גן החיות סן דייגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | San Diego Zoo

עדכון אפריל, 2024

בתקפה הקרובה מספר התיירים בסן דייגו במגמת עלייה שתגיע לשיא שלה בקיץ. כאשר מתכננים ביקור באחת מהאטרקציות האהובות ביותר בעיר, כמו גן החיות סן דייגו מומלץ להזמין כרטיסים מראש - וכך להבטיח את הכניסה שלכם בזמן המתאים לכם ביותר ולחסוך את ההמתנה בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות סן דייגו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גן החיות סן דייגו בכמה מילים

גן החיות של סן דייגו (San Diego Zoo) הוא גן החיות המתוייר ביותר בארצות הברית וגודלו העצום מתפרש על כ-400 דונמים. הוא שוכן לצד גנים ומוזיאונים שונים, בפארק בלבואה שבסן דייגו קליפורניה, ונחשב לאחד מגני החיות המרהיבים בעולם. גן החיות הוקם בשנת 1915 ומכיל כ-4,000 בעלי חיים מכ-800 מינים שונים וגם מינים בסכנת הכחדה. תוכלו לראות בגן קופים, פלמינגו, נחשים, היפופוטמים, ציפורים, ועוד רבים אחרים. גן החיות מכיל אזור מיוער גדול, נהר ארוך, לונה פארק קטן ומוזיאון להיסטוריה של חיות. בנוסף, בביתנים שונים בגן נערכים מופעים שונים, גם כאלה שאינם קשורים לחיות. לאור גודלו הענק של גן החיות והקושי לראות את כולו בסיור רגלי, גן החיות מציע מספר אמצעי תחבורה שמאפשרים למבקרים להגיע למגוון חלקיו בזמן קצר. תוכלו לנסוע ברכבל בו תוכלו להביט על גן החיות מלמעלה, אוטובוס הקנגורו שעוצר ב-4 תחנות בגן החיות, וגולת הכותרת ה-Guided Bus Tour שמכסה שלושה רבעים משטח גן החיות. גן החיות של סן דייגו גם הופיע בסרטון היו-טיוב הראשון אי פעם שעלה באפריל 2005 ונקרא “אני בגן החיות” (Me at the zoo) עם למעלה מ-250 מיליון צפיות.

גן החיות סן דייגו. גן החיות מכיל מעל כ-800 מינים של חיות ביניהם בעלי חיים בסכנת הכחדה (צילום: Cburnett, רישיון)

מה עושים בגן החיות סן דייגו

גן החיות סן דייגו מציע חוויה מיוחד במינה, עם מגוון עצום של חיות שלעיתים תראו ממש ממרחק נגיעה. הגן מתחלק למספר אזורים שונים שכל אחד מהם מציג מגוון שונה של חיות המשתייכות לקטגוריה מסוימת. תוכלו למצוא אזורים כמו המעבר האסיאתי, הרי אפריקה, הג’ונגל האורבני, אודיסאת הפילים, היער האבוד, חממת הציפורים ושבילי הקופים. כחלק מתכנון הגן נעשו מאמצים לדמות את הסביבה הטבעית של החיות ולתת תחושה מיוחדת למבקרים, זאת על ידי העברת בעלי החיים מכלובים לשטחים פתוחים, המאפשרים להם לנוע בחופשיות ולתקשר אחד עם השני, וגם שטחי מחייה המדמים את סביבתם הטבעית. בגן החיות תוכלו גם למצוא צמחייה ייחודית ומרהיבה שבחלקה משמשת לדרישות המזון המיוחדות של בעלי חיים מסוימים. ישנו מתחם מיוחד לילדים הקרוי גן החיות לילדים, בו תוכלו לפגוש גורים של חיות שונות. נוסף על כך מתקיימים כאן לעיתים מופעים משעשעים וייחודיים. לאור גודלו הענק של הגן יש קושי רב להספיק לראות את כולו באופן רגלי, ולכן קיימים אמצעי תחבורה בתוך הפארק שיאפשרו למבקרים להגיע לחלקיו השונים בזמן קצר. תוכלו למצוא את ה-Skyfari, שהוא רכבל דרכו תוכלו להשקיף על גן חיות כולו מלמעלה, ה-Kangaroo Bus העוצר ומעלה נוסעים ב-4 תחנות שונות ברחבי הגן וה-Guided Bus Tour שמוציא סיורים מודרכים הנמשכים כ-35 דקות ומכסים כ-75% משטח הגן.

גן החיות סן דייגו Guided Bus Tour, אחד ממספר אמצעי תחבורה שגן החיות מציע בשל גודלו העצום (צילום: Bryan Chan, רישיון)

כרטיסים והגעה לגן החיות סן דייגו

מבקרים רבים המעוניינים להגיע לגן החיות סן דייגו מתלבטים איזה כרטיס כניסה כדאי להם לקנות מתוך מגוון האפשרויות ומהן דרכי ההגעה המתאימות להם. על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס כניסה כללי

כרטיס זה מאפשר כניסה לגן החיות של סן דייגו, שימוש בלתי מוגבל באוטובוס Kangaroo Express וברכבל Skyfari, גישה לכל המופעים והתערוכות וחניה חינם. עלות הכרטיס למבוגר (12+) היא 69 דולר ולילד (11-3) 59 דולר. להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס Go City San Diego: Explorer Pass

