מלונות מומלצים ליד נמל ברצלונה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד נמל ברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים ליד נמל ברצלונה

Hotel Medinaceli

⭐⭐⭐⭐
ממוקם בארמונו המקורי של דוכסי מדינאסלי. המלון שוכב ברחוב שקט החוצה את רחוב הראמבלאס (Las Ramblas) מהפורסם וממש קרוב לנמל של ברצלונה. אתרים… למידע נוסף…

Hostel One Ramblas

אכסניה קלאסית. פשוטה, צעירה, מרתקת באנשים המגיעים אליה זולה ומרכזית. למי שמעוניין בתחנת ביינים לנסיעה ברכבת (מתחם סנטס קרוב מאוד) או… למידע נוסף…

Hotel Grums Barcelona

⭐⭐⭐⭐
יתרונות המלון הם מחיר טוב יחסית וקירבה למטרו, מה שיספק את המגיעים לעיר לטובת סיורים באתרים מרכזיים ביום ופחות את אלה שרוצים להיות… למידע נוסף…

Hotel Colonial

⭐⭐⭐⭐
מלון מרכזי מאד, חדרים נקיים. מתאים מאד עבור הורים לילד עד גיל 4 המבקשים לחסוך את עלויות הלינה עבורו או אנשים בעלי מוגבלויות או המבקשים… למידע נוסף…

Miramar Barcelona

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מיראמר ברצלונה (Miramar Barcelona) מציע סביבה ציורית בינות לגינות הר המונטז’ואיק (Montjuïc Mountain), ומשקיף לים התיכון. הוא מציע 2 בריכות שחייה… למידע נוסף…

Inside Barcelona Apartments Mercat

הוא מלון דירות פשוט אנטימי ונוח. ממוקם במקום סמוך לפארק סיוטדלה (Ciutadella Park) – פארק המצודה מצד אחד, ובסמוך למוזיאון פיקאסו… למידע נוסף…

Arc La Rambla

⭐⭐⭐
ממוקם ממש על שדרות לאס רמבלאס (Las Ramblas) המרכזיות. כ5 דקות הליכה מהמלון נמצא נמל העיר. במרחק 10 דקות הליכה מהמלון תגיעו אל פלאזה קטלוניה… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בברצלונה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור נמל ברצלונה במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד נמל ברצלונה

נמל ברצלונה (Port Vell) היסטוריה בת 2,000 שנה.

הנמל הישן של ברצלונה (Port Vell) הוא אזור מתוייר מאוד בברצלונה. הוא כולל קרבה לאתרים חשובים כמו עמוד קולומבוס, הראמבלס ואחרים, קרבה למוקדי קניות כמו המרה מגנום, ולמסעדות ובתי קפה רבים.

באזור הנמל ניתן למצוא מלונות מכמה סוגים. יש לא מעט דירות ודירות סטודיו הניתנות להשכרה (למשל – Bcn Port Vell, Friendly Rentals Palace, H10 Port Vell). ישנם כמה מלונות חמישה כוכבים וארבעה כוכבים (מעטים יחסית).
הלינה באזור קצת מנותקת מהחלק המרכזי של העיר העתיקה, אך היא מומלצת למי שמחפש קרבה לאתרי החוף, נוף של ים ומוכן לשלם על כך (לרוב המלונות פה יקרים ביחס למה שהם נותנים אם משווים זאת למלונות אחרים בעיר).
בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון W ברצלונה (W Barcelona), מלון קטלוניה פורט (Catalonia Port) ומלון יורוסטארס גראנד מרינה הוטל ג’י אל (Eurostars Grand Marina Hotel GL).




המלצות על דירות ומלונות ליד נמל ברצלונה

  • הנמל הוא מרכז תיירותי מעניין – אל אף שאינו מוכר כמו הראמבלס ואינו מרכזי כמו כיכר קטלוניה עדיין ניתן למצוא בו אפשרויות לינה במרכז תיירותי שוקק, פעיל ונגיש במחירים טובים יותר עבור איכות לינה גבוהה יותר.
  • למי שמעוניין ללון בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון. קרא עוד בנושא תחת חופשה בברצלונה בקיץ.
  • המלונות באזור זה במיוחד עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זולים – מלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • המלונות באזור זה יחסית יותר צפופים מחלקים פריפריאליים יותר של ברצלונה כמו סנטס, מונז’ואיק והאישאמפלה. לכן קבוצות גדולות ומשפחות גדולות המחפשות דירות אירוח מרווחות יעדיפו לרוב מלונות יותר מרוחקים מאזור זה. ראה עוד תחת מלונות למשפחות בברצלונה.
  • זה הוא אחד האזורים היפים של ברצלונה, הוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד ומתאים מאוד ללינה לחופשה רומנטית בברצלונה כדוגמת ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראה גם מלונות לחופשה רומנטית בברצלונה)
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – כמו החלקים הצפונים של האישאמפלה (ראה מלונות באישאמפלה) או באזור סנטס -מונז’יאק. (ראה עוד תחת מלונות ליד מונז’ואיק). למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמודים על השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן מלון Chic & Basic Ramblas (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Andante Hotel (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com