1. עמוד הבית
  2. »
  3. גרמניה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. דיסלדורף, גרמניה – מה עושים באזור, איך מגיעים ואיפה ישנים | Düsseldorf
  6. »
  7. דיסלדורף עם ילדים ובני נוער – מה עושים ואיפה ישנים בחופשה המשפחתית (אביב 2024)

דיסלדורף עם ילדים ובני נוער – מה עושים ואיפה ישנים בחופשה המשפחתית (אביב 2024)

4 אטרקציות ופעילויות לילדים ובני נוער בדיסלדורף והסביבה

אוטובוס התיירים של דיסלדורף

אוטובוס התיירים של דיסלדורף

אוטובוס התיירים של דיסלדורף מספק למשפחות עם ילדים דרך נוחה וגמישה לחקור את העיר, ומאפשר לגלות מגוון אטרקציות, מוזיאונים וציוני דרך בקצב שלכם. בזכות האפשרות לקפוץ ולרדת בכל תחנה תוכלו ליצור מסלול משלכם, מה שהופך את אוטובוס התיירים של דיסלדורף לבחירה מעשית עבור משפחות עם ילדים המחפשים חווית סיור מותאמת ונטולת טרחה.

שייט בדיסלדורף

שייט בדיסלדורף

שייט בדיסלדורף על נהר הריין מספק למשפחות עם ילדים דרך משעשעת ומרגיעה לחוות את העיר מנקודת מבט אחרת, תוך הצגת קו הרקיע של העיר, ציוני הדרך והנוף היפה של גדת הנהר. השייט מציע חוויה מהנה וחינוכית, המאפשרת למשפחות ללמוד על ההיסטוריה והמשמעות של הנהר והעיר תוך כדי התבוננות בנופים.

מוזיאון ניאנדרטל

מוזיאון ניאנדרטל, דיסלדורף

מוזיאון ניאנדרטל (Neanderthal Museum) הממוקם מחוץ לעיר הוא יעד מרתק למשפחות עם ילדים, המציע תערוכות אינטראקטיביות ומרתקות בנושאים ההיסטוריה, אורח החיים של הניאנדרטלים והאבולוציה של בני האדם. ילדים יכולים ליהנות מפעילויות מעשית, תצוגות חינוכיות ודגמים בגודל טבעי, מה שהופך את המוזיאון לחוויה מאירה ומשעשעת עבור מוחות צעירים המתעניינים באנתרופולוגיה והיסטוריה עתיקה. לא כדאי לפספס גם את מגדל התצפית הנהדר. אל המוזיאון ניתן להגיע בקלות בנסיעה של כ25 דקות ממרכז דיסלדורף או ברכבת קו S28.

מגדל הריין

מגדל הריין

מגדל הריין (Rheinturm) מציע נוף פנורמי מרהיב של העיר והריין ממרפסת התצפית שלו, מה שמבטיח חוויה בלתי נשכחת לילדים ולמבוגרים כאחד. המגדל כולל גם מסעדה מסתובבת, המאפשרת למשפחות ליהנות מארוחה תוך התבוננות בנוף המשתנה של הנוף העירוני.

אפשר למצוא פעילויות ואטרקציות נוספות שמתאימות למשפחות שמגיעות לחופשה בדיסלדורף כך שתוכלו לתכנן טיול שמתאים למשפחה שלכם – גם מבחינת גילי הילדים וגם מבחינת תחומי העניין שמדברים אליכם ולילדים שלכם. בקישור הזה תוכלו לראות שלל אפשרויות נוספות מעבר למה שמופיע ברשימה זו.

מלונות ודירות למשפחות בדיסלדורף

בקרב משפחות שמגיעות לחופשה בדיסלדורף יש שני פתרונות לינה פופולאריים – אופציה אחת היא לינה במלונות אשר מתאימים למשפחות והאופציה השנייה היא לינה בדירות.

מלונות פונקציונאליים למשפחות בדיסלדורף

כאשר בוחרים במלון שמתאים למשפחות חשוב לשים לב לשני דברים – שהמקום מאפשר אירוח של ילדים ושהוא גדול מספיק. משפחות רבות מחפשות מלון פונקציונאלי – שמצד אחד יהיה נוח ונעים ללון בו, אך מצד שני יציע את הלינה במחיר סביר יחסית. מלונות שכאלו לרוב לא יציעו מתקנים מפוארים, מספר בריכות או הפעלות לילדים, אבל יענו על הצרכים הבסיסיים של משפחות שמגיעות לחופשה בדיסלדורף. שימו לב שישנם מקומות שלא מאפשרים אירוח עם ילדים כלל או רק עם ילדים מעל גיל מסויים, על מנת להימנע ממקרים כאלו חשוב להכניס את גילאי הילדים באתרי החיפוש השונים. מבחינת החדרים כדאי לשים לב מעבר לגודל החדר גם למספר האורחים שהוא יכול להכיל והאם ניתן להוסיף לחדר מיטה או לא. בין המלונות הפונקציונאליים אשר מתאימים למשפחות בדיסלדורף אפשר למנות את Hampton by Hilton Düsseldorf City Centre ,Centerapartments Tonhallenstraße ,Holiday Inn Düsseldorf City – Toulouser Allee, an IHG Hotel ,Hotel Kö59 Düsseldorf – Member of Hommage Luxury Hotels Collection.

