1. עמוד הבית
  2. »
  3. בולגריה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. הרי פירין, בולגריה 2024 – המדריך המקיף | Pirin
  6. »
  7. מלונות מומלצים בהרי פירין ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בהרי פירין ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בהרי פירין - הסקירה המקיפה על מלונות בהרי פירין. אזורי הלינה המומלצים בהרי פירין, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בהרי פירין.

5 מקומות לינה מומלצים בהרי פירין

Kempinski Hotel Grand Arena

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון קמפינסקי גראנד ארנה (Kempinski Hotel Grand Arena) – מלון 5 כוכבים בבנסקו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום הנוח ומרכז ספא המפנק.

למידע נוסף על המלון

St George Ski & Holiday – Half Board & All Inclusive

⭐⭐⭐⭐
מלון ‘סנט ג’ורג’ סקי אנד הולידיי (St George Ski & Holiday – Half Board & All Inclusive) – מלון 4 כוכבים בבנסקו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אנשים ומומלץ בזכות החדרים הגדולים, הנקיון והבריכה.

למידע נוסף על המלון

Hotel Melnik

⭐⭐⭐
מלון מלניק (Hotel Melnik) – מלון 3 כוכבים במלניק. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב והנוף להרים.

למידע נוסף על המלון

Mario Hotel & Complex

⭐⭐
מלון מריו וקומפלקס (Mario Hotel & Complex) – מלון 2 כוכבים במלניק. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב והנקיון.

למידע נוסף על המלון

Saint George Palace Aparthotel

⭐⭐⭐⭐
מלון הדירות סנט ג’ורג’ פאלאס (Saint George Palace Aparthotel) – מלון דירות 4 כוכבים בבנסקו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 11 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הספא, הצוות האדיב והאפשרות לאירוח של קבוצה גדולה .

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

עונת הסקי מתקרבת בהרי פירין לסיומה. עונת הטיולים באזור עוד לא התחילה, ולכן אפשר למצוא יחסית בקלות מקומות לינה פנויים גם בסמוך לחופשה. במידה ואתם מתכננים להגיע בעוד מספר שבועות כדאי להזמין מקום מראש, מאחר וככל שנתקרב לקיץ כך הביקוש ילך ויעלה. מומלץ להזמין מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם - וכך לשמור על גמישות.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בהרי פירין

בהרי פירין ישנם כ-730 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות Cornelia Deluxe Residence בבנסקו), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 3 כוכבים (למשל מלון Kap House Family Hotel), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו פארק לאומי פירין (Pirin National Park) ובמיוחד ליד אתר הסקי בנסקו (Bansko Ski Resort), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 3 כוכבים Kap House Family Hotel. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מפארק לאומי פירין (Pirin National Park) אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בעיר סנדנסקי (Sandanski), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 3 כוכבים Apostolite. במידה ואתם מגיעים להרי פירין עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון 5 כוכבים Lucky Bansko Aparthotel SPA & Relax, מלון 4 כוכבים Interhotel Sandanski ומלון 3 כוכבים Hotel Andon Angelov.

אזור הפארק הלאומי, שבתוכו שוכן אגם מורטובו המרהיב, הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים לפיריןאזור הפארק הלאומי, שבתוכו שוכן אגם מורטובו המרהיב, הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים לפירין




המלצות ללינה בהרי פירין

  • מלונות נוספים מומלצים בהרי פירין הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Premier Luxury Mountain Resort בבנסקו ומלון Medite Spa Resort and Villas בסנדנסקי, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Green Life Resort Bansko בבנסקו, מלון Balkan Jewel Resort & Chalets בבנסקו, ומלון Interhotel Sandanski בסנדנסקי ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel BOHEMA SPA באוגניאנובו. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון 2 כוכבים Despot Slav Hotel & Restaurant במלניק, בית הארחה Guest House Holiday in Melnik במלניק ובית הארחה Twin House באוגניאנובו. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Grand Royale Apartment Complex & Spa בבנסקו, בית הארחה Yana Guest House בדוברינישטה ומלון הדירות Ruskovets Thermal SPA & Ski Resort בבנסקו.
  • באזור פארק לאומי פירין (Pirin National Park) יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בהרי פירין מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון 5 כוכבים Premier Luxury Mountain Resort בבנסקו ומלון 4 כוכבים Gardenia Park Hotel בבנסקו.

שאלות נפוצות על לינה בהרי פירין

האזור הפופולארי ביותר ללינה בהרי פירין הינו אזור פארק לאומי פירין (Pirin National Park), ובמיוחד בסמוך לאתר הסקי בנסקו (Bansko Ski Resort).

למשפחות המגיעות להרי פירין אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 5 כוכבים Premier Luxury Mountain Resort בבנסקו, מלון 4 כוכבים St George Ski & Holiday בבנסקו ובית הארחה Banskovilla Zlateva House בבנסקו, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב להרי פירין לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון 5 כוכבים Lucky Bansko Aparthotel SPA & Relax, מלון 4 כוכבים Interhotel Sandanski ומלון 3 כוכבים Hotel Andon Angelov .

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בהרי פירין אנו מציעים להסתכל על Mario Hotel & Complex, מלון 2 כוכבים Despot Slav Hotel & Restaurant במלניק, בית הארחה Guest House Holiday in Melnik במלניק ובית הארחה Twin House באוגניאנובו.

Booking.com