מלונות מומלצים ליד מנזר מונסרט ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד מנזר מונסרט: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 דירות מומלצות ליד מנזר מונסרט בברצלונה

Hotel Abat Cisneros Montserrat

⭐⭐⭐
למלון אבאט סיסנרוס מונטסראט יש מיקום מעולה ממש ליד מנזר מונסרט (Montserrat), שראשיתו משנת 1563. הוא מציע אינטרנט אלחוטי חינם במקומות הציבור… למידע נוסף…

Guilleumes Montserrat

בית ההארחה גייאומס (Guilleumes Montserrat) – בית הארחה בסגנון כפרי במוניסטרול דה מונסרט אשר נמצאת בלב שמורת הטבע, כך שבמקום תקבלו חווית לינה שונה לגמרי מאשר בברצלונה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Apartments Mo

דירות מו (Apartments Mo) – אלו הן שתי דירות אשר נמצאות במוניסטרול דה מונסרט, ומתאימות כתחנה בין ברצלונה לפירנאים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 ולכן דירות אלו יכולות להיות פתרון מצויין גם בעבור משפחות אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בברצלונה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור מנזר מונסרט עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד מנזר מונסרט

מנזר מונסרט (Monistrol de Montserrat) אחת האטרקציות הפופולריות ביותר מחוץ לברצלונה.

מונסרט (‏Monistrol de Montserrat) הוא מצודת נזירים בנדיקטית הממוקמת (או יותר נכון חצובה) על הר מדהים ביופיו במרחק כשעה נסיעה ברכבת לכיוון צפון מערב מברצלונה.
אזור המונסרט (המנזר והפארק הלאומי) נחשב ליעד תיירותי מהחשובים שנמצאים מחוץ לברצלונה.
הבעיה שבאזור זה אין הרבה מלונות והוא לא כל כך מומלץ ללינה. הוא מתאים בעיקר למי ששוכר רכב ונוסע לטיול בספרד (לרוב לאזור צפון ספרד, חבל קטלוניה והפירנאים) בכלל (ראה השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד) או רוצה לעצור בדרך לסקי באנדורה ורוצה ללון באזור לחניית ביניים.

בתוך מתחם המנזר ישנו מלון אחד בלבד, ועוד שלושה שנמצאים ליד הרכבל שעולה אל ההר. אך באזורים המרוחקים יותר (בעיירות הסמוכות: כמו Monistrol, Manresa ישנם מלונות נוספים שמאפשרים אופציות לינה נעימות יותר).

בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון הדירות מונסרט אבט מארסט (Apartamentos Montserrat Abat Marcet), הוסטל גיליומס (Hostal Guilleumes) ומלון הדירות מו (Apartments Mo).

קרא עוד על: מנזר מונסרט




המלצות על מלונות ודירות ליד מנזר מונסרט בברצלונה

  • סביב המנזר אין הרבה אופציות לינה. כולם נמצאות במרחק נסיעה של 10-30 דקות מהמקום. הלינה באזור המנוסרט מותאמת בעיקר למי שזו תחנת עצירה בטיול באזור או נקודה לטיול כוכב.
  • למי שמעוניין ללון בקיץ - בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון. קרא עוד בנושא תחת חופשה בברצלונה בקיץ.
  • באזור זה ניתן למצוא חניה באופן קל יחסית. לחלק לא מבוטל מהמלונות והדירות באזור ישנה חניה פרטית במחירים הוגנים או בחינם, וישנם גם מספר אפשרויות נוחות לחניה ציבורית. לכן אזור זה מתאים למי שמגיע עם רכב שכור לברצלונה (ראה גם השכרת רכב בספרד).



Booking.com