מלונות מומלצים בשדה התעופה של בורגס ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בשדה התעופה של בורגס - הסקירה המקיפה על מלונות בשדה התעופה של בורגס. אזורי הלינה המומלצים בשדה התעופה של בורגס, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בשדה התעופה של בורגס.

5 מקומות לינה מומלצים בשדה התעופה של בורגס

Хотел Камъните

⭐⭐⭐
מלון קמניטה (Хотел Камъните) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בגלל הצוות הידידותי והמסעדה המעולה.
למידע נוסף על המלון

Hotel Briz

⭐⭐
מלון בריץ (Hotel Briz) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל הצוות הידידותי והמחיר הזול.
למידע נוסף על המלון

Hotel Lazuren Briag

⭐⭐⭐
מלון לאזורן בריאק (Hotel Lazuren Briag) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל ניקיון החדרים והמיקום המעולה.
למידע נוסף על המלון

Hotel Palma

⭐⭐
מלון פלמה (Hotel Palma) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הקרבה לחוף והמחיר הנוח.
למידע נוסף על המלון

Diamond Beach Apartments

דירות חוף דיימונד (Diamond Beach Apartments) – דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל בריכת השחייה והצוות המעולה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו מידת הביקוש ללינה בבורגס במגמת עלייה, גם באזורים מעט פחות מבוקשים כמו באזור שדה התעופה של בורגס ולכן אם מגיעים בסוף שבוע או מחפשים מקום ליותר מ-3 נפשות כדאי להזמין מלון או דירה מראש. מומלץ לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בשדה התעופה של בורגס

באזור שדה התעופה של בורגס ישנם יחסית הרבה מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות, כאשר אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Sunny Sands Studios). עם זאת, אין באזור שדה התעופה מלונות חמישה וארבעה כוכבים.
הלינה בקרבת שדה התעופה של בורגס (Burgas Airport) מתאימה במיוחד למי שממריא או נוחת בטיסות בשעות מוקדמות או מאוחרות מאוד – אז ההגעה אל ומהעיר מסורבלת יותר, לא מומלץ להישאר במלון באזור זה לאורך כל החופשה.
https://www.istockphoto.com/photo/old-plane-attraction-at-burgas-airport-during-twilight-lighting-plane-gm1125888542-296161911?phrase=burgas%20airport




המלצות ללינה בשדה התעופה של בורגס

  • מלונות נוספים מומלצים באזור שדה התעופה של בורגס הינם מלונות שלושה כוכבים כמו מלון Hotel Lazuren Briag, ומלון Saint George. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון שני כוכבים Hotel Kedara, מלון דירות Apartment Melody ומלון דירות Burgas Beach Resort 2 Apartments. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירה DDenko Apartment ודירה Sunny Sands Studios.
  • למי מכם שמגיע ללון ליד שדה התעופה של בורגס עם רכב שכור כדאי להסתכל על מקומות לינה אפשר מציעים גם חניה על מנת להיות בראש שקט בנושא, אנו מציעים להסתכל על דירות Sunny Sands Studios (בהזמנה מראש בתוספת תשלום), מלון דירות Burgas Beach Resort Apartments ודירות Sea Club Sarafovo Apartments.
  • באזור ליד שדה התעופה של בורגס יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור סביב שדה התעופה של בורגס מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בשדה התעופה של בורגס

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר באזורשדה התעופה של בורגס ניתן למנות את Хотел Камъните, Hotel Briz, Hotel Lazuren Briag, Hotel Palma,ו- Diamond Beach Apartments.

למשפחות הבוחרות ללון באזור שדה התעופה של בורגס אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון שני כוכבים Hotel Briz, דירות Sunny Sands Studios ומלון שלושה כוכבים Saint George, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לשדה התעופה של בורגסכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, ניתן כמובן להחנות את הרכב בשדה התעופה, אך לרוב חניון זה יהיה יקר יחסית. לכן, כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חניה, אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - דירות Sunny Sands Studios (בהזמנה מראש בתוספת תשלום), מלון דירות Burgas Beach Resort Apartments ודירות Sea Club Sarafovo Apartments.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור שדה התעופה של בורגס אנו מציעים להסתכל על Hotel Palma, מלון שני כוכבים Hotel Kedara, מלון דירות Apartment Melody ומלון דירות Burgas Beach Resort 2 Apartments.

Booking.com