כרטיסים לליברפול נגד קריסטל פאלאס – אפריל, 2024

סקירת מומחים טיפים למטיילים המעוניינים לצפות בליברפול נגד קריסטל פאלאס שצפוי להתרחש ביום שבת, 13 אפריל 2024, 15:00(זמן המשחק לא סופי). ליברפול מארחת במגרשה הביתי את קריסטל פאלאס, אשר תרצה לנצח את הקבוצה המעוטרת ביותר בליגה האנגלית באצטדיון אנפילד, אך ליבפרול יעשו את מירב המאמצים כדי שזה לא יקרה.

ליברפול נגד קריסטל פאלאס - מידע כללי

ליברפול מארחת במגרשה הביתי את קריסטל פאלאס, אשר תרצה לנצח את הקבוצה המעוטרת ביותר בליגה האנגלית באצטדיון אנפילד, אך ליבפרול יעשו את מירב המאמצים כדי שזה לא יקרה.
תאריך המשחק של ליברפול נגד קריסטל פאלאס: יום שבת, 13 אפריל 2024, 15:00(זמן המשחק לא סופי).

מבט מבחוץ על אצטדיון אנפילדמבט מבחוץ על אצטדיון אנפילד

המלצות לרכישת כרטיסים למשחק ליברפול נגד קריסטל פאלאס

משחק זה הוא מהמשחקים המבוקשים ביותר שיש לקבוצה, ובהתאם לכך האצטדיון צפוי להגיע לתפוסה כמעט מלאה - וייתכן שאף יהיה מלא לגמרי. לכן מחירי הכרטיסים למשחק גבוהים במיוחד, אפילו בהשוואה למשחקים אחרים של הקבוצה ונחטפים במהירות רבה יותר. ההמלצה שלנו במשחקים אלו (בניגוד למשחקים אחרים בהם אפשר אולי להזמין באתר או בעיר עצמה ולהסתמך על כרטיסים שישארו) להזמין מראש! ראו מידע נוסף על כרטיסים לכדורגל בליברפול. טווח המחירים למשחק זה נע בין 1411 עד 3740 ש”ח.

המלצות לטיסות למגיעים למשחק ליברפול נגד קריסטל פאלאס

מחירי הטיסות לאירוע זה יהיו במחירים סבירים כיוון שמדובר בתקופת מידל סיזן, מה שאומר שמחירי הטיסות אומנם לא גבוהים כמו בקיץ, אך גם לא נמוכים כמו בחורף. הדבר נכון בין אם בוחרים לטוס לליברפול ובין אם בוחרים לטוס ללונדון ומשם לסוע לליבפרול למשחק. יחד עם זאת, מאחר וכרטיסי המשחק יכולים להיות יקרים מאוד, שווה כן לחשוב על שיטות לצמצום במחיר הטיסה כמו הזמנה של הטיסה / חבילה זמן רב מראש או לחילופין מציאת הצעה טובה ברגע האחרון. אופציה אחרת היא הזמנה של טיסה עם עצירת ביניים נסבלת שלא מאריכה את המסלול בהרבה ולא טיסה ישירה. בנוסף, מומלץ ביותר להזמין טיסות למשחק זה - בין אם בנפרד ובין כחבילה מלאה - מיד אחרי פרסום התאריכים הראשוניים של המשחק ולא לחכות לתאריכים הסופיים למי שיכול טיפה להתגמש, וכך להזמין מקום בטיסות לפני שהמחירים עולים. למי מכם שבוחר להזמין טיסה עוד לפני שתאריך המשחק נקבע באופן סופי כדי לקחת טווח בטחון של יומיים לפני ויומיים אחרי תאריך המשחק עצמו.

