מלונות מומלצים ליד קאסה באליו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד קאסה באליו בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים ליד קאסה באליו בברצלונה

Hotel Palace GL

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון 5 כוכבים זה הוא מהמבוקשים והמומלצים בברצלונה. מלון מפואר המעניק למבקרים בו שירות מושלם… למידע נוסף…

Catalonia Eixample 1864

⭐⭐⭐⭐
מלון זה הוא מלון לזוגות או משפחות, שרוצות מלון תכליתי לא מפואר הקרוב לאתרי תיירות בחלקם היוקרתי יותר (המיועד בעיקר לשופינג). לבאים עם… למידע נוסף…

Casa Gracia Barcelona Hostel

אכסנייה קלאסית לצעירים שרוצים לחסוף כסף. מהאכסניות המבוקשות ואהובות על צעירים בברצלונה… למידע נוסף…

Apartamentos GIR80

הדירות מומלצות לדעתינו לקבוצות ולמשפחות. הם מעניקות תמורה יפה לכסף. אומנם הן לא ממש על הרמבלה אך הן קרובות יחסית. שווה לקחת את ההצעות… למידע נוסף…

Suites Avenue

מתאים למי שמחפש לינה המתאימה למשפחות או לקבוצות שלא חשוב להם להיות ממש במרכז ברצלונה – אך עדיין מעוניינים להיות קרובים אליו… למידע נוסף…

Primavera Hostel

אכסניה המיועדת לצעירים ולחובבי ז’אנר פונקציונאלי וזול זה של לינה ברחבי אירופה – סטודנטים המטיילים בברצלונה תוך כדי מסע בספרד? למידע נוסף…

Hostal Martinval

⭐⭐
בית ההארחה מציע חדרי אירוח מודרניים, שלרובם יש חדר רחצה פרטי. מלון המתאים למי שמחפש מיקום מרכזי לצד קרבה לאמצעי תחבורה רבים… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בברצלונה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם קאסה באליו במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד קאסה באליו

קאסה באליו (Casa Batlló), הבית אותו שיפץ גאודי, נחשב לאחד הבניינים המרתקים הנמצאים בברצלונה ולאחד מאתרי החובה של העיר, לפחות במבט מבחוץ.

אזור הקאסה באליו, כמו כל אזור רובע האישמפלה, הוא אחד האזורים המבוקשים ללינה בברצלונה. היתרונות של לינה באזור זה בעיר הן קרבה לאתרים המרכזיים ברובע וכן לרובע הגותי ולראמבלס, ולאזורי הקניות והבילויים האקסלוסיביים של ברצלונה – הרחובות פסאז’ דה גרסיה ודיאגונל.

לרובע ישנה נגישות גבוהה, בעיקר ככל שמתקרבים לכיכר קטלוניה (אליה מגיע ה”איירבוס”, אוטובוס התיירים – ראה טיסות לברצלונה) אך כל האזור הוא נגיש ומרושת בתחנות מטרו. החסרון בבחירת מלון באזור זה הוא בעיקר המחיר.
בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון מאסטיק ברצלונה ג’י.אל (Majestic Hotel &amp Spa Barcelona GL), מלון HCC סנט מוריץ (HCC St. Moritz Hotel) ומלון קוניטיננטל פלאסנטה (Hotel Continental Palacete).




המלצות על דירות ומלונות ליד קאסה באליו בברצלונה

  • אזור הקאסה באליו מבוקש מאוד ללינה ויחסית יקר בגלל המיקום שלו במרכז השדרות היוקרתיות פאסז’ דה גארסיה.
  • אזור זה מומלץ למי שבא לעיר לחופשת שופינג ומאפשר לרדת מהמלון ולהתחיל במסע קניות.
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • זה הוא אחד האזורים היפים של ברצלונה, הוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד ומתאים מאוד ללינה לחופשה רומנטית בברצלונה כדוגמת ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראה גם מלונות לחופשה רומנטית בברצלונה)
  • האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – כמו החלקים הצפונים של האישאמפלה (ראה מלונות באישאמפלה) או באזור סנטס -מונז’יאק. (ראה עוד תחת מלונות ליד מונז’ואיק). למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמודים על השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד.
  • למי שמעוניין ללון בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון. קרא עוד בנושא תחת חופשה בברצלונה בקיץ.
  • המלונות באזור זה במיוחד עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זולים – מלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.



Booking.com