כך שאם אתם מתכננים להגיע במהלך חופשת הפסח כדאי להזמין מקום לינה מראש. במידה ואתם רוצים להבטיח את מקומכם אבל חוששים להתחייב על מקום לינה בשל אי הוודאות השוררת כרגע תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המאפשרים ביטול בחינם.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באפטלינג

באפטלינג ישנם כ-170 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל Stella Suites Boutique Hotel), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (כמו Hotel Restaurant de Joremeinshoeve), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
amusement park) במרבית המקרים, ככל שמקום הלינה קרוב יותר לפארק כך לרוב גם המחיר שלו יהיה גבוה יותר. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מהעיירה קאצהובל אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור הפארק הלאומי Nationaal Park Loonse en Drunense Duinen, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את בית נופש Boomgalows De Roestelberg. במידה ואתם מגיעים לאפטלינג עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון ארבעה כוכבים GuestHouse Hotel Kaatsheuvel-Waalwijk ומלון שלושה כוכבים Hotel ‘t Peperhuys ודירת B&B Achterom.




המלצות ללינה באפטלינג

  • מלונות נוספים מומלצים באפטלינג הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg מלון Auberge Du Bonheur, ומלון Van der Valk Hotel Tilburg ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו Hotel Restaurant Hof van ‘s Gravenmoer, מלון Gr8 Hotel Oosterhout ומלון Hotel De Villa. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון ללא דירוג כוכב Hotel Duinrand Drunen, ומלון ללא דירוג כוכב Hotel-Herberg D’n Dries. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מקום אירוח B&B De Duinkant, דירת B&B Achterom, ווילות Villa BBB.
  • באזור העיירה קאצהובל יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באפטלינג מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל ומלון ארבעה כוכבים GuestHouse Hotel Kaatsheuvel-Waalwijk מלון ארבעה כוכבים Van der Valk Hotel Tilburg.

שאלות נפוצות על לינה באפטלינג

האזור הפופולארי ביותר ללינה באפטלינג הינו אזור העיירה קאצהובל, ובמיוחד בסמוך ל פארק השעשועים אפטלינג (Efteling
amusement park).

למשפחות המגיעות לאפטלינג אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - פארק הנופש TopParken – Résidence de Leuvert, מלון Hotel 't Peperhuys ומלון ארבעה כוכבים GuestHouse Hotel Kaatsheuvel-Waalwijk, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לאפטלינג לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון ארבעה כוכבים GuestHouse Hotel Kaatsheuvel-Waalwijk ומלון שלושה כוכבים Hotel 't Peperhuys ודירת B&B Achterom.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באפטלינג אנו מציעים להסתכל על Hostel Roots, מלון ללא דירוג כוכב Hotel Duinrand Drunen, ומלון ללא דירוג כוכב Hotel-Herberg D'n Dries.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

Booking.com