מלונות מומלצים בסבטי ואלס ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסבטי ואלס - הסקירה המקיפה על מלונות בסבטי ואלס. אזורי הלינה המומלצים בסבטי ואלס, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסבטי ואלס.

5 מקומות לינה מומלצים בסבטי ואלס

Garden of Eden Complex

⭐⭐⭐⭐⭐
קומפלקס גן העדן (Garden of Eden Complex) – מלון חמישה כוכבים ב איזור החופים של סבטי ואלס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות שמונת הבריכות והקרבה לחוף.
למידע נוסף על המלון

Sineva Beach Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון סנבה ביץ׳ הוטל (Sineva Beach Hotel) – מלון ארבעה כוכבים בחוף המרכזי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הצוות השירותי והמיקום המרכזי.
למידע נוסף על המלון

Iris Beach Hotel

⭐⭐⭐
מלון איריס ביץ׳ הוטל (Iris Beach Hotel) – מלון שלושה כוכבים בחוף המרכזי של סבטי ואלס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות תמורה גבוהה למחיר והקרבה לחוף.
למידע נוסף על המלון

Sea View Hills

מלון סי וויו הילס (Sea View Hills) – מלון במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והמחיר הזול.
למידע נוסף על המלון

Sineva Del Sol Apartments

דירות סינבה דל סול (Sineva Del Sol Apartments) – מלון דירות בקרבת החוף המרכזי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות בריכות השחייה והניקיון המוקפד.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה בסבטי ואלס במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסבטי ואלס

בסבטי ואלס ישנם כ-310 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Privilege Fort Beach Apartments).
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו רחבי העיירה סמוך לרצועת החוף ובמיוחד ליד חוף מרכזי של סבטי ואלס Sveti Vlas Central Beach, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Iris Beach Hotel. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

תיירים רבים מעדיפים לשהות סמוך לחופה המרכזי של סבטי ואלסתיירים רבים מעדיפים לשהות סמוך לחופה המרכזי של סבטי ואלס




המלצות ללינה בסבטי ואלס

  • מלונות נוספים מומלצים בסבטי ואלס הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Voya Beach Resort, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Onyx Beach Residence ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Family Hotel Venera, מלון Hotel Julia ומלון Hotel Eden. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון Riviera Complex 6, מלון The Mint Hotel – Saint Vlas ודירות Antorini Apartments. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Casa Real ומלון דירות Royal Bay – Beachfront Apartments with Self Check-In.
  • מרבית התיירים שבוחרים לקחת מלון בסבטי ואלס מעדיפים ללון כאמור באזור חוף מרכזי של סבטי ואלס Sveti Vlas Central Beach, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות חניה למגיעים עם רכב ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדאי להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בסבטי ואלס למשל דירות Mars Apartments in Complex Shipka, דירות Antorini Apartments ומלון The Mint Hotel – Saint Vlas.
  • בסבטי ואלס יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בסבטי ואלס מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בסבטי ואלס

האזור הפופולארי ביותר ללינה בסבטי ואלס הינו אזור רחבי העיירה סמוך לרצועת החוף, ובמיוחד בסמוך לחוף מרכזי של סבטי ואלס Sveti Vlas Central Beach.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בסבטי ואלס ניתן למנות את Garden of Eden Complex, Sineva Beach Hotel, Iris Beach Hotel, Sea View Hills,ו- Sineva Del Sol Apartments.

למשפחות המגיעות לסבטי ואלס אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון חמישה כוכבים Voya Beach Resort - Ultra All Inclusive, מלון חמישה כוכבים Garden of Eden Complex ואתר נופש ארבעה כוכבים Premier Fort Beach Hotel, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לסבטי ואלס כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב כדאי להזמין מקום לינה עם חניה, במיוחד אם אתם מגיעים בקיץ. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - דירות Mars Apartments in Complex Shipka, דירות Antorini Apartments ומלון The Mint Hotel - Saint Vlas.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בסבטי ואלס אנו מציעים להסתכל על Sea View Hills, מלון Riviera Complex 6, מלון The Mint Hotel - Saint Vlas ודירות Antorini Apartments.

Booking.com