מלונות מומלצים בסאני ביץ’ ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסאני ביץ' - הסקירה המקיפה על מלונות בסאני ביץ'. אזורי הלינה המומלצים בסאני ביץ', התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסאני ביץ'.

5 מקומות לינה מומלצים בסאני ביץ’

Hotel Residence Dune

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דיון (Hotel Residence Dune) – מלון חמישה כוכבים במרכז סאני ביץ’. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המצוין וניקיון המתקנים.
למידע נוסף על המלון

Rome Palace Deluxe

⭐⭐⭐⭐
מלון רום פאלאס דלוקס (Rome Palace Deluxe) – מלון ארבעה כוכבים במרכז סאני ביץ’. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל ניקיון החדרים ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

Hotel Lotus

⭐⭐⭐
מלון לוטוס (Hotel Lotus) – מלון שלושה כוכבים במרכז סאני ביץ’. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל הצוות הידידותי וניקיון החדרים.
למידע נוסף על המלון

Hotel Venus

מלון ונוס (Hotel Venus) – מלון ללא כוכבים בסמוך למרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המצוין והמחיר הנוח.
למידע נוסף על המלון

Kaya Apartments

דירות קאיה (Kaya Apartments) – דירות במלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בגלל המיקום הטוב והצוות הידידותי.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

התחיל האביב, ורמת הביקוש תעלה ותעלה ככל שינקפו הימים, כאשר בתקופת הפסחא ובסופי שבוע הביקוש ללינה בסאני ביץ’ יהיה גבוה, ובסופי השבוע מקומות הלינה המבוקשים יכולים להגיע לתפוסה כמעט מלאה. לכן, למי שמתכנן להגיע בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה מראש, במיוחד אם אתם מחפשים מקום לינה ליותר מ-3 אורחים או אם מדובר על סופ"ש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול. אם תרצו להוזיל את עלות הלינה כדאי לחפש האם יש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסאני ביץ'

בסאני ביץ’ ישנם כ-660 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Sweet Homes Apartments).
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו אזור החוף ובמיוחד ליד טיילת סאני ביץ, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את אתר נופש ארבעה כוכבים Hotel Neptun Beach, קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

החוף והטיילת של סאני ביץ' מושכים תיירים רבים הבוחרים ללון בקרבת החוףהחוף והטיילת של סאני ביץ’ מושכים תיירים רבים הבוחרים ללון בקרבת החוף




המלצות ללינה בסאני ביץ'

  • מלונות נוספים מומלצים בסאני ביץ’ הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Villa Maria Revas ואתר נופש Helena Park, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון iHotel Sunny Beach, מלון Asteria Family Sunny Beach ומלון Tiara Beach ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Riagor Hotel, מלון Hotel Liani, מלון דירות Pollo Resort ומלון דירות Briz Beach Apartments. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון שני כוכבים Persani Hotel ומלון Aqua Nevis Hotel & Aqua Park. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות ארבעה כוכבים Cascadas Family Resort ודירות Sweet Homes Apartments.
  • מרבית התיירים שבוחרים לקחת מלון בסאני ביץ’ מעדיפים ללון כאמור באזור טיילת סאני ביץ, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות חניה למגיעים עם רכב ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדאי להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בסאני ביץ’ למשל אתר נופש Helena Park – Ultra All Inclusive, מלון ארבעה כוכבים Rome Palace Deluxe, מלון דירות ארבעה כוכבים Cascadas Family Resort(בתוספת תשלום) ומלון שלושה כוכבים Hotel Lotus.
  • בסאני ביץ’ יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בסאני ביץ’ מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בסאני ביץ'

האזור הפופולארי ביותר ללינה בסאני ביץ' הינו אזור אזור החוף, ובמיוחד בסמוך לטיילת סאני ביץ.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בסאני ביץ' ניתן למנות את Hotel Residence Dune, Rome Palace Deluxe, Hotel Lotus, Hotel Venus,ו- Kaya Apartments.

למשפחות המגיעות לסאני ביץ' אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון ארבעה כוכבים Rome Palace Deluxe, מלון דירות Briz Beach Apartments, מלון Hotel Venus ומלון שלושה כוכבים Hotel Lotus, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לסאני ביץ' כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב כדאי להזמין מקום לינה עם חניה, במיוחד אם אתם מגיעים בקיץ. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - אתר נופש Helena Park - Ultra All Inclusive, מלון ארבעה כוכבים Rome Palace Deluxe, מלון דירות ארבעה כוכבים Cascadas Family Resort(בתוספת תשלום) ומלון שלושה כוכבים Hotel Lotus.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בסאני ביץ' אנו מציעים להסתכל על Hotel Venus, מלון שני כוכבים Persani Hotel ומלון Aqua Nevis Hotel & Aqua Park.

Booking.com