מלונות מומלצים בנסבר ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בנסבר - הסקירה המקיפה על מלונות בנסבר. אזורי הלינה המומלצים בנסבר, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בנסבר.

5 מקומות לינה מומלצים בנסבר

Sol Nessebar Palace All Inclusive

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון סול נסבר פאלאס (Sol Nessebar Palace All Inclusive) – מלון חמישה כוכבים בעיר החדשה של נסבר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות החדרים המרווחים והבריכות המרשימות.
למידע נוסף על המלון

Aphrodite Beach Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון אפרודיטה ביץ׳ הוטל (Aphrodite Beach Hotel) – מלון ארבעה כוכבים באזור סמוך למרכז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הקרבה לחוף והבריכה המרהיבה.
למידע נוסף על המלון

St. Panteleimon Beach Hotel

⭐⭐⭐
מלון חוף סיינט פנטליימון (St. Panteleimon Beach Hotel) – מלון שלושה כוכבים בסמוך לחוף הדרומי של נסבר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות המיקום בין שני חופים והחדרים היפייפים.
למידע נוסף על המלון

Sandor Hotel

⭐⭐
מלון סנדור (Sandor Hotel) – מלון שני כוכבים בעיר החדשה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות התמורה למחיר והמרפסות המרווחות.
למידע נוסף על המלון

Villa Elea

וילה אליה (Villa Elea) – מלון דירות בעיר העתיקה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות המיקום בעיר העתיקה והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

התחיל האביב, ורמת הביקוש תעלה ותעלה ככל שינקפו הימים, כאשר בתקופת הפסחא ובסופי שבוע הביקוש ללינה בנסבר יהיה גבוה, ובסופי השבוע מקומות הלינה המבוקשים יכולים להגיע לתפוסה כמעט מלאה. לכן, למי שמתכנן להגיע בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה מראש, במיוחד אם אתם מחפשים מקום לינה ליותר מ-3 אורחים או אם מדובר על סופ"ש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו אפשרויות לינה רבות המציעות ביטול בחינם, וכך לא להתחייב למרות ההזמנה מראש. בנוסף, כדי להפחית בעלות הלינה אפשר לחפש מבצעים רלוונטים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בנסבר

בנסבר ישנם כ-190 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Apartment complex Mirage of Nessebar).
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו העיר העתיקה אך גן בעיר החדשה בסמוך לחופים. בין המקומות המומלצים בעיר העתיקה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Hotel Saint John Baptist Nessebar. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה במיקום מבוקש יותר כך גם המחיר שלו יעלה.

תיירים רבים המגיעים לנסבר בוחרים ללון בסמוך לתחנת הרוח הנמצאת בעיר העתיקהתיירים רבים המגיעים לנסבר בוחרים ללון בסמוך לתחנת הרוח הנמצאת בעיר העתיקה




המלצות ללינה בנסבר

  • מלונות נוספים מומלצים בנסבר הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Sol Marina Palace Hotel – All Inclusive, מלון Bilyana Beach Hotel – All Inclusive & Free Beach Access ומלון MPM Hotel Arsena – Ultra All Inclusive ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Victoria Hotel Nessebar, מלון Boutique Hotel St. Stefan ומלון Mirage Hotel. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Guest Rooms Kostovi, מלון Family Hotel Lebed ובית הארחה Daniel Guest House. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Apartment complex Mirage of Nessebar, מלון דירות Aquaria Holiday Apartments ומלון דירות ApartComplex Amara Sunny Beach.
  • מרבית התיירים שבוחרים לקחת מלון בנסבר מעדיפים ללון כאמור באזור תחנת הרוח של נסבר Old Nessebar Windmill, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות חניה למגיעים עם רכב ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדאי להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בנסבר למשל מלון ארבעה כוכבים Tiara Beach – All Inclusive, מלון שלושה כוכבים Mirage Hotel ומלון שלושה כוכבים Victoria Hotel Nessebar.
  • בנסבר יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בנסבר מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בנסבר

האזור הפופולארי ביותר ללינה בנסבר הינו אזור העיר העתיקה, ובמיוחד בסמוך לתחנת הרוח של נסבר Old Nessebar Windmill.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בנסבר ניתן למנות את Sol Nessebar Palace All Inclusive, Aphrodite Beach Hotel, St. Panteleimon Beach Hotel, Sandor Hotel,ו- Villa Elea.

למשפחות המגיעות לנסבר אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון שלושה כוכבים St. Panteleimon Beach Hotel, מלון ארבעה כוכבים Sol Nessebar Mare All Inclusive ומלון ארבעה כוכבים Hotel & SPA Diamant Residence- All Inclusive, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לנסבר כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב כדאי להזמין מקום לינה עם חניה, במיוחד אם אתם מגיעים בקיץ. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון ארבעה כוכבים Tiara Beach - All Inclusive, מלון שלושה כוכבים Mirage Hotel ומלון שלושה כוכבים Victoria Hotel Nessebar.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בנסבר אנו מציעים להסתכל על Sandor Hotel, בית הארחה Guest Rooms Kostovi, מלון Family Hotel Lebed ובית הארחה Daniel Guest House.

Booking.com