דירות למשפחות בדיסלדורף

האפשרות השנייה היא ללון בדירת נופש שמתאימה למשפחה. אפשרות זו לא פעם כדאית יותר, מאחר ומקבלים מקום מרווח יותר – בעוד שבמלון לא פעם הלינה היא בחדר אחד בדירות לרוב תהיה חלוקה לחדר וסלון או כמה חדרים. יתרון נוסף הוא שניתן להכין אוכל בדירה, וכך להכין ארוחת בוקר או כריכים למהלך היום. בין הדירות שמתאימות למשפחות בדיסלדורף אפשר למנות את Fourty Three Luxury Serviced Apartments ,The Red Apartments ,Apartments Jahnstraße.

מרכז העתיקהמרכז העתיקה – אזור הלינה הפופולארי, בין אם אתם מחפשים מלון או דירה למשפחה כדאי מאוד להזמין מראש (להזמנה עם אפשרות ביטול)

מאחר ומשפחות ישראלית לא פעם גדולות יותר מהמשפחה הממוצעת בעולם מציאת מקום מתאים יכולה להיות מאתגרת, ולכן מומלץ מאוד להזמין מקום לינה לפחות כמה שבועות לפני החופשה כדי שיהיה מבחר אפשרויות זמינות רחב יותר מתוכן תוכלו לבחור, המלצה זו מקבלת משנה תוקף כאשר מדובר בחופשה בשיא עונת התיירות. למי שחושש מהתחייבות ניתן לבצע הזמנה מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות. מאחר והלינה בחופשה משפחתית יכולה להיות עסק יקר כדאי לבדוק האם יש מבצעים והנחות בקישור הזה על אפשרויות לינה רלוונטיות עבורכם.
עוד על לינה בדיסלדורף תוכלו לקרוא בעמוד הזה.

השכרת רכב למשפחות בדיסלדורף

משפחות רבות שמגיעות לחופשה של כמה ימים בדיסלדורף בוחרות לשכור רכב בעבור יום אחד או יותר ולטייל גם במרחבים מסביב לדיסלדורף ולסוע עם הרכב למשל לאזור פרנקפורט ולראות נופים ומקומות נוספים בגרמניה ששונים ממה שרואים בדיסלדורף. חלק מהתיירים בוחרים לשכור רכב כבר בשדה התעופה הבינלאומי דיסלדורף אחרי הנחיתה, וחלק בוחרים לשכור רכב אחרי שהיו יום או יותר בדיסלדורף. כך או כך, כאשר מדובר ברכב שמתאים למשפחות מומלץ מאוד להזמין רכב מראש! רכבים אלו מבוקשים מאוד ולכן מבחר האפשרויות שעומדות להשכרה הולכות ומצטמצמות ככל שמחכים עם הזמנת הרכב. הדבר נכון במיוחד כאשר מחפשים רכבים גדולים (7 מקומות ויותר) או ואנים, במקרים אלו מומלץ להזמין אפילו מספר חודשים לפני החופשה כדי להבטיח רכב שמתאים לכם. למי שחושש מההתחייבות כדאי להזמין רכב בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך להיות בראש שקט אבל להשאיר מקום לשינויים. למי מכם שחשוב לו יותר החיסכון במחיר הרכב השכור כדאי להזמין רכב בקישור הזה ולהנות מהנחה ייחודית לגולשי הכל על, או להזמין רכב לואו קוסט בקישור הזה – אך שימו לב שרכבי לואו קוסט לרוב פחות מתאימים למי שמתכנן לסוע קילומטרים רבים ביום או לסוע בדרכים מאתגרות או שאינן סלולות בשל עלויות נלוות אשר מייקרות את המחיר ההשכרה הכולל.

