מלונות מומלצים ליד פארק סיוטאדלה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד פארק סיוטאדלה בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים ליד פארק סיוטאדלה בברצלונה

Vincci Gala

⭐⭐⭐⭐
ממוקם באזור המזרחי של רובע הL’Eixample, במרכז העיר ברצלונה. המלון שוכן בארמון מוגן מהמאה ה19, החזית, הרצפה וגרם המדרגות הם מקוריים ועברו… למידע נוסף…

Colón Hotel Barcelona

⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים שנמצא בסמוך לקתדרלה של ברצלונה. היתרון המרכזי של המלון הוא המיקום שלו. החסרון המרכזי הוא מחיר יקר במעט (בעונת התיירות)… למידע נוסף…

Pensió 2000 Hotel

⭐⭐
יתרונות המלון הם מחיר טוב יחסית וקירבה למטרו, מה שיספק את המגיעים לעיר לטובת סיורים באתרים מרכזיים ביום ופחות את אלה שרוצים להיות… למידע נוסף…

Hotel Colonial

⭐⭐
מלון שני כוכבים אשר ממוקם בעיר ברצלונה. המלון נמצא במרחק הליכה של 5 דקות מכיכר קטלוניה (Plaza Catalunya)… למידע נוסף…

Hip Karma Hostel

אכסניה מומלצת למי שרוצה לינה פונקציונאלית במחיר נמוך בעיר ברצלונה – מתאים במיוחד לסטודנטים וצעירים (כמה מהקמפוסים של אוניברסיטת… למידע נוסף…

Inside Barcelona Apartments Mercat

הוא מלון דירות פשוט אנטימי ונוח. ממוקם במקום סמוך לפארק סיוטדלה (Ciutadella Park) – פארק המצודה מצד אחד, ובסמוך למוזיאון פיקאסו (Picasso Museum)… למידע נוסף…

Grand Hotel Central Barcelona

⭐⭐⭐⭐⭐
הוא מלון בוטיק מעוצב ואטרקטיבי שר שוכן ברובע ברן (הרובע הקטן) בסמוך לרובע הגותי, קתדרלת אוליה הקדושה ומוזיאון פיקאסו…. למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בברצלונה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור פארק סיוטאדלה עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד פארק סיוטאדלה

פארק המצודה, אשר נקרא גם הסיוטאדלה, הוא הפארק המרכזי של העיר ברצלונה הכולל בתוכו את הפרלמנט הקטלוני, גן החיות והמוזיאונים לזואולוגיה וגיאולוגיה. בפארק מתקיימים לא פעם אירועים “חינמיים” וירידים לילדים ולמבוגרים במהלך חודשי הקיץ והאביב (ראו בדף אירועים בברצלונה), ובאופן כללי הפארק הוא יעד אידיאלי לביקור עם ילדים ולטיולי זוגות.
הפארק מוקף ברובעים שונים של העיר מכל כיוון שלו, ולכן הלינה סמוך לפארק תלויה בעיקר באיזה רובע נמצא המלון. מצפון הוא גובל ברובע האישמפלה המאופיין בבתי עשירים ובסגנון המודרניסטה פורץ הדרך של ברצלונה, והוא אחד האזורים המבוקשים ביותר ללינה (ראו גם מלונות באישמפלה). בחלק זה של האישמפלה שצמוד לפארק יש מעט מלונות.

ממערב הפארק גובל באזור לה ריברה ואל בורן שמהווה חלק מהעיר העתיקה (סיוטאט וולה) של ברצלונה. הלינה ברובע הקטן אל בורן מומלצת מאוד לצעירים שרוצים להיות קרובים למוקדי הבילוי (במיוחד בקיץ) ומי שרוצה להיות קרוב לאתרים מרכזיים מצד אחד אך במחיר זול יחסית – ראו מלונות ברובע אל בורן. שני אזורים אלו (האישמפלה מצפון לפארק ולה ריברה ממזרח לפארק) הם הרלוונטיים ביותר ללינה לרוב התיירים, כשמתוכם ריכוז המלונות הגדול ביותר נמצא בלה ריברה ואל בורן.
מדרום הפארק נושק לשכונת לה ברצלונטה הקטנטנה (שבה נמצא נמל פורט וול)- שכונה שנבנתה במאה ה-18 כדי ליישב את חלק מתושבי שכונת לה ריברה שהעותקו למקומם על מנת לבנות את פארק הסיוטאדלה עצמו. הלינה בו כדאית למי שרוצה להיות קרוב לים וקצת יותר יקרה ממלונות באותה הרמה באזורים אחרים (ראו מידע על מלונות באזור פורט וול). באזור זה יש הרבה פחות מלונות מאשר בריברה.
ממזרח הפארק גובל בשכונת לה וילה אולימפיקה שנבנתה בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים לצורך האולימפיאדה של שנת 1992. בשכונה זו מספר מלונות מפורסמים בעלי ארכיטקטורה נודעת לציון. זהו איזור מרוחק יותר מאתרי התיירות של העיר ולכן פחות רלוונטי ללינה, ובו נמצאים מספר קטן ביותר של מלונות.
בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון הדירות אינסייד ברצלונה (Inside Barcelona Apartments Mercat), מלון קולוניאל (Gargallo Hotel Colonial), מלון אן אייץ’ פודיום (NH Podium) והוסטל היפ קארמה ברצלונה (Hip Karma Hostel).
קראו עוד על: פארק סיוטאדלה




המלצות על דירות ומלונות ליד פארק סיוטאדלה בברצלונה

  • מדרום וממערב לפארק למי שמעוניין ללון בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון. קרא עוד בנושא תחת חופשה בברצלונה בקיץ.. בחלקים הסמוכים לפארק מצפון נושא זה פחות מרכזי.
  • למי שמעוניין ללון מצפון לפארק. לינה באזור זה מומלצת מאוד למי שמחפש לינה זולה בברצלונה. לדוגמא המלונות בו זולים 20-30 אחוז מהמלונות המקבילים ברמה על הראמבלס. בנוסף יש באזור לא מעט הוסטלים ודירות זולות שמספקות אופציות טובות למשפחות (ראה מלונות למשפחות בברצלונה) בנוסף במיוחד ככל שמתרחקים מהפארק באזור זה ניתן למצוא חניה באופן קל יחסית. לחלק לא מבוטל מהמלונות והדירות באזור ישנה חניה פרטית במחירים הוגנים או בחינם, וישנם גם מספר אפשרויות נוחות לחניה ציבורית. לכן אזור זה מתאים למי שמגיע עם רכב שכור לברצלונה (ראה גם השכרת רכב בספרד).
  • עוד חשוב לומר לגבי החלק הצפוני של הפארק. אזור זה משלב אפשרויות לינה מרווחות וזולות יחסית, ועל אף שאינו ממש המרכז הוא נגיש בנסיעה קצרה ונוחה לחלקים המרכזיים של ברצלונה. לכן אזור זה מאד מומלץ למשפחות (ראה גם מלונות למשפחות בברצלונה), קבוצות ומי שמחפש מלונות זולים בברצלונה.
  • למי שמתעניין באזור שמדרום וממערב לפארק בחלקים של אזור אל ברן והעיר העתיקה של ברצלונה הסמוכים לפארק.כדאי לדעת ש זה הוא אחד האזורים היפים של ברצלונה, הוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד ומתאים מאוד ללינה לחופשה רומנטית בברצלונה כדוגמת ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראה גם מלונות לחופשה רומנטית בברצלונה)



Booking.com