מלונות מומלצים ברבדה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות ברבדה - הסקירה המקיפה על מלונות ברבדה. אזורי הלינה המומלצים ברבדה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים ברבדה.

5 מקומות לינה מומלצים ברבדה

Emerald Beach Resort & Spa

⭐⭐⭐⭐⭐
אתר הנופש והספא אמרלד ביץ’ (Emerald Beach Resort & Spa) – אתר נופש חמישה כוכבים בסמוך לחוף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אנשים ומומלץ בזכות 3 בריכות השחייה ומרכז הספא.
למידע נוסף על המלון

Peter Hotel

⭐⭐⭐
מלון פיטר (Peter Hotel) – מלון שלושה כוכבים בסמוך לחוף . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הנוף ובריכה.
למידע נוסף על המלון

Art Villa Rozalia

⭐⭐⭐
ארט וילה רוזליה (Art Villa Rozalia) – בית הארחה בקרבת החוף המרכזי של צ׳ארבו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הצוות והנקיון .
למידע נוסף על המלון

Hotel Eva

⭐⭐
מלון אווה (Hotel Eva) – מלון שני כוכבים בסמוך לחוף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הנוף והנקיון .
למידע נוסף על המלון

Apartments Lucky Complex Ravda

אפרטמנט לאסקה קומפלקס רבדה (Apartments Lucky Complex Ravda) – דירות בסמוך לחוף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל הנוף והבריכה .
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה ברבדה במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה ברבדה

ברבדה ישנם כ-105 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Kalina Private Apartments in Emerald Resort) ומרבית התיירים בוחרים ללון במרכז העיירה ולא בקו החוף, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את דירות Riviera Fort Beach Apartments. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. לינה ברבדה היא אפשרות טובה למי שמחפש מקומות לינה זולים באזור של סאני ביץ’ ונסבר.




המלצות ללינה ברבדה

  • מלונות נוספים מומלצים ברבדה הינם מלונות שלושה כוכבים כמו מלון Fresh Family Hotel. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Guest House Georgieva Ravda ובית הארחה Dracena Guesthouse. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Villa Gracia ומלון הדירות Apartcomplex Golden Bay.
  • מרבית התיירים שבוחרים לקחת מלון ברבדה מעדיפים ללון כאמור באזור נסבר Nesebar , אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות חניה למגיעים עם רכב ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות, לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדאי להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה ברבדה למשל במידה ואתם מגיעים עם רכב לרבדה כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב כדאי להזמין מקום לינה עם חניה, במיוחד אם אתם מגיעים בקיץ. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה שני כוכבים Guest House Georgieva Ravda, דירות שלושה כוכבים Kalina Private Apartments in Riviera Fort Beach, Ravda, ודירות Apollon 7 Apartments.
  • ברבדה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • ברבדה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה ברבדה

האזור הפופולארי ביותר ללינה ברבדה הינו אזור מרכז העיר, ובמיוחד בסמוך לנסבר Nesebar .

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר ברבדה ניתן למנות את Emerald Beach Resort & Spa, Peter Hotel, Art Villa Rozalia, Hotel Eva,ו- Apartments Lucky Complex Ravda.

למשפחות המגיעות לרבדה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Apartments Lucky Complex Ravda, ומלון דירות Villa Livia Boutique Apartments, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לרבדה כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב כדאי להזמין מקום לינה עם חניה, במיוחד אם אתם מגיעים בקיץ. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - בית הארחה שני כוכבים Guest House Georgieva Ravda, דירות שלושה כוכבים Kalina Private Apartments in Riviera Fort Beach, Ravda, ודירות Apollon 7 Apartments.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות ברבדה אנו מציעים להסתכל על Hotel Eva, בית הארחה Guest House Georgieva Ravda ובית הארחה Dracena Guesthouse.

Booking.com