מלונות מומלצים בסנט קונסטנטין והלנה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסנט קונסטנטין והלנה - הסקירה המקיפה על מלונות בסנט קונסטנטין והלנה. אזורי הלינה המומלצים בסנט קונסטנטין והלנה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסנט קונסטנטין והלנה.

5 מקומות לינה מומלצים בסנט קונסטנטין והלנה

Astor Garden Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אסטור גרדן (Astor Garden Hotel) – מלון חמישה כוכבים באזור מנזר סנט קונסטנטין והלנה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי ומרכז הספא.
למידע נוסף על המלון

Romance Hotel and Family Suites

⭐⭐⭐⭐
רומנס הוטל אנד פמילי סיוטס (Romance Hotel and Family Suites) – מלון ארבעה כוכבים באזור חוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

Primorski Hotel

⭐⭐⭐
מלון פרימורסקי (Primorski Hotel) – מלון שלושה כוכבים באזור חוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והניקיון.
למידע נוסף על המלון

ApartComplex Splendid

⭐⭐⭐
מלון אפרטקומפלקס ספלנדיד (ApartComplex Splendid) – מלון דירות באזור החוף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

ALLURE VARNA studios

⭐⭐
מלון דירות אלור וארנה סטודיו (ALLURE VARNA studios) – דירה באזור החוף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הצוות האדיב ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה בסנט קונסטנטין והלנה במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש מבצעים או הנחות רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסנט קונסטנטין והלנה

בסנט קונסטנטין והלנה ישנם כ-80 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל ALLURE VARNA studios).
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו אזור חוף סנט אליאס (Saint Elias Beach) ובמיוחד ליד מנזר סנט קונסטנטין והלנה (Monastery Saints Constantine and Helena), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Primorski Hotel. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

אזור המנזר הינו אחד מאזורי הלינה המועדפים על תיירים המגיעים לסנט קונסטנטין והלנהאזור המנזר הינו אחד מאזורי הלינה המועדפים על תיירים המגיעים לסנט קונסטנטין והלנה




המלצות ללינה בסנט קונסטנטין והלנה

  • מלונות נוספים מומלצים בסנט קונסטנטין והלנה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Villa Chinka by Astor Garden Hotel ומלון Aquahouse Hotel & SPA, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Azalia Beach Hotel Balneo & SPA ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Atlant Hotel. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון Hotel Amfora. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים בית הארחה Guest House La Casa.
  • מרבית התיירים שבוחרים לקחת מלון בסנט קונסטנטין והלנה מעדיפים ללון כאמור באזור מנזר סנט קונסטנטין והלנה (Monastery Saints Constantine and Helena), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות חניה למגיעים עם רכב ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדאי להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בסנט קונסטנטין והלנה למשל מלון חמישה כוכבים Astor Garden Hotel, מלון ארבעה כוכבים Romance Hotel and Family Suites, מלון חמישה כוכבים Villa Chinka by Astor Garden Hotel ומלון שלושה כוכבים Primorski Hotel.
  • בסנט קונסטנטין והלנה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בסנט קונסטנטין והלנה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בסנט קונסטנטין והלנה

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בסנט קונסטנטין והלנה ניתן למנות את Astor Garden Hotel, Romance Hotel and Family Suites, Primorski Hotel, ApartComplex Splendid,ו- ALLURE VARNA studios.

למשפחות המגיעות לסנט קונסטנטין והלנה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון Primorski Hotel, מלון Romance Hotel and Family Suites ומלון Aquahouse Hotel & SPA, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לסנט קונסטנטין והלנה כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב כדאי להזמין מקום לינה עם חניה, במיוחד אם אתם מגיעים בקיץ. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון חמישה כוכבים Astor Garden Hotel, מלון ארבעה כוכבים Romance Hotel and Family Suites, מלון חמישה כוכבים Villa Chinka by Astor Garden Hotel ומלון שלושה כוכבים Primorski Hotel.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בסנט קונסטנטין והלנה אנו מציעים להסתכל על ApartComplex Splendid, מלון Hotel Amfora.

Booking.com