מלונות מומלצים בסוזופול ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסוזופול - הסקירה המקיפה על מלונות בסוזופול. אזורי הלינה המומלצים בסוזופול, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסוזופול.

5 מקומות לינה מומלצים בסוזופול

Blu Bay Hotel Sozopol

⭐⭐⭐⭐⭐
בלו ביי סוזופול (Blu Bay Hotel Sozopol) – מלון חמישה כוכבים בהעיר העתיקה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל בריכות השחיה והמיקום המעולה.
למידע נוסף על המלון

Hotel Villa List

⭐⭐⭐⭐
מלון ווילה ליסט (Hotel Villa List) – מלון ארבעה כוכבים בחוף סנטרל (Sozopol’s Central Beach). מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

Art Complex Anel

⭐⭐⭐
ארט קומפלקס אנאל (Art Complex Anel) – מלון שלושה כוכבים בחוף קאוואצי (Kavatsi Beach). מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה, בריכות השחייה והנוף הנשקף מהמלון.
למידע נוסף על המלון

Effect Saint Mina

⭐⭐⭐
אפקט סינט מינה (Effect Saint Mina) – מלון שלושה כוכבים בחוף סנטרל (Sozopol’s Central Beach). מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הקרבה לחוף הים והמחיר הזול.
למידע נוסף על המלון

Вила Quiet Bay

וילה קוויט בי (Вила Quiet Bay) – בית הארחהבאיזור מרוחק מהמרכז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות בריכת השחיה והנוף המעולה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

התחיל האביב, ורמת הביקוש תעלה ותעלה ככל שינקפו הימים, כאשר בתקופת הפסחא ובסופי שבוע הביקוש ללינה בסוזופול יהיה גבוה כמעט כמו בקיץ. ויכול גם להגיע לכמעט 100% תפוסה. אומנם יהיו אפשרויות לינה ברגע האחרון במבצעים טובים, אך במיוחד לקבוצות ומשפחות ולמי שחשוב לו מיקום טוב, אפשרות לינה ברמה גבוהה ובמחיר טוב מאוד כדאי לבצע את ההזמנה מראש זמן רב ככל הניתן. למי שחושש אפשר לעשות זאת בקישור הזה בו אפשרויות לינה רבות המציעות ביטול בחינם, וכך לא להתחייב למרות ההזמנה מראש. בנוסף, כדי להפחית בעלות הלינה אפשר לחפש מבצעים רלוונטים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסוזופול

בסוזופול ישנם כ-290 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Complex Sozopol Dreams BMT).
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו העיר העתיקה ובמיוחד ליד חוף Sozopol Central Beach, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון דירות Apart-Hotel Onegin. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

איזור חוף סנטרל הינו אחד מאזורי הלינה המועדפים על תיירים המגיעים לסוזופולאיזור חוף סנטרל הינו אחד מאזורי הלינה המועדפים על תיירים המגיעים לסוזופול




המלצות ללינה בסוזופול

  • מלונות נוספים מומלצים בסוזופול הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו אתר נופש ארבעה כוכבים Santa Marina Holiday Village, מלון ארבעה כוכבים Viva Mare Beach Hotel by Santa Marina ומלון ארבעה כוכבים Blue Orange Beach Resort ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון שלושה כוכבים Selena Beach Hotel – All Inclusive Light ומלון שלושה כוכבים hotel DIAMANTI. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Polina Beach, מלון שלושה כוכבים Effect Saint Mina ובית הארחה Guest House Diamant. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Apart-Hotel Onegin, דירות VIP Apartments in Sozopol ומלון דירות Casa de oro Aparthotel.
  • מרבית התיירים שבוחרים לקחת מלון בסוזופול מעדיפים ללון כאמור באזור חוף Sozopol Central Beach, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות חניה למגיעים עם רכב ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדאי להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בסוזופול למשל מלון שלושה כוכבים Hotel Casa del Mare, מלון ארבעה כוכבים Viva Mare Beach Hotel by Santa Marina ומלון Sea Sense Boutique Hotel.
  • בסוזופול יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בסוזופול דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו 6. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בסוזופול

האזור הפופולארי ביותר ללינה בסוזופול הינו אזור העיר העתיקה, ובמיוחד בסמוך לחוף Sozopol Central Beach.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בסוזופול ניתן למנות את Blu Bay Hotel Sozopol, Hotel Villa List, Art Complex Anel, Effect Saint Mina,ו- Вила Quiet Bay.

למשפחות המגיעות לסוזופול אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - בית הארחה Вила Quiet Bay, מלון שלושה כוכבים Royal Calisto Hotel, דירות VIP Apartments in Sozopol ומלון שלושה כוכבים Hotel Radik, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לסוזופול כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב כדאי להזמין מקום לינה עם חניה, במיוחד אם אתם מגיעים בקיץ. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון שלושה כוכבים Hotel Casa del Mare, מלון ארבעה כוכבים Viva Mare Beach Hotel by Santa Marina ומלון Sea Sense Boutique Hotel.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בסוזופול אנו מציעים להסתכל על Effect Saint Mina, בית הארחה Polina Beach, מלון שלושה כוכבים Effect Saint Mina ובית הארחה Guest House Diamant.

Booking.com