הגעה משדה התעופה לדיסלדורף למשפחות

שדה התעופה הבינלאומי דיסלדורף נמצא במרחק 9 ק”מ ממרכז דיסלדורף וישנן כמה דרכים להגיע ממנו לדיסלדורף. האפשרות המועדפת על משפחות רבות היא להגיע אל ומהשדה עם הסעה – פרטית או משותפת. כאשר מגיעים לחופשה כל המשפחה גם הפער במחיר בין אפשרות זו לאחרות מצטמצם, והוא שווה בעבור הנוחות של האיסוף מהשדה וההורדה בפתח מקום הלינה, במיוחד כשמגיעים עם ילדים קטנים או עם מספר מזוודות. מומלץ לשריין מקום בהסעות מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם. אפשרות נוספת היא מוניות, בהן המחיר לא תמיד ידוע מראש, אבל הן נוחות מאוד. במידה ואתם נוחתים בשעות מאוחרות, בהן כבר אין מוניות רבות שמחכות מחוץ לשדה, כדאי מאוד להזמין מונית מראש, למשל באפשרות הזו, כדי להבטיח שיהיה נהג שיחכה לכם ויסיע אתכם למלון או לדירה. ניתן כמובן גם להגיע עם תחבורה ציבורית, שהיא האופציה הזולה ביותר, אך לרוב הכי פחות נוחה – יש צורך להחליף קו או ללכת בתוך העיר עם המזוודות במידה ומקום הלינה לא סמוך לתחנת הרכבת או האוטובוס ויש תלות בלוח זמני הנסיעות הקבוע – דבר שיכול להגביל. אפשר להזמין כרטיסים לתחבורה הציבורית מהשדה לדיסלדורף בקלות באתר הזה, בו תוכלו גם להשוות בין אפשרויות הנסיעה השונות בתחבורה הציבורית. כדאי לדעת ששם השדה באנגלית הוא Düsseldorf International Airport וכי הקיצור שלו (כמו שמופיע על כרטיס הטיסה) הוא DUS‏.
תוכלו לקרוא עוד מידע על השדה בעמוד שדה התעופה הבינלאומי דיסלדורף.

משפחות רבות בוחרות לסוע בין השדה ודיסלדורף עם הסעה, ולכן כדאי לשריין מקום מראשמשפחות רבות בוחרות לסוע בין השדה ודיסלדורף עם הסעה ולכן כדאי לשריין מקום מראש




המלצות למשפחות המבקרות בדיסלדורף

  • אופי החופשה תלוי מאוד בתחומי העניין של הילדים ובגילאים שלהם. תוכלו למצוא בדיסלדורף אטרקציות ואתרים שיתאימו למגוון תחומי עניין ולבנות את החופשה לפי מה שמתאים למשפחה שלכם.
  • בשבועות הקרובים ישנה מגמת עלייה בביקוש ללינה למשפחות בדיסלדורף מה שהופך את מציאת מקום הלינה המתאים לכם לבעייתית יותר. לכן, כדאי להזמין שבועיים מראש מקום לינה למי שמגיע לחופשה במהלך האביב, ושלושה שבועות מראש למי שמתכנן להגיע לחופשה בקיץ. אנו ממליצים לעשות את ההזמנה מראש בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם כך שתוכלו לשמור על גמישות.
  • במקרים רבים הלינה היא אחת ההוצאות המשמעותיות בחופשה המשפחתית בגרמניה בכלל ובדיסלדורף בפרט. תוכלו לנסות להוזיל אותה ולחפש הנחות ומבצעים בקישור הזה בעבור מלונות או דירות שרלוונטיים למשפחה שלכם.
  • לא פעם מציאת מסעדה שמתאימה גם לילדים ויש בה מנות שמתאימות גם לילדים בררניים בדיסלדורף יכולה להיות בעייתית. יש כמה רשתות בגרמניה שכוללות תפריטים ידידותיים לילדים, מרחבי משחק או אטרקציות ייחודיות לילדים שיכולות להיות בחירה בטוחה, למשל Bob & Mary ורשתות כמו מקדולנדס.
  • אם אתם לנים בדירה, או רוצים להוזיל מעט את ההוצאות על אוכל במהלך היום תוכלו לעצור באחד מהסופרים בדיסלדורף ולהצטייד בפירות, חטיפים או לחם וממרחים. יש כמה רשתות להם סניפים רבים בגרמניה, למשל Edeka או Aldi.
  • במידה ואתם מתכננים לצאת מדיסלדורף לטיול עם רכב שכור ברחבי גרמניה מומלץ מאוד לעשות את ההזמנה לפחות שבועיים-שלושה לפני החופשה. יש ביקוש רב לרכבים מרווחים למשפחות, במיוחד במהלך הקיץ, ולכן כדי להשאיר לכם מבחר אופציות לבחור מתוכן מומלץ לעשות את ההזמנה כמה שיותר מוקדם. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להשאיר פתח לשינויים.
  • בחלק מהאטרקציות בדיסלדורף יש כרטיסים מוזלים לילדים או כרטיסים ללא תשלום מתחת לגיל מסויים. כדאי תמיד לברר זאת בכניסה לאטרקציה במידה וקונים כרטיסים בקופות. במידה ורוכשים כרטיסים מראש שימו לב שאתם מסמנים את כמות הכרטיסים הנכונה עבור כל טווח גילים.