1. עמוד הבית
  2. »
  3. בולגריה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. הרי רודופי, בולגריה 2024 – המדריך המקיף | Rodopi
  6. »
  7. מלונות מומלצים בהרי רודופי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בהרי רודופי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בהרי רודופי - הסקירה המקיפה על מלונות בהרי רודופי. אזורי הלינה המומלצים בהרי רודופי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בהרי רודופי.

5 מקומות לינה מומלצים בהרי רודופי

Hotel Arte SPA & Park

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ארטה ספא & פארק (Hotel Arte SPA & Park) – מלון 5 כוכבים בולינגראד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בזכות מתקני הספא והחדרים הגדולים.

למידע נוסף על המלון

Royal Spa Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון רויאל ספא (Royal Spa Hotel) – מלון 4 כוכבים בולינגראד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות מבחר הבריכות ומתקני הספא.

למידע נוסף על המלון

SPA Hotel Elbrus

⭐⭐⭐
מלון ספא אלברוס (SPA Hotel Elbrus) – מלון 3 כוכבים בולינגראד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות המיקום הנוח והבריכות.

למידע נוסף על המלון

Complex Katalina

⭐⭐
מלון קומפלקס קטלינה (Complex Katalina) – מלון 2 כוכבים בציגוב צ’ארק. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הספא והנוף היפה.

למידע נוסף על המלון

Sunny Hills Ski&Wellness

⭐⭐⭐
מלון דירות סאני הילס סקי & וולנס (Sunny Hills Ski&Wellness) – מלון דירות 3 כוכבים בפמפורובו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות החדרים המרווחים והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

עונת הסקי מתקרבת בהרי רודופי לסיומה. עונת הטיולים באזור עוד לא התחילה, ולכן אפשר למצוא יחסית בקלות מקומות לינה פנויים גם בסמוך לחופשה. במידה ואתם מתכננים להגיע בעוד מספר שבועות כדאי להזמין מקום מראש, מאחר וככל שנתקרב לקיץ כך הביקוש ילך ויעלה. מומלץ להזמין מראש בקישור הזה מאחר וניתן למצוא בו אפשרויות לינה רבות המציעות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בהרי רודופי

בהרי רודופי ישנם כ-730 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות Sunny Hills Ski&Wellness בפמפורובו), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 3 כוכבים (למשל מלון SPA Hotel Elbrus בולינגראד), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
הרי הרודופי מציעים אפשרויות לינה רבות בעיירות קטנות ובאזורים כפריים. העיירות הפופולריות ביותר ללינה בהרי רודופי הן דווין וסמוליאן בזכות קרבתן למסלולי הטיולים ולאתרים המרכזיים שבהרי הרודופי (תיירים רבים משקיעים 2-3 לילות בכל עיירה ויוצאים מהן לטיולים באזור). במידה ואתם מגיעים להרי רודופי עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון 5 כוכבים Hotel Arte SPA & Park בולינגראד, מלון 4 כוכבים Complex Kamelia בפמפורובו ומלון 3 כוכבים Luxor Hotel בסמוליאן.

לינה בדווין

דווין, עיירה ציורית בלב הרי רודופי, מציעה מגוון אפשרויות לינה – החל מבתי הארחה נעימים ועד מלונות ספא מקסימים. המטיילים הלנים בדווין יצאו לטיולים באתרים קרובים כמו מערת גרון השטן ומערת יאגודינסקה המדהימה, הידועה בתצורות התת-קרקעיות המרשימות שלה ולמסלולי טיול סמוכים כמו ערוץ טריגרד. בנוסף, המעיינות המינרליים ומתקני הבריאות של העיירה מספקים הזדמנות מצוינת להירגע אחרי יום טיולים ארוך. מקומות לינה מומלצים בדווין הם המלונות המפנקים Spa Hotel Persenk ,Spa Hotel Ismena וDevin Spa Hotel ובית הארחה Kris Guest House. לחצו כאן למגוון אפשרויות לינה בדווין עם אפשרות ביטול.

לינה בסמוליאן

המטיילים השוהים בסמוליאן, עיירה היסטורית בהרי רודופי, יצאו למגוון של מסלולי טיול באזור, לדוגמה לאגמי סמוליאן הציוריים, לגשרים הנפלאים ולמסלול קניון המפלים הפופולרי. בנוסף, סמוליאן מציעה גישה נוחה לכפרים רודופיים מקסימים כמו שירוקה לקה. מלונות מומלצים בסמוליאן הם Hotel Kiparis Alfa ,Luxor Hotel ,Hotel Uzunski וRibkata Family Hotel. לחצו כאן למגוון אפשרויות לינה בסמוליאן עם אפשרות ביטול.




המלצות ללינה בהרי רודופי

  • מלונות נוספים מומלצים בהרי רודופי הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Hotel Orlovetz בפמפורובו ומלון Spa Hotel Dvoretsa בולינגראד, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Park Hotel and SPA Vella Hills בולינגראד ומלון SPA Club Bor Hotel בולינגראד ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Edelweiss בשיפקה ומלון Hotel Mursal ביאגודינה. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון 2 כוכבים Hotel Kalina בשירוקה לוקה ובית הארחה Petko Takov’s House בסמוליאן . בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Complex Kamelia בפמפורובו ודירות Kleptuzaparts בולינגראד.
  • באזור העיר ולינגראד (Velingrad) יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בהרי רודופי מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון 5 כוכבים Maxi Park Hotel & Spa בולינגראד ומלון 5 כוכבים Spa Hotel Persenk בדבין .

שאלות נפוצות על לינה בהרי רודופי

העיירות הפופולריות ביותר ללינה בהרי רודופי הן דווין (לחצו כאן למגוון אפשרויות לינה בדווין עם אפשרות ביטול) וסמוליאן (לחצו כאן למגוון אפשרויות לינה בסמוליאן עם אפשרות ביטול) בזכות קרבתן למסלולי הטיולים ולאתרים המרכזיים שבהרי הרודופי.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בהרי רודופי ניתן למנות את Hotel Arte SPA & Park, Royal Spa Hotel, SPA Hotel Elbrus, Complex Katalina, ו-Sunny Hills Ski&Wellness.

למשפחות המגיעות להרי רודופי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 5 כוכבים Hotel Arte SPA & Park בולינגראד, מלון 4 כוכבים Katalina SPA Resort בציגוב צ'ארק ומלון דירות Sunny Hills Ski&Wellness בפמפורובו , אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב להרי רודופי לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון 5 כוכבים Hotel Arte SPA & Park בולינגראד, מלון 4 כוכבים Complex Kamelia בפמפורובו ומלון 3 כוכבים Luxor Hotel בסמוליאן.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בהרי רודופי אנו מציעים להסתכל על Complex Katalina, מלון 2 כוכבים Hotel Kalina בשירוקה לוקה ובית הארחה Petko Takov's House בסמוליאן .

Booking.com