מאפשר לבחור בין 5-2 או 7 אטרקציות בסן דייגו כמו גן החיות סן דייגו, מוזיאון נושאת המטוסים של USS Midway סיורי תיירות ועוד. עם כרטיס זה תוכלו לחסוך עד 55% בסיורים ואטרקציות מובילות. כרטיס זה תקף לשימוש במשך 60 יום מרגע הפעלתו. כרטיס זה מתאים לאלו שמעוניינים לחוות את המיטב שיש לסן דייגו להציע. מחיר הכרטיס למבוגר (13+) מתחיל ב-109 דולר ולילד (12-3) 79 דולר.להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס San Diego Zoo and Safari Park: 2-Day Entry Ticket

המשלב ביקור בגן החיות סן דייגו עם גן החיות ספארי פארק עם חיסכון של 20%. הוא כולל כניסה לגנים על פני יומיים (או 2 ביקורים באותו מקום), בגן החיות סן דייגו גישה לאוטובוס Kangaroo Express, לרכבלSkyfari וסיור מודרך באוטובוס. בספארי פארק תהנו מ- Africa Tram Safari,Cheetah Run, וגם מגן החיות לילדים ומכל ההצגות והמופעים. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לבקר בשני גני החיות המדהימים שיש לסן דייגו להציע. מחיר הכרטיס למבוגר (12+) הוא 118 דולר, לילד (11-3) 108 דולר, ולפעוטות (2-0) הכרטיס הינו בחינם. להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן. בנוסף, ניתן לקנות כרטיסים שונים גם באתר הרשמי של גן החיות סן דייגו.

דרכי ההגעה לגן החיות סן דייגו

בהגעה לגן החיות ברכב פרטי, תוכלו לחנות בחניון שלו בחינם. גם החניונים בפארק בלבואה ובסביבתו הם בחינם. יש מגוון דרכי הגעה בתחבורה הציבורית. תוכלו לקחת את האוטובוסים rapid 215 או קו 7 מהרכבות Amtrak ו-COASTER שניתן לקחת בתחנת Santa Fe, מהמלונות במרכז העיר וטרמינל ספינות השייט.

הזמנת כרטיסים לגן החיות ספארי פארק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מומלץ להגיע לגן החיות סן דייגו בשעת הפתיחה (9:00) בימי חול כי החיות הכי פעילות בבוקר ולהימנע מחלק מהתורים שנוטים להתחיל להתפתח בסביבות השעה 11:00 ובסופי השבוע.
  • מומלץ להשקיע בביקור בגן החיות סן דייגו כ-3 עד 4 שעות לפחות לאור גודלו העצום ועל מנת שתוכלו לראות את כולו.
  • גן החיות של סן דייגו הוא רק אחד מתוך האטרקציות הרבות בסן דייגו, ועל מנת להפיק את המיטב מטיולכם מומלץ לשלב את הביקור בו עם יעדים נוספים כמו פארק בלבואה בו נמצא גן החיות, המכיל מרחב ירוק ופתוח שמשובץ בגינות מטופחות ומושקעות, מגרשי ספורט, מוזיאונים ועוד.
  • גן החיות של סן דייגו הוא יעד מהנה לכל המשפחה ומאוד מומלץ לילדים, שכן יהנו מאוד מצפייה בחיות.
  • בקרבת גן החיות סן דייגו יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל הגן החיות ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Best Western Plus Bayside Inn אשר ממוקם במרחק של 2.3 ק”מ מגן החיות סן דייגו. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Best Western Cabrillo Garden Inn אשר ממוקם במרחק של 1.9 ק”מ מגן החיות. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • על מנת להוזיל את הביקור ניתן לרכוש כרטיס המשלב שלל אטרקציות כגון כרטיס Go City San Diego: Explorer Pass איתו תוכלו לחסוך עד 50% או כרטיס San Diego Zoo and Safari Park: 2-Day Entry Ticket שבאמצעותו תוכלו לחסוך עד 20%. בנוסף, ילדים בגילאי שנתיים ומטה זכאים לכניסה חינם לגן החיות.
  • ניתן להגיע לגן החיות של סן דייגו עם רכב ולהנות מחנייה חינם.

שאלות ותשובות

הביקור מומלץ לכל חובבי החיות, למבוגרים, ילדים ומשפחות כאחד.

מומלץ להגיע לגן החיות סן דייגו בשעת הפתיחה (9:00) בימי חול כי החיות הכי פעילות בבוקר ובנוסף כך תוכלו להימנע מהתורים שנוטים להתחיל להתארך בסביבות השעה 11:00 ובסופי השבוע.

מומלץ להשקיע בביקור בגן החיות סן דייגו כ-3 עד 4 שעות לפחות לאור גודלו העצום ועל מנת שתוכלו לראות את כולו.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    הפארק פתוח בכל ימות השבוע בין 17:00-09:00
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023, כרטיס כניסה למבוגר עולה 69 דולר.
  • כתובת:
    2920 Zoo Drive, San Diego, CA 92101
  • דרכי הגעה: ברכב פרטי, תוכלו לחנות בחניון גן החיות בחינם. גם החניונים בפארק בלבואה ובסביבתו הם בחינם.
    בתחבורה הציבורית תוכלו לקחת את האוטובוסים rapid 215 או קו 7 מהרכבות Amtrak ו-COASTER שניתן לקחת בתחנת Santa Fe, מהמלונות במרכז העיר וטרמינל ספינות השייט.

  • קישור לאתר הרשמי