המלצות למלונות למגיעים למשחק ליברפול נגד קריסטל פאלאס

בכל הנוגע למלונות בליברפול יש פחות לחץ בעונה זו של השנה - המחירים יהיו טובים ואין בעיה ממשית למצוא מקום פנוי בעיר, לכן שווה לחשוב על וויתור של הזמנה מראש למי שלא מוגבל יחסית באופציות הלינה שלו. ההזמנה מראש מומלצת בזמן זה במיוחד למחפשים מלונות ספציפיים כמו משפחות וקבוצות המחפשות חדרי מלונות ודירות גדולות יחסית. מצד שני זוגות ובודדים יכולים להשיג אחלה הצעות מחיר של הרגע האחרון למלונות השונים בליברפול בעונה זו. יחד עם זאת כן הינו להזמין מקום לינה מראש עם אפשרות ביטול בחינם עד ליום או יומיים לפני תאריך השהות - למשל בקישור זה - וכך מצד אחד להבטיח לעצמכם מקום במלון או דירה שמתאים לכם, ומצד שני להשאיר לכם את האפשרות לבטל את השהות במידה ותמצאו חלופה טובה יותר.

המלצות כלליות למגיעים למשחק ליברפול נגד קריסטל פאלאס בלונדון

  • הלחץ על כרטיסים למשחק זה הוא כאמור גבוהה, ולכן הדירבון להזמין מראש את כרטיסי המשחק עולה ככל שמדובר בקבוצת נוסעים גדולה יותר.

  • למי שמעוניין בחווית כדורגל אנגלי מלאה, כדאי לשלב את המשחק הזה עם משחקים נוספים המתקיימים באנגליה - לרשימת המשחקים המלאה בלונדון לחצו על הקישור הזה, לרשימת המשחקים המלאה במנצ'סטר לחצו על הקישור הזה. כדאי להסתכל על אחד מהמשחקים הבאים:

    מנצ’סטר סיטי – לוטון במנצ’סטר, צ’לסי – אברטון בלונדון או ארסנל – אסטון וילה בלונדון.
  • חודש אפריל בליברפול מתאפיין בתנודתיות רבה במזג האוויר, אביב אמיתי, ולכן ייתכן וביום המשחק יהיה מזג אוויר יחסית נעים וייתכן ומזג האוויר יהיה קריר או גשום. כדי להימנע מהפתעות אנו ממליצים לבדוק את התחזית ליום המשחק פעם אחת בארץ כאשר אורזים את הבגדים לנסיעה ופעם שנייה בבוקר המשחק, ובהתאם להחליט עם איזה ביגוד להגיע והאם לקחת מטרייה או לא (בעיקר לדרך למגרש, האצטדיון עצמו מקורה).
  • במשחק זה צפויים להיות מוצעים במערכות השונות גם כרטיסים בודדים. כלומר כרטיסים זולים יותר - בהם הישיבה אינה בזוגות - שהסוכנים השונים מנסים למכור יותר במהירות. שימו לב שאם אתם מזמינים כרטיסים אלו, תזכו להנחה (לעיתים אף הנחה משמעותית) אך ודאו שאינכם טועים ומזמינים אותם למרות שאתם מתכוונים לשבת כזוג.

  • שימו לב כי המועד של משחק זה אינו סופי, זאת מאחר ומשחקי הליגה האנגלית נקבעים טנטטיבית זמן רב לפני מועד המשחק עצמו. המשמעות של זה היא שתאריך המשחק עשוי לזוז ולהשתנות בהתאם לאחד מהימים בהם מתקיימים משחקים. במקרה של הליגה האנגלית מדובר בימים שבת, ראשון ושני, כאשר לרוב (אך לא תמיד) המשחקים של הקבוצות הגדולות יתקיימו בימי ראשון.

  • נושא משחקי הכדורגל הוא נושא פחות מוכר לתייר המומצע בהשוואה למלונות, טיסות וכדומה. לכן אנו מאוד ממליצים לקרוא את החלק באתר העוסק במושגים והמלצות כלליות למעוניינים לצפות במשחק או הופעה בחו"ל. בנוסף, מומלץ להתייעץ עימנו אם יש לכם התלבטות כזו או אחרת.