פארק בלבואה, סן דייגו – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Balboa Park

פארק בלבואה בכמה מילים

פארק בלבואה (Balboa Park) שנמצא בסן דייגו שבמדינת קליפורניה הוא פארק עצום שמתחמו כולל גן חיות, מוזיאונים רבים, גנים בוטנים, מגרשי ספורט ועוד. הפארק קרוי על שמו של מגלה הארצות הספרדי וסקו נונייס דה בלבואה (Vasco Núñez de Balboa) שהיה מחלוצי ההתיישבות באמריקה הצפונית במאה ה-16. בימינו הפארק הוא מרחב ירוק ופתוח שמשובץ בגינות מטופחות ומושקעות. מתקיימים שם אירועי תרבות ואמנות, ואפשר לטייל בשביליו הפסטורליים או להעשיר את עצמכם בביקור במוזיאון.

מוזיאון התעופה והחלל אחד מיני המוזיאונים הרבים בפארקמוזיאון התעופה והחלל אחד מיני המוזיאונים הרבים בפארק

מה עושים בפארק בלבואה

פארק בלבואה הוא מתחם גדול שיש בו המון מה לעשות ולראות. הוא מכיל שילוב אטרקטיבי בין מרחבים ירוקים ופתוחים לבין מוזיאונים מרתקים ותערוכות אמנות ותרבות. הפארק מלא בגינות נוי מושקעות ומטופחות, ביניהן גינת דקלים טרופית, גן צמחי מרפא, גן בוטני, גן קקטוסים, גינה מדברית, אוסטרלית, גינת פרפרים ועוד. מלבד זאת יש בפארק גני שעשועים לילדים ושבילים נהדרים לטיול, רכיבה על אופניים או ריצה. בין המוזיאונים המומלצים ניתן למצוא את המוזיאון לאוויר וחלל (San Diego Air & Space Museum), מוזיאון לאמנות (The San Diego Museum of Art), מוזיאון בנושא אנתרופולוגיה (Museum of Us) ועוד. מלבד זאת יש ברחבי הפארק שלל חנויות מזכרות, פאבים, מסעדות ובתי קפה בהם אפשר לשבת בנחת ולהינות מהסביבה. עבור מי שמעוניין להכיר את האזור של פארק בלבואה באמצעות סיור מודרך מומלץ להסתכל על מגוון האופציות שמציע האתר גטיורגייד לסיורים מודרכים. גטיורגייד מאפשר ביטול בחינם לגולשי הכל על.

מבין המוזיאונים הרבים בפארק תוכלו לבקר במוזיאון האדםמבין המוזיאונים הרבים בפארק תוכלו לבקר במוזיאון האדם

כרטיסים והגעה לפארק בלבואה

פארק בלבואה הוא ציבורי וניתן להיכנס בחינם, אולם הכניסה לאתרים ולמוזיאונים היא בתשלום.

באתר הרשמי של פארק בלבואה ניתן לרכוש כרטיסים מסוגים שונים. האפשרות הראשונה היא Explorer Pass שמקנה כניסה לכל המוזיאונים, אירועי תרבות וסיורים ברחבי הפארק. הExplorer Pass תקף למשך שבוע ומחירו הוא 67 דולר למבוגר ו43 דולר לצעירים. האופציה השנייה היא Individual Tickets שמתאימים לאתרים ספציפיים לבחירתכם והמחיר יהיה בהתאם, כך ניתן להתאים את הביקור למה שמעניין אתכם ולשלם רק עבור זה.

האתר גטיורגייד מציע חבילות שונות שכוללות סיור מודרך בפארק וכניסה למבחר אטרקציות ואתרים. ניתן למצוא שם אפשרות לסיור רגלי מודרך, סיור בסגנון משחק חפש את המטמון ועוד. עלות הסיורים היא כ-45 דולר.

האתר טיקטס מציע סיור מודרך בפארק בלבואה שכולל את גולות הכותרת ומשקה באחד מבתי הקפה. עלות הסיור היא כ-43 דולר. האתר מקנה הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים לפארק בלבואה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בפארק בלבואה מומלץ לכל מי שנמצא באזור סן דייגו, שווה לבקר במקום שמשלב בין טבע ומרחבים פתוחים חינמיים לתרבות גבוהה במוזיאונים ואירועי תרבות.
  • הזמן האידיאלי לביקור בפארק בלבואה הוא בדצמבר, כאשר העומס של הקיץ מתפוגג ומזג האוויר נוח.
  • מומלץ להשקיע בביקור בפארק בלבואה בין חצי יום ליום שלם.
  • כדאי לשלב את הביקור בפארק בלבואה עם יעדים נוספים באזור סן דייגו כמו סיוורלד (SeaWorld San Diego), גן החיות ספארי פארק (San Diego Zoo Safari) ומוזיאון מידווי USS (USS Midway Museum).
  • נוח להגיע למקום ברכב ויש במקום חנייה. כמו כן נוח להגיע בתחבורה הציבורית היעילה של סן דייגו.
  • פארק בלבואה נמצא במיקום מרכזי ולכן ניתן למצוא באזור שפע של מקומות אירוח מצוינים ומסביב היצע גדול של חנויות, מקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה. עבור מי שמעוניין להתארח בבית מלון מומלץ ללון בטאון פלייס סוויטס (TownePlace Suites by Marriott San Diego Downtown) שמציע חדרים מאובזרים היטב וארוחת בוקר אמריקאית. מלון מומלץ נוסף הוא Best Western Plus Bayside Inn שמחדריו נשקף נופיה של העיר ויש בו חדר כושר וארוחת בוקר. עבור מי שמעוניין להתארח במקום מעט זול יותר מומלץ ללון באחד מההוסטלים המומלצים כמו Gaslamp Hostel שנמצא במיקום נהדר בעיר התחתית או בStay Classy שיש בו לאונג’ ומטבח משותפים. כדאי להזמין באתר בוקינג עם אפשרות לביטול וכך להיות גמישים בתכנון הטיול שלכם.

שאלות ותשובות

הביקור בפארק בלבואה מומלץ לכל מי שנמצא באזור סן דייגו, שווה לבקר במקום שמשלב בין טבע ומרחבים פתוחים חינמיים לתרבות גבוהה במוזיאונים ואירועי תרבות.

הזמן האידיאלי לביקור בפארק בלבואה הוא בדצמבר, כאשר העומס של הקיץ מתפוגג ומזג האוויר נוח.

מומלץ להשקיע בביקור בפארק בלבואה בין חצי יום ליום שלם.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: הפארק עצמו הוא ציבורי ופתוח 24 שעות ביממה. לכל אחד מהמוזיאונים יש שעות פתיחה ספציפיות.
  • מחירי חבילות הכניסה לתארים ואטרקציות בפארק בלבואה נעים בין 43 ל67 דולר למבוגר.
  • כתובת: San Diego, CA.
  • ניתן להגיע לפארק בלבואה ברכב פרטי, יש לנסוע דרך כביש 5 ולהגיע לרחוב “A” ולעקוב אחרי השילוט. כמו כן ניתן להגיע בתחבורה ציבורית בצורה נוחה, יש לקחת את קו האוטובוס 215 ולרדת בתחנת Park Blvd & Zoo Pl.
  • קישור לאתר הרשמי: https://balboapark